IronFe 221 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 Nie wiem jak mam to odebrać. Jeżeli sam się dziwisz - to własnie tak się stało. Jeżeli chcesz podważyć to co dostałem to sprawdź mój temat w tym dziale. Tam opisałem sytuacje szerzej. Śmiehc na sali... Ja jestem w szoku ze coś takiego w ogóle się stało. Przecież to podpada pod oszustwo a jest to karalne Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 ja rozumiem pomylki sie zdarzaja, przekleili SN z GTX'a na radka i nikt tego nie zauważył Napisałem i od razu kazali mi odesłać kartę Cytuj Link to post Share on other sites
Mr Reed 0 Napisano 28 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Lutego 2013 pisz do asusa, na ich stronie znajdz formularz do zgloszenia i na to Ci odpowiedza. No tak też zrobiłem, teraz otrzymałem drugą odpowiedź w której to sądzą, że problem leży po stronie mojego monitora. Nieważne, że napisałem, iż karta była testowana na kilku monitorach jak i na całkiem innej konfie. Coś czuję, że łatwo nie pójdą rozmowy. Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 1 Marca 2013 Udostępnij Napisano 1 Marca 2013 walcz nie poddawaj się Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 25 Marca 2013 Udostępnij Napisano 25 Marca 2013 @ Mr Reed Jak dalej potoczyła się sprawa z kartą? Czas trwania omawianej reklamacji to 3 dni (tak, trzy dni). http://www.abload.de/img/untitledkpff4.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.