Skocz do zawartości

Pytanie laika


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Fenio,

Recommended Posts

Cześć

 

Jestem kompletnie zielony w temacie sprzętu komputerowego, dlatego szukam pomocy tutaj.

Chciałbym wymienić kartę graficzną (na taką za ok 400zł) do grania w World of Warcraft.

 

Mój sprzęt:

 

płyta: MSI K9N neo V3

proc: AMD Athlon 64x2 DualCore 4200+ 2,19GHz

zasilacz: MC-400ATX 2.0 PFC 400W

pamięć: 2GB DDR2

grafika: ATI Radeon EAH3650 TOP 256MB

 

Czy jest wogóle szansa na wymianę samej karty czy konieczna będzie też wymiana procka? Co pewnie pociągnia za sobą wymianę zasilacza i płyty...

 

Proszę o podpowiedzi i wyrozumiałość :)

Link to post
Share on other sites

Oczywiście można dokupić do tego zestawu jakąś grafikę, jednak będzie się ona nudziła. W okolicach 400zł można dostać radeona 7770, jednakże ja z mojej strony poleciłbym Ci sprzedać co posiadasz i dołożyć do nowego sprzętu. Nie musi to być za jakieś kosmiczne pieniądze, ale już znaczną różnicę poczujesz kupując np g630+ jakąś płytę na h61. Do tego dojdzie Ci pamięć ddr3.



Ewentualnie można jeszcze pomyśleć coś o athlonie x2 250, bo w dobrej cenie można kupić, sam takiego będę sprzedawał i do tego płyta. Wtedy pamięć by Ci została.

Link to post
Share on other sites

do tej płyty, co autor tematu podał, jak widze na stronie producenta, nie ma możliwości włożyć AII, a do tego procesora co autor posiada nic wyżej hd5750 bym nie brał (który i tak nie rozwinie skrzydeł) i tak trzeba procesor podkręcić co najmniej do 2,7-2,8 GHz

to najtańsze rozwiązanie które da i tak pożadnego kopa (3650 były nieco słabsze od standardowo taktowanych 8600gt)

Link to post
Share on other sites