PaveuSan 2 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Witam, ostatnio na YT oglądałem poradnik z Battlefielda 3. W tym poradniku koleś opowiadał o balistyce.I co mnie zaciekawiło, powiedział że "Pocisk w Battlefieldzie 3 narpwde istnieje, jego trajektoria, położenie jest obliczane w czasie rzeczywistym, w czasie jego lotu..." dodał również że w żadnych CoD'ach tego nie ma, w ogóle takie czegoś nie ma w żadnym MMO-FPS'ie. Mówiąc, "w żadnym innym FPS'ie" miał na myśli to że pocisk leci 0 sekund, i gdy naciśniemy spust, na przeciwniku w tej samej chwili jest obliczany damage. Tak nad tym myślałem, i jeżeli była by to prawda to silnik Frostbite jest naprawdę niezwykły.Co o tym myślicie? Zapraszam do dyskusji. Link to post Share on other sites
tehacek 0 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 myślę że ma rację ! jest to naprawdę duża różnica między codem a bf Link to post Share on other sites
Anonim20 28 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Istnieje takie coś Logiczne jest ,że jeśli przeciwnik jest daleko to kropa z celownika musi być nie co wyżej bo jak damy na "styk" to pocisk nie doleci Link to post Share on other sites
PaveuSan 2 Napisano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 W BF3 ma na to wpływ kilka czynników, tj: prędkość wylotowa pocisku, grawitacja. Z tego co wiem, pocisk opada 15m na 1sek.Jednak mi chodzi o to "obliczanie" pocisku podczas jego lotu, czy jakiś ekspert mógłby to potwierdzić? BTW: Tutaj macie link to tego poradnika http://www.youtube.com/watch?v=PY8bpu4uoWg Link to post Share on other sites
bigipl 22 Napisano 22 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2013 Lepszą balistykę ma Arma 2 ale to jest już totalny symulator Link to post Share on other sites
Nomad1990 65 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Lepszą balistykę ma Arma 2 ale to jest już totalny symulator dokładnie, jeszcze z modami takimi jak ace... Link to post Share on other sites
PaveuSan 2 Napisano 23 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Słyszałem o Armie, lecz wydaje mi sie że nie jest on tak popularny jak BF. Link to post Share on other sites
Ladros 70 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 To prawda, Frostbite 2 ma mnóstwo takich szczegółów, o których mało kto wie, bo nie są one widziane gołym okiem. Trzeba się trochę przyjrzeć, np. jak "nożujesz" wroga z przodu, to jak się przyjrzysz, to twoja postać prawą ręką wbija mu nóż w gardło, a lewą odrzuca jego broń. Ktoś mi jeszcze powiedział, że jak trafisz pociskiem w granat (gdy ktoś go ma na sobie) to on wybuchnie i rzeczywiście na youtube są takie przypadki A pocisk też widać np. przy strzale ze snajperki widzisz jak opada i stąd wiadomo jak poprawić celowanie. Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 W BF3 ma na to wpływ kilka czynników, tj: prędkość wylotowa pocisku, grawitacja. Z tego co wiem, pocisk opada 15m na 1sek. Jeszcze rodzaj pocisku i jego masa. W Bad Company 2 było identycznie... Taka to niby symulacja, a zapomnieli o najważniejszym, czyli cholernym opóźnieniu i hitboxach, które bardzo kuleją. Sytuacja gdzie zabija się nawzajem z odległości jednego metra zdarza się bardzo często, a przecież każdy wie, że jest to niemożliwe. Jest to właśnie dowodem na duże opóźnienie w tej grze. W BF3 ma na to wpływ kilka czynników, tj: prędkość wylotowa pocisku, grawitacja. Z tego co wiem, pocisk opada 15m na 1sek. Z tego wynika, że będzie to około 18-20m na dystansie kilometra, śmiem wątpić. Link to post Share on other sites
bigipl 22 Napisano 23 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2013 Słyszałem o Armie, lecz wydaje mi sie że nie jest on tak popularny jak BF. Arma jest bardzo popularną grą ale starą dlatego się o niej mało słyszy. Link to post Share on other sites
henus7 56 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 Raczej z kiepską optymalizacja i niewiele osób w to gra. Link to post Share on other sites
kbrbabzbtb 1123 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 ARMA ma największy problem z AI, zwłaszcza kompanów naszych. Cała reszta jest niesamowita, często zapomina się, że to tylko gra. Kolorystyka jest za******a i naturalna, w pełni otwarty teren, masa detali. Wizaulnie najbliższe rzeczywistości środowisko. Link to post Share on other sites
bigipl 22 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 (edytowane) Raczej z kiepską optymalizacja i niewiele osób w to gra. Szczególnie kiedy tylko w dayZ gra milion osób a dokładnie http://dayzmod.com/images/1m/player_numbers_1.png http://dayzmod.com/images/1m/player_numbers_6.png http://dayzmod.com/images/1m/player_numbers_1.png http://dayzmod.com/images/1m/player_numbers_1.png http://dayzmod.com/images/1m/player_numbers_2.png http://dayzmod.com/images/1m/player_numbers_5.png http://dayzmod.com/images/1m/player_numbers_7.png http://dayzmod.com/images/logo/banner.png Edytowane 25 Lutego 2013 przez bigipl Link to post Share on other sites
henus7 56 Napisano 25 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2013 (edytowane) DayZ to nie Arma i pole bitwy gdzie musisz zachować precyzję. Gdzie odległość rysowania i detale na max przydałyby się jak najbardziej... a współczesne układy CPU i GPU mają dość duże problemy by pociągnąć to płynnie. DayZ to zupełnie co innego i tam można sobie ustawić większość na niskie ustawienia lub nisko/średnie, mieć kupę na ekranie ale cieszyć się Funem z gry. Edytowane 25 Lutego 2013 przez henus7 Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 (edytowane) Cry Engine 3 też ma coś podobnego. Dlatego możemy zestrzelić kogoś gdy nabiega na punkt , w który wycelowaliśmy wcześniej pocisk Dużo silników ma albo może mieć taki system Frosbite dla mnie nie jest niezwykły pod żadnym względem... Edytowane 27 Lutego 2013 przez Rafcio1874 1 Link to post Share on other sites
henus7 56 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 (edytowane) Kurde... nawet stare naprawdę stare Delta Force to miało i chyba każde potem miały ten system Jest wiele gier które to mają i silników również... tylko mało kto o tym wie Edytowane 27 Lutego 2013 przez henus7 Link to post Share on other sites
adsw3r 4 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 Irytuje mnie strzelanie ze snajperek, za słabe są w Battlefieldzie.. Powiedzmy położę się i strzelam do kolesia oddalonego o 200m Pocisk leci minute -.- Realistyczne, ale wkurzające Link to post Share on other sites
henus7 56 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 Hmmm... rzeczywiście Dostaje HeadShota ale dalej sobie biegnie... cóż za realistyka... Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 Ta gra nie ma za krzty realizmu... Powiedzmy położę się i strzelam do kolesia oddalonego o 200m Pocisk leci minute -.- Realistyczne, ale wkurzające Gdzie tu realizm??? Link to post Share on other sites
henus7 56 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 (edytowane) 200m i minutę ? Chyba mniej niż sekundę albo blisko sekundy... chociaż śmiem wątpić... Snajperzy ściągający z odległości 2km czekają chyba około 5-6 sekund nim pocisk doleci do celu. Edytowane 27 Lutego 2013 przez henus7 Link to post Share on other sites
adsw3r 4 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 Ta minuta była ironicznie, te kilka sekund to na prawdę dużo dla snajpera.. Link to post Share on other sites
Ladros 70 Napisano 27 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2013 Strzał ze snajperki z 1m nie zabija. To mnie wkuźwia. Przy takiej sile mógłby pokarm sobie przez dziure w brzuchu wpychać do żołądka... Może przesadzam, ale kogo to nie wkuźwia jak to powiedziałem. Link to post Share on other sites
Recommended Posts