Skocz do zawartości

sklep się ociąga z wysłaniem towaru


Recommended Posts

Zamówiłem towar w pewnym dość znanym sklepie na kwotę około 1200 zł było to 2012-11-13 od razu potwierdziłem i wziąłem kuriera z opłatą za pobraniem. Trochę już minęło i wczoraj do nich piszę co się dzieje a oni że przepraszają bla bla bla i towar zostanie wysłany w dniu jutrzejszym czyli dziś. Do tej pory nic. Teraz moje pytanie: czy jeśli wyślą towar (a ja usilnie nie chciałem dzwoniąc do nich o anulowanie (będę to robić jutro jak nic się nie zmieni))a ja już sobie zamówiłem gdzie indziej to czy po dotarciu mogę nie płacić tylko im ten towar odesłać przez nie odebranie paczki + ew. opłata za odesłanie ?

Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie będziesz musiał opłacić koszty przesyłki. Oczywiście możesz tego nie zrobić, ale doprowadzi to pewnie do irytującej pogadanki ze sklepem, lub z samym kurierem. Właściwie lepiej zapłacić te kilka złoty (chyba około 20) niż potem użerać się z zawistnymi ludźmi.

Link to post
Share on other sites

Zamówiłeś towar z dwóch sklepów tak? Wiec w takim wypadku odbierz towar zamówiony w tym drugim sklepie. Następnie przedzwonił do tego pierwszego, oraz wyjaśnił że ze względu na ich zwłokę i niewywiązanie się z obowiązków rezygnujesz z ich usług. W związku z tym nie masz zamiaru odbierać ich przesyłki od kuriera. Jeśli paczka jadnak do ciebie przyjdzie każ kurierowi odesłać przesyłkę do nadawcy (oczywiście na koszt nadawcy). Jeśli obsługa sklepu będzie robiła jakieś szopki - lepiej opłać koszt przesyłki (około 20zł). Powinien być to swego rodzaju kompromis, który będzie odpowiadał obu stroną.

Edytowane przez Nettion
Link to post
Share on other sites

Kurier ma prawo pojawić się u ciebie nawet koło 19 i wątpię żeby o 10 się pojawił. Natomiast masz pełne prawo nie odebrać paczki bez tłumaczenia się. Z tego co się oriętuję będziesz musiał zapłaćić za zwrot, ale ile, tego nie wiem.

Edytowane przez Bakak
Link to post
Share on other sites

dodzwoniłem się i anulowali zamówienie. Jakim cudem coś co pisze na sklepie że jest dostępne nie mają na stanie. To jest niekompetenscja

Sklepy sprzętu komputerowego często są tylko pośrednikiem między tobą a hurtownią. Więc czasami długo czeka się na zamówione przedmioty.
Link to post
Share on other sites

ale jeśli pisze że towar jest dostępny to ma być dostępny a nie //no może z tydzień będziemy mieli ale za w czasu damy że jest może kilku się nabierze

 

95% sklepow internetowych tak robi...

ich stan magazynowy jest KSEREM stanu hurtowni. Dostaja co kilka dni pliki do aktualizowania i to co widzisz na ekranie to stan hurtowni

najczesciej jesli zamawiasz towar to nastepnego dnia oni go juz z rana maja z hurtowni i wysylaja jeszcze tego samego dnia dio Ciebie

Dolar tak potrafi windowac i pikowac z dnia na dzien ze sklepy nie moga sobie pozwolic na trzymanie towaru na polkach

dystrybutorzy i tym samym hurtownie to co innego...

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...