Skocz do zawartości

[Palmgrip] Mysz + podkładka do 400zł, głównie MMO World od Warcraft


Recommended Posts

Witam.

 

Zbieram się do zakupu myszki, ponieważ moja obecna już dogorywa.

 

Mój styl chwytu do palm grip, a wykorzystanie to głównie MMO World of Warcraft.

 

Zakup myszki i podkładki chciałbym zamknąć w 400 zł, jednakże nie jest to sztywna rama finansowa.

 

Istotnym jest w miarę duża ilość przycisków, jednakże nie interesuje mnie coś w stylu Razer Naga, ponieważ w moim odczuciu to już jest przegięcie. Ważna dla mnie jest ergonomia i ustawienie optymalne klawiszowe. Minimum dodatkowych klawiszy to 5.

 

Moje typy:

 

- Steelseries World of Warcraft Cataclysm http://steelseries.com/products/games/world-of-warcraft-cataclysm/world-of-warcraft-cataclysm-mmo-gaming-mouse

 

- Saitek Cyborg M.M.O. 7 http://www.cyborggaming.com/prod/mmo.htm

 

- nie znam się niestety wcale na podkładkach...

 

Steelseries niby jest odpowiednia jednakże są różne opinie odnośnie jakości wykonania.

M.M.O 7 jak i inne Saiteki typu R.A.T7 mają sporo negatywów przez sensor, ale też wiele opinii, że sensor jest w porządku.

 

Z góry dziękuję za rady ;)

 

Pozdrawiam,

Grabarz

 

 

Link to post
Share on other sites

Z podkładek mogę polecić ci Razer Sphex. Świetny design, posiada przylepny spód co sprawia że podkładka nie rusza się podczas grania, do tego jest cienka jak kartka papieru co także zwiększa komfort :)

Link do aukcji: http://allegro.pl/samoprzylepna-podkladka-razer-sphex-gaming-grade-i3010384284.html

Świetnie komponuje się z gryzoniem Razer Dethadder ( nie jestem pewny czy tak to się pisze :D)

Edytowane przez GhostReconPL
Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem te myszy to strata pieniędzy.

 

M.M.O 7 jak i inne Saiteki typu R.A.T7 mają sporo negatywów przez sensor, ale też wiele opinii, że sensor jest w porządku.