gtxxor 3481 Napisano 2 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2013 A co oferuje liniowy Killzone w którym idziesz do przodu i strzelasz....? Crysis to chociaż quasi-sandbox. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 (edytowane) Destiny w 1080p Edytowane 4 Lipca 2013 przez wrobellito Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Suuper konsolowcy wreszcie zobaczyli 2 megapiksele... im proud of you. Szkoda że tutaj nie ma nawet 30 fps... Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Suuper konsolowcy wreszcie zobaczyli 2 megapiksele... im proud of you. Szkoda że tutaj nie ma nawet 30 fps... no wiesz nie każdy musi się onanizować ile ma to klatek w grach i odpalać benchmarki 2 Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 Jakiś zawodnik wcześniej napisał że sztuką było przeportowanie Wiedzmina 2 na konsolę. Człowieku, czy ty widziałeś jak ta gra wyglądała. Zrobiłem rzetelny test porównawczy grając na tym samym telewizorze w Wieśka 2 na PC, a później na XBOXIE, wybacz ale gra na XBOXIE wyglądała po prostu ochydnie. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13230 Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 grając na tym samym telewizorze Widzisz i tu masz problem. 14" CRT to nie sprzęt pod X360. Człowieku, czy ty widziałeś jak ta gra wyglądała. Nie! Swoje wypowiedzi opieram tylko na intelektualnym dorobku innych, lets play (240p) i screenach w "Promyczku dobra". A tak serio; jak Ci się nie podoba to masz prawo do takiego a nie innego zdania. Cytuj Link to post Share on other sites
mejor 2848 Napisano 4 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2013 37cali fullhd LG 100hz Może ci się podobać, ale to 2 inne gry jak to porównasz do PC i nie ma innej opcji, sory, ale taka prawda. Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 no wiesz nie każdy musi się onanizować ile ma to klatek w grach i odpalać benchmarki Jeżeli dla was przyjemnie się gra w dynamiczny shooter, gdzie framerate się mieści w granicach 24-27 klatek to współczuję. Zresztą niektórzy grają w Crysis 3 na PS3, a to już zakrawa na masochizm (~22 fps). Lecąc dalej ... The Last of Us zalicza "dropy" do kilkunastu fps, tak samo Uncharted... To jest średnio-grywalne. Po gameplayach z 8 generacji widać że zachowano tendencję, czyli masterujemy grafikę ile wlezie i "szczamy" na framrate, bo 99% ludzi przyzwyczajonych do ultra-grania na 9600gt i tak to nie przeszkadza. Ja osobiście wolę grę wyglądającą trochę gorzej, bo podczas dynamicznej akcji nie dostrzegę różnic ale grę PŁYNNĄ. Ustawiam sobie V-Sync na 60 klatek i gra się miodzio. I znów wychodzi minus konsoli, tutaj nie mogę wyłączyć "upiększaczy" i grać (edit. bo ich w sumie nie ma - nevermind), jestem zmuszony oglądać taki pokaz slajdów jaki serwują mi twórcy. Edit: łatwo jest spłycić kwestię do "bo pecetowcy to się onanizują przed benchmarkami"... To taka konsolowa prawda kategorii "G", skrót myślowy sobie rozwińcie. Problem lecących klatek jest właściwie problemem każdej konsoli, która wyszła i która kiedykolwiek wyjdzie (swoisty wyjątek to Xbox, który w swojej generacji znacznie wyprzedził konkurentów w kwestii bebechów). Powód jest jak zwykle (jak ja lubię używać tego słowa w tym temacie) prozaiczny. Twórcy za wszelką cenę starają się "dopakować" A/V, zapominając o tym że w grę się gra, a nie ją ogląda. Jest to oczywiście efekt tępoty umysłowej użytkowników (potencjalnych klientów), którzy 90% oceniają właśnie wg. aspektów wizualnych. Weźmy sobie za przykład Uncharted na PS3... Można powiedzieć że wzięto starego Tomb Raider, dodano kilka QTE, całkiem efektowną oprawę graficzną (jak na warunki G70) i powstał Uncharted. Gdyby nie fakt, że to jedna z najładniejszych gier na PS3 to wielu by na nią zwyczajnie nie spojrzało. Kolejny przykład Killzone ... durnowata i liniowa strzelanina z gatunku sci-fi i znów pierwsze skrzypce gra grafika... Oczywiście nie muszę wspominać że obie gry potrafią zaserwować solidny slideshow... a zresztą kogo to interesuje. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Do jednego na dziesięciu dotrze. Jestem za powtarzaniem do bólu takich kwestii aż w końcu twórcy je usłyszą. Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Do tych od Resistance dotarło i zaserwowali nam 960x504 ... jak to wygląda upscalowane do fullhd nie muszę Ci mówić Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Wygląda tak że żadnej części nie skończyłem. Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Ps3 faktycznie miała słabsze multiplatformy ale ciesze się ze teraz twórcy nie będą się męczyć przy robieniu gier na ps4 Architektura robi swoje A wracając do Destiny to naprawdę wygląda to bajecznie Taki Borderlands 2 tylko zdecydowanie ładniejszy. Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Chyba upał uderza... jeśli Resistance jest multi-platformą... Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Chyba upał uderza... jeśli Resistance jest multi-platformą... To wiem Ale bardziej mi chodzi o te produkcje na kilka platform np Gta 4 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 @up<br /><br />Destiny wygląda bajecznie to fakt... w małym okienku youtube. Zobaczymy, jak będzie na 42 calach... Cytuj Link to post Share on other sites
natsu 1871 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 http://www.ps3site.pl/forum/topic/74789-destiny/page-15?do=findComment&comment=867737 30FPS na konsoli jest idealne Nie ma dla tych ludzi argumentów więc dałem sobie spokój Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 @up<br /><br />Destiny wygląda bajecznie to fakt... w małym okienku youtube. Zobaczymy, jak będzie na 42 calach... To samo miałem z nowym Tomb raiderem czy z Crysisem 3 na pc wysztko na max i jak odpaliłem u mojego brata na 42 calach to wyglądało średnio. Dla mnie 32 cale w zupełności wystarczy Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 @up Co mają cale do wyglądu gry? Jeśli odpalałeś na tych TV w takiej samej rozdzielczości to jedyną różnicą jest wielkość plamki, wystarczyło się bardziej odsunąć od większego telewizora i i miałbyś dokładnie to samo... Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 (edytowane) Im większy tym więcej niedoskonałości widać Edytowane 6 Lipca 2013 przez .daft cytowanie Cytuj Link to post Share on other sites
faroxim 13 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 Facepalm Dlatego napisał, "wystarczyło się bardziej odsunąć od większego telewizora i i miałbyś dokładnie to samo..." Cytuj Link to post Share on other sites
wrobellito 13 Napisano 5 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2013 (edytowane) Nie zrozumiałeś To był żart Edytowane 6 Lipca 2013 przez .daft cytowanie Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 To samo miałem z nowym Tomb raiderem czy z Crysisem 3 na pc wysztko na max i jak odpaliłem u mojego brata na 42 calach to wyglądało średnio. Dla mnie 32 cale w zupełności wystarczy Tiaaa... tylko o ile natywne 1080p nawet przy tak dużej plamce jest do zaakceptowania (chociaż cały czas uważam że rozsądny maks dla 1080p oglądanego z bliska to 27-32''), to upscalowanie do tego 1080p z np. 720p + wielkość plamki i to już jest niestety tragedia. Generalnie po zapowiedziach gier widać tendencję że na 8 generacji zobaczymy albo 1080p w 30 fps (Destiny) albo 720p w 60 fps (Battlefield 4). I biorąc pod uwagę kwestię komfortu rozgrywki wolę chyba jednak tą drugą opcję (w przypadku dynamicznych shooterów, bo w takie Little Big Planet można grać przy 30 fps). Biorąc pod uwagę że mamy rok 2013, a te konsole pobędą z nami minimum 5 lat (a stawiam że dłużej), to nie zapowiada się to kolorowo. Zaraz zacznie się cięcie do 720p w 30 fps (czyli to co mamy teraz), no i będzie to samo narzekanie ze strony świadomej części graczy. Jestem też bardzo ciekawy kiedy standardem zaczną być rozdzielczości wyższe od ~2 megapikseli. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Trza pisać do HIV'a z PSXE. Chłop chyba jako jedyny z tej redakcji zwraca uwagę na grafikę w konsoli. W ostatnim numerze wyraźnie napisał: "Aha, mam nadzieję, że 60 klatek animacji wypluwanych na sekundę w 1080p stanie się standardem, bo inaczej nie ręczę za siebie." - więc teraz czekamy na reakcję. Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 A to czasem nie ten sam co fapował do "ukrytej mocy Cella" przy premierze Anczartyd 2? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość effendi360 Napisano 6 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2013 Nic takiego sobie nie przypominam. No wiadomo, że jak się nie raz czyta teksty jakie oni tam sypią to ironiczny uśmieszek pod nosem się pojawia, ale ogólnie solidna prasa to jest. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.