Skocz do zawartości

Skomplikowany wybór telefonu

Recommended Posts

Witam, na wstępie chciałbym powiedzieć, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o smartfony, mimo swojego wieku. Ostatnio spędziłem sporo czasu przeglądając różne katalogi i recenzje telefonów. Moje wnioski i zarazem wymagania są następujące.

- cena do 1000zł

- system Android

- wyświetlacz 3,5 - 4 cala

- będzie on przeznaczony do zwyczajnego użytku, nie oczekuję jakichkolwiek super funkcji.

Nie jest tego wiele abyście mogli zaproponować jak największą liczbę modeli. Prosiłbym także o krótkie uzasadnienie.

Mam pytanie, przejrzałeś trochę ten dział? Nawet był ostatnio temat smartfona do 1tys, 900, 800pln etc..

Kiedy to pisałem, rzeczywiście nie sprawdzałem innych tematów. Aktualnie przejrzałem tych kilka tematów i praktrycznie każdy podany telefon miał gabaryty ponad 4 cale. Chciałbym wiedzieć więc, czy telefony na przykład 4,3 cala da normalnie się użytkować, to znaczy wsadzić normalnie do kieszeni, aby nie wystawał itp.

A co do tematu to powiedzcie mi proszę, czy podane telefony warto brać pod uwagę:

- LG Swift Black

- HTC One V

- HTC Rhyme

- HTC Desire Z/X/V/S/C (czym one w ogóle się różnią, nie ogarniam tych literek :) )

- SGS Advanced

- Sony Xperia Sola/J/P

@up

Jak nie nosisz pedalskich rurek to normalnie włożysz telefon do kieszeni. Aktualnie mam 4,7cala i normalnie korzystam, ba nawet jedną ręką można obsługiwać jak się umie złapać telefon :)

lg swift black - zerowe wsparcie, jednordzeniowy proc - nie polecam

htc one v - leciwy telefon który już w dniu premiery nie miał najlepszej specyfikacji, na andzie 4.0 - nie polecam

htc rhyme - stary telefon - stanowczo nie polecam

htc desire z - klawiatura qwerty, wsparcie zakończylo się bodajże na androidzie 2.3 - nie polecam

desire x - 2-rdzeniowy proc, and 4.0, całkiem ok, ale podobno nie dostanie aktualizacji do 4.1

desire s - stary telefon, mimo tego całkiem udany, ale tylko and 2.3 - nie polecam