Skocz do zawartości

[Problem] Windows 7 x64 HP


Recommended Posts

Witam wszystkich.

 

Od jakiegoś czasu nęka mnie pewien problem ,który zauważyłem w tym systemie.

Co jakiś czas bez żadnej przyczyny wysypuje się explorer.exe. W dzienniku zdarzeń napisane jest, że błąd spowodowany jest przez plik ntdl.dll. Znalazłem masę tematów w internecie odnośnie tego błędu, jednakże nie doszukałem się żadnego sensownego wyjaśnienia dlaczego tak się dzieje.

Ten błąd nękał mnie nawet przy wersji RC, jeszcze na moim starym komputerze.

Obecnie posiadam oryginalny system MS Windows 7 x64 Home Premium.

 

Zaczynam się zastanawiać , czy to przypadkiem nie jakaś wina AMD. Może ten "świeży" system nie lubi chipsetów AMD i procesorów? No idea..

System jest dobrze chroniony i nie jest to też wina żadnych wirusów, ani problemów w rejestrze.

Moja skrócona obecna konfiguracja (może się kiedyś przyda , aby rozgryźć ten problem) :

Phenom II X4 955 BE

GA-MA770T-UD3P

Patriot DDR3 1600Mhz

OCZ 550W

 

Zmieniłem nawet ostatnio dysk, gdyż myślałem, że po prostu ten ponad 2 letni już się sypię. Niestety już po 1 dniu problem powrócił. Może system gryzie się z jakimiś sterownikami.. Jednakże na dzień dzisiejszy nie potrafię tego stwierdzić.

Jeśli ktoś miał kiedyś podobny problem to proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Mam podobny problem.... często wysypuje mi przy operacjach na folderach(kopiuj, wklej, usuń, a o opróżnij kosz to nie wspomnę, bo graniczy to z cudem) Błąd miałem również na wersji RC. I tu hardware nie ma nic do tego(moj komp masz profilu)

Także przyłączam się do pytania, może uda się to jakoś rozwiązać, bo reinstalacja systemu nic nie daje

Link to post
Share on other sites

No to ja bym polecał zrobienie tego co podał(a) wormadam. Tj. Wkładamy płytkę z Windowsem i uruchamiamy jako administrator cmd i wpisujemy sfc /scannow. I czekamy. Jeśli polecenie znajdzie jakieś nieprawidłowości to spróbuje je naprawić korzystając z archiwów. Jeśli ono też będzie uszkodzone zgra pliki z płyty.

Ja też mam Windows 7 x64 HP i nigdy nie miałem podobnych problemów (ani z wersją RC, ani nawet Enterprise RTM Trial). Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to spróbować usunąc antywirusa (wcześniej sprawdzić czy w kwarantannie nie ma jakichś plików systemowych).

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...