dxh11 18 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Witam, kilka ładnych lat temu pisałem podobny temat ale o Agito,pl dzisiaj czas na Megamedia. Otóż mam pytanie sprzedaje słuchawki które zakupiłem w tym sklepie.Mam na nie gwarancje oprócz producenta która kończy się za 2 miesiące oraz Przedłużona gwarancja 3lata i Ubezpieczenie od przypadkowego uszkodzenia (3 lata) .I teraz pytanie do Was, czy jeśli sprzedam te słuchawki komuś innemu, to czy wtedy ta osoba będzie mogła poddać je gwarancji jeśli się uszkodzą ?Pytam bo faktury będą na inne dane... Cytuj Link to post Share on other sites
poduszka1000 5 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Ta osoba, której byś je odsprzedał mogła by posłać je tobie i wtedy do serwisu (zwykle trzeba też powiedzieć (w serwisie), co się stało: gwarancje pokrywają tylko szkody (nie wiem jak to ująć) powstałe w wyniku produkcji, lub jakieś błędy techniczne. Rzadko się zdarza się aby naprawili coś co spowodował użytkownik, np. jak byś rzucił nimi w kogoś/o ścianę), albo od razu do serwisu tylko na twoje dane. Też się nad tym zawsze zastanawiałem, ale to chyba na takiej zasadzie działa. Mam nadzieję, że wyraziłem się zrozumiale Cytuj Link to post Share on other sites
dxh11 18 Napisano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Spoko ziom dzięki zrozumiałem.Tak jak już wcześniej wspominałem gwarancja PRODUCENTA za chwile zgaśnie dlatego pozostaną same gwarancje dokupione w sklepie. PS Czy na karcie gwarancyjnej też podane są moje dane osobowe ? Cytuj Link to post Share on other sites
poduszka1000 5 Napisano 28 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Nie powinno być tam twoich danych. Są tam dane sprzedawcy/sklepu. Cytuj Link to post Share on other sites
dxh11 18 Napisano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 Też mi się tak właśnie zdawało, pytanie jest teraz czy może być ona tak normalnie wydrukowana, bo nie bd żadnych podpisów itd... no chyba że jest kod kreskowy Cytuj Link to post Share on other sites
poduszka1000 5 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 (edytowane) To sklep/sprzedawca opisuje w niej co się stało ze sprzętem, kiedy to się stało, nakleja jakąś naklejkę chyba właśnie z kodem kreskowym, przybija pieczątkę i podpisuje się. Tak przynajmniej było w przypadku mojego mp4, słuchawek, i monitora, ale ze wszystkim tak chyba jest. Edytowane 1 Marca 2013 przez poduszka1000 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.