Skocz do zawartości

Nowy komputer do gier za max 3500 zł!


Recommended Posts

Cześć  :)
Chciałbym, zakupić nowy komputer ale nie znam się na tym aż tak dobrze, aby samemu dobrać sobie konponęty.
  • Zastosowanie komputera: Głównie do gier, codzienna praca (internet,skype,itd).
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 3500zł
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt? Zastanawiam się czy warto, ale nie wukluczam tej opcji.
  • Których części potrzebujesz?: Cała buda. (Do zestawu, musi być wliczony Windows 7 64bit.)
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor?: 1920 x 1080 (24 cale)
  • Czy posiadasz jakieś części z poprzedniego komputera? Nie, posiadałem laptopa.
  • Specjalne wymagania: Karta graficzna od nvidia, Intel I5
  • Własna propozycja zestawu: --
  • Inne: 

Z góry dzięki za pomoc!

Pozdrawiam Folls  :D

Link to post
Share on other sites
Gość rezerwuar

Obecnie 8GB ramu do codziennego użytku jest w zupełności wystarczające, także w Twoim wypadku to wyrzucanie pieniędzy w błoto  ;) Jak chcesz coś dorzucić to dozbieraj 400zł do gtx670 to będzie najbardziej opłacalne jeżeli chodzi o gry.

 

Moja propozycja :

i5 2500K / SP Fortis / Asrock P67 Pro3

Gigabyte gtx660Ti 2GB

8GB ddr3 / 500GB WD Blue

Brutus 430 / XFX 550W

Win7 64 Home Pr.

3560zł na Morele.net

Link to post
Share on other sites

Niby tak, ale nie mam przekonania co do kart od amd,
ale możesz podać sfoja propozycje. Czy ktoś może mi dać link do koszyka na Morele.net z tym zestawemhttp://www.pcprojekt.pl/index.php?/p__konfigurator/action__2/laptop__/data__eJyNkMEOwiAMht!F82KghcF8B!PRg$FANg7L5mbGFqPGd5cSWLwYdyhtv$7hp7zYbRqbpZvZ$swU5xUrmKwQQkIDZUicCFYyJpWJAkVShSJ2CJgGotI6lf8CpZaxvBSs7Udf0xsE3ZGC$6i$!y1GIrvUbrBkgpKwKeMQV5mhE0zuTdwNohZWldniGNfTPPv65Rp8GSogNNnZHrvJ!YAEJHBonW9d$RyiEMxO0Y$eu942p9764REwZ!8P07NWbg
Stelek a, czy do Twojego zestawu da sie zamontować tą obudowę SilentiumPC Gladius M40 Pure Black USB 3.0 lub tą Zalman Z11 PLUS ;D

Edytowane przez Folls
Link to post
Share on other sites
Gość rezerwuar