gwiazdorek88 0 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Witam, Chciałbym się dowiedzieć jak to jest w końcu z tą gwarancją firmy Gigabyte dotyczącą Kart graficznych i płyt głównych. Mam zamiar zakupić kartę tej firmy ale nie ma do niej dowodu zakupu. Karta wyprodukowana według kodu koniec 2012r. Moje pytanie jest takie - czy w razie uszkodzenia przez okres którym jest teoretycznie objęta gwarancja producenta przysługuje mi jakieś prawo do wysłania jej na gwarancje do producenta ? Czy tak jak można przeczytać muszę mieć dowód zakupu ? Sprawdzałem kilka źródeł i wszędzie inaczej... No i kolejna sprawa - zakładając że mi przysługuje taka gwarancja bez dowodu zakupu to gdzie tą kartę należy wysłać albo gdzie się kontaktować w sprawie przydzielenia RMA ? Bo ja przegrzebałem stronę producenta i polskiego przedstawiciela chyba nie ma albo ja słabo szukam... Widzę że ktoś od czasu do czasu z firmy Gigabyte się tutaj wypowiada, może zechce też odpowiedzieć i rozwiać wszelkie moje wątpliwości i pewnie nie jednego użytkowania produktów waszej firmy. Czekam na odpowiedz, może ktoś miał taką sytuacje i wie jak sprawa wygląda. Cytuj Link to post Share on other sites
-AssassiN- 100 Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 (edytowane) Również mnie ciekawi odpowiedź na to pytanie, bo sam mam płytę bez dowodu zakupu ale wyprodukowana była kilka miesięcy temu. Z tego co się dowiedziałem od kogoś kto tak robił, że można to wysłać do Komputronik i normalnie gwarancja będzie zrealizowana. Gigabyte pewnie napisze, że tak nie można Edytowane 31 Stycznia 2013 przez -AssassiN- Cytuj Link to post Share on other sites
gwiazdorek88 0 Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 W tym właśnie problem że jeśli chodzi o tą realizacje przez Komputronik to tam pisze że trzeba mieć dowód zakupu... No ale nic poczekamy może ktoś się wypowie, kto realizował tak gwarancję, a najlepiej jak wypowie się przedstawiciel firmy. Cytuj Link to post Share on other sites
Karol12 13 Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 http://www.komputronik.pl/service/pl/index/page/service Dokument do pobrania TU. Cytuj Link to post Share on other sites
gwiazdorek88 0 Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 Czytałem to już tylko tutaj sprawa tyczy się: 1. Procedura dotyczy użytkowników końcowych, którzy nie mają możliwości zgłoszenia reklamacji w miejscu zakupu z uwagi na likwidację sklepu. Ja nie mogę zwrócić do sklepu, bo nawet nie wiem gdzie kupione i nie wiem czy sklep istnieje czy nie. Kolejna sprawa: 15.Klient do paczki ma obowiązek dołączyć, kserokopię faktury zakupu lub kserokopię gwarancji z numerem seryjnym. Ja nie mam tego dowodu, ale mój przypadek nie tyczy się punktu nr. 1. Ma ktoś jakiś kontakt do Gigabyte w Polsce ? Albo chociaż gdzieś za granice gdzie po angielsku się dogadam, bo na ich stronach to ja się połapać nie mogę z tym kontaktem, jakieś dziwne formularze itd. Chętnie bym ich zapytał co w takim przypadku i czy nie można do nich odsyłać tylko tak samo w moim przypadku musi pośredniczyć Komputronik. Fajnie jak odkupię kartę, która jest prawie nowa i będzie działać 3 lata ale co jeśli się odpukać zepsuje ? Wolałbym już na starcie wiedzieć czy będę miał jakieś wsparcie od producenta. Cytuj Link to post Share on other sites
Karol12 13 Napisano 6 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 6 Lutego 2013 Napisz na pomoc@gigabyte.pl lub na ich GTS. Cytuj Link to post Share on other sites
gwiazdorek88 0 Napisano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 Pisałem ale nie odpisują... Totalna olewka, wystarczyłoby mi prosta odpowiedź że nie lub tak i tyle, ale jak widać mają problem napisać... Dostałem odpowiedź - brzmi ona tak, że dla klientów końcowych Gigabyte nie przewidziało gwarancji producenta jeśli nie posiada się dowodu zakupu. Czyli teraz wiadomo jasno że jak nie masz dowodu zakupu to nie masz gwarancji - mam nadzieje ze przyda się wszystkim ta informacja. Cytuj Link to post Share on other sites
-AssassiN- 100 Napisano 8 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2013 Każdy Ci napisze, że bez paragonu nie masz gwarancji, ale czasami da się to załatwić bez niego. Cytuj Link to post Share on other sites
Ecik3009 1 Napisano 12 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 Da się to załatwić bez paragonu ;-) Karę oddajemy do sklepu np: komputronik pokrywamy koszty logistyczne 50zł i w przypadku gdy gwarancja zostanie rozpatrzona pozytywnie, koszty te są zwracane. Kiedyś kupiłem używanego radeona 5850 bez paragonu, zadzwoniłem do komputronika i tak właśnie zostało to przeprowadzone. Czyli gwarancja rozpatrzona pozytywnie zwrot 50zł i wymian na 6870 Cytuj Link to post Share on other sites
viscaelbarca 6840 Napisano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2013 witam,chcialbym ponowic pytanie,czy maja karte graficzna np gigabyte hd7970 to czy moge bez problemu ubiegac sie o gwarancje w komputroniku,wiadomo koszty pokrywam wysylek itp Cytuj Link to post Share on other sites
Karol12 13 Napisano 12 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2013 witam,chcialbym ponowic pytanie,czy maja karte graficzna np gigabyte hd7970 to czy moge bez problemu ubiegac sie o gwarancje w komputroniku,wiadomo koszty pokrywam wysylek itp Tak. W razie wątpliwości poczytaj co jest w linkach. Cytuj Link to post Share on other sites
archerr0 0 Napisano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2013 Da się to załatwić bez paragonu ;-) Karę oddajemy do sklepu np: komputronik pokrywamy koszty logistyczne 50zł i w przypadku gdy gwarancja zostanie rozpatrzona pozytywnie, koszty te są zwracane. Kiedyś kupiłem używanego radeona 5850 bez paragonu, zadzwoniłem do komputronika i tak właśnie zostało to przeprowadzone. Czyli gwarancja rozpatrzona pozytywnie zwrot 50zł i wymian na 6870 Dawno to robiłeś? Ile czasu zajęła procedura reklamacyjna? Co mialeś zepsute, że oddałeś 5850 i Ci wymienili na nówkę? Kiedy płaciłeś te 50zł za logistykę i jak Ci zwrócono kase? Pytam, bo 1.04.13 wysłałem do komputronika swoją 560Ti, i do tej pory przesyłka nie zmieniła swojego statusu z "odebrane" na cokolwiek innego. Też wraz ze sprzętem nei dostałem karty gwarancyjnej, lecz dowód zakupu miałem. Sklep zniknął z rynku, więc musiałem wszystko robić przez komputronika właśnie. Cytuj Link to post Share on other sites
GIGABYTE_PL 62 Napisano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2013 Dawno to robiłeś? Ile czasu zajęła procedura reklamacyjna? Co mialeś zepsute, że oddałeś 5850 i Ci wymienili na nówkę? Kiedy płaciłeś te 50zł za logistykę i jak Ci zwrócono kase? Nic nie zwracają, koszt 30 zł to koszty logistyczne. Polecam lekturę dokumentu z linku wyżej. Pytam, bo 1.04.13 wysłałem do komputronika swoją 560Ti, i do tej pory przesyłka nie zmieniła swojego statusu z "odebrane" na cokolwiek innego Dzwoń do komputronika, do tego czasu karta powinna już wrócić z serwisu. Cytuj Link to post Share on other sites
archerr0 0 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 Nic nie zwracają, koszt 30 zł to koszty logistyczne. Polecam lekturę dokumentu z linku wyżej. Dzwoń do komputronika, do tego czasu karta powinna już wrócić z serwisu. "Powinna"... Do tej pory nie mam żadnej informacji o niej. Dzwoniłem w poniedziałek i powiedzieli, że w serwisie ;P Cytuj Link to post Share on other sites
GIGABYTE_PL 62 Napisano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2013 "Powinna"... Do tej pory nie mam żadnej informacji o niej. Dzwoniłem w poniedziałek i powiedzieli, że w serwisie ;P Podaj mi numer seryjny na PW sprawdzę czy dotarła do serwisu i jaki jest efekt naprawy. Możesz też sam zadzwonić na serwis. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.