mandragora310 3 Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 Zamówiłem towar w pewnym dość znanym sklepie na kwotę około 1200 zł było to 2012-11-13 od razu potwierdziłem i wziąłem kuriera z opłatą za pobraniem. Trochę już minęło i wczoraj do nich piszę co się dzieje a oni że przepraszają bla bla bla i towar zostanie wysłany w dniu jutrzejszym czyli dziś. Do tej pory nic. Teraz moje pytanie: czy jeśli wyślą towar (a ja usilnie nie chciałem dzwoniąc do nich o anulowanie (będę to robić jutro jak nic się nie zmieni))a ja już sobie zamówiłem gdzie indziej to czy po dotarciu mogę nie płacić tylko im ten towar odesłać przez nie odebranie paczki + ew. opłata za odesłanie ? Cytuj Link to post Share on other sites
Nettion 0 Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 Prawdopodobnie będziesz musiał opłacić koszty przesyłki. Oczywiście możesz tego nie zrobić, ale doprowadzi to pewnie do irytującej pogadanki ze sklepem, lub z samym kurierem. Właściwie lepiej zapłacić te kilka złoty (chyba około 20) niż potem użerać się z zawistnymi ludźmi. Cytuj Link to post Share on other sites
mandragora310 3 Napisano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 20 zł to mi nie żal ale jednak wolałbym gdyby towar dotarł Cytuj Link to post Share on other sites
Nettion 0 Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 (edytowane) Zamówiłeś towar z dwóch sklepów tak? Wiec w takim wypadku odbierz towar zamówiony w tym drugim sklepie. Następnie przedzwonił do tego pierwszego, oraz wyjaśnił że ze względu na ich zwłokę i niewywiązanie się z obowiązków rezygnujesz z ich usług. W związku z tym nie masz zamiaru odbierać ich przesyłki od kuriera. Jeśli paczka jadnak do ciebie przyjdzie każ kurierowi odesłać przesyłkę do nadawcy (oczywiście na koszt nadawcy). Jeśli obsługa sklepu będzie robiła jakieś szopki - lepiej opłać koszt przesyłki (około 20zł). Powinien być to swego rodzaju kompromis, który będzie odpowiadał obu stroną. Edytowane 20 Listopada 2012 przez Nettion Cytuj Link to post Share on other sites
mandragora310 3 Napisano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 to jest towar z jednego sklepu. Jutro jak do 10:00 nic nie będzie się działo dzwonię do nich Cytuj Link to post Share on other sites
Bakak 661 Napisano 20 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 (edytowane) Kurier ma prawo pojawić się u ciebie nawet koło 19 i wątpię żeby o 10 się pojawił. Natomiast masz pełne prawo nie odebrać paczki bez tłumaczenia się. Z tego co się oriętuję będziesz musiał zapłaćić za zwrot, ale ile, tego nie wiem. Edytowane 20 Listopada 2012 przez Bakak Cytuj Link to post Share on other sites
mandragora310 3 Napisano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2012 kurier to tak, może i o 19 ale mi chodzi o poinformowanie mnie czy wysłali albo chociaż niech dadzą znać co się dzieje (do 10:00)To już za długo trwa i nie każdy ma już wtedy anielskie cierpliwości Cytuj Link to post Share on other sites
foxy97 121 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 (edytowane) bakak nic nie bedzie musial to dobrowolne, 8 dni nic nie robia niech placa, od tego sa telefony maile zeby poinformowac o zwloce Edytowane 21 Listopada 2012 przez foxy97 Cytuj Link to post Share on other sites
mandragora310 3 Napisano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 nie odbierają, napisałem do działu reklamacji, ciekawe co zrobią. Pewnie oleją sprawę ciepłym moczem dodzwoniłem się i anulowali zamówienie. Jakim cudem coś co pisze na sklepie że jest dostępne nie mają na stanie. To jest niekompetenscja Cytuj Link to post Share on other sites
radelgar 200 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 dodzwoniłem się i anulowali zamówienie. Jakim cudem coś co pisze na sklepie że jest dostępne nie mają na stanie. To jest niekompetenscjaSklepy sprzętu komputerowego często są tylko pośrednikiem między tobą a hurtownią. Więc czasami długo czeka się na zamówione przedmioty. Cytuj Link to post Share on other sites
mandragora310 3 Napisano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 ale jeśli pisze że towar jest dostępny to ma być dostępny a nie //no może z tydzień będziemy mieli ale za w czasu damy że jest może kilku się nabierze Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 21 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2012 ale jeśli pisze że towar jest dostępny to ma być dostępny a nie //no może z tydzień będziemy mieli ale za w czasu damy że jest może kilku się nabierze 95% sklepow internetowych tak robi... ich stan magazynowy jest KSEREM stanu hurtowni. Dostaja co kilka dni pliki do aktualizowania i to co widzisz na ekranie to stan hurtowni najczesciej jesli zamawiasz towar to nastepnego dnia oni go juz z rana maja z hurtowni i wysylaja jeszcze tego samego dnia dio Ciebie Dolar tak potrafi windowac i pikowac z dnia na dzien ze sklepy nie moga sobie pozwolic na trzymanie towaru na polkach dystrybutorzy i tym samym hurtownie to co innego... Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.