malboro511 21 Napisano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2012 NO TO SIĘ ZACZYNA NOWE PS4 Kolejnainformacja jest taka, że bebechy sprzętu zostaną przygotowane raczej napewno przez AMD, to tyle jak na razie, w styczniu Sony na targach CESma pokazać coś ze świata Playstation więc może po tym wydarzeniu wypłynąnowe, ciekawe informacje na temat PS4. Podsumujmy, gry na które czekam w dniu premiery Playstation 4 to:- Killzone 4- Doom 4- Shenmue 3- MGS Ground Zeroes- Watch Dogs- Gran Turismo 6- Virtua Fighter 6- Final Fantasy Versus XIII- Coś zupełnie nowego Możliwości bibliotek DirectX 11, taka grafika zagości także na Playstation 4 Cytuj Link to post Share on other sites
sevae 8 Napisano 16 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2012 Skopiowane z PS3Site, źródło niemiecki Playstation Magazyn. Konsola nie będzie nazywać się PS4, ale marka PlayStation pozostanie (4=shi po japońsku, co oznaczać może także śmierć, a Japończycy są mocno przesądni) Pierwsza generacja gier jakościowo będzie dorównywać high-endowym demom PC-towym. Mowa tutaj o Watch Dogs i Star Wars 1313, czy też tech demie Luminous Engine. Konsola pokazana światu na E3 2013. Gry nie będą wyświetlane w 4K, rozdzielczość ta zostanie zarezerwowana dla filmów. Standardem będzie 1080p@60FPS. Używane gry będą w jakiś sposób ograniczone (nie zostało to sprecyzowane). Online Pass w każdej grze jako forma zabezpieczenia. Od 4 do 8 GB RAM. 8 GB będzie jeśli Microsoft na tyle się zdecyduje. 16GB pamięci flash. Brak wstecznej kompatybilności. Gry będą rejestrowane i przypisywane do konta SEN (podobnie jak Steam). PlayStation Plus będzie ważną częścią następnego PlayStation Każda konsola będzie zawierała pad funkcjonalny jak PS Move i kamerę. Starsze gry będą dostępne przez Gaikai. Reklamy w grach dopasowane do zawartości. 4-ro rdzeniowy APU Liverpool w technologii 28 nm. Cena oscylować będzie między 400 a 500 euro (1600-2000 zł) z drobną stratą Sony na każdym sprzęcie. 4 Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 Od 4 do 8 GB RAM. 8 GB będzie jeśli Microsoft na tyle się zdecyduje.MIcrosoft..Aha Używane gry będą w jakiś sposób ograniczone (nie zostało to sprecyzowane).A tu odpowiedz Gry będą rejestrowane i przypisywane do konta SEN (podobnie jak Steam). Cena oscylować będzie między 400 a 500 euro (1600-2000 zł) z drobną stratą Sony na każdym sprzęcie.Czyli jak na poczatku z ps3 w polsce jakies 2499 Pierwsza generacja gier jakościowo będzie dorównywać high-endowym demom PC-towym. Mowa tutaj o Watch Dogs i Star Wars 1313, czy też tech demie Luminous Engine.Watch Dogs nie jest jakies wybitnie AH I OH... Ogolnie mysle ze wiekszosc to prawda a Orbis brzmi fajnie Cytuj Link to post Share on other sites
Ladros 70 Napisano 17 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2012 MIcrosoft..Aha jak MS da swojej konsoli 8GB to sony też musi, bo po prostu będą gorsi, a dzisiaj twórcy narzekają najbardziej na mało ramu w konsolach i liczą na dużo w nowych. a 4gb wyjdzie im taniej i może dlatego czekają. Czyli jak na poczatku z ps3 w polsce jakies 2499 tak dużo na pewno nie, ale 2000zł za full hd i 60FPS? i do tego wystarczy Ci na jakieś 5-7 lat albo więcej? warte każdej złotówki. Watch Dogs nie jest jakies wybitnie AH I OH...jest pod względem grafiki i stąd ten przykład (chodzi o to, że obecne konsole nie uciągną watch dogs tak jak PC, bo gejmplej był z PC) Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 szczerze mówiąc to w te 8 gb zbytnio nie wierze, konsole akurat pod tym względem zawsze kulały. Prędzej dadzą jakieś xdr2 2gb +2gb vram, ale mam cicha nadzieje że sony i MS zrobią niespodziankę. Co do Watch Dogs to jak dla mnie wygląda świetnie i taka grafa w 1080p i 60fsp mi wystarczy. Cytuj Link to post Share on other sites
slabon 19 Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 (edytowane) Zbyt wymagajce ograniczenie na Gaikai do starszych gier i nowsze gry płatne przez internet w steamie i klucz do używanej gry i stały dostęp internetu?. Dziękujemy za taką propozycje, PS4 ma zintegrować AMD APU na 2013rok http://twojepc.pl/ne...-2013-roku.html dla nowej 3 generacji APU - Sea Islands 'Kabini APU' i do Tabletów 'Tamesh APU',i AMD APU PC 'Kaveri' PlayStation 4 (Orbis) z APU i dodatkową kartą z serii Radeon? Edytowane 18 Listopada 2012 przez slabon Cytuj Link to post Share on other sites
-Tommy- 5033 Napisano 18 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2012 szczerze mówiąc to w te 8 gb zbytnio nie wierze, konsole akurat pod tym względem zawsze kulały. Prędzej dadzą jakieś xdr2 2gb +2gb vram, ale mam cicha nadzieje że sony i MS zrobią niespodziankę. Co do Watch Dogs to jak dla mnie wygląda świetnie i taka grafa w 1080p i 60fsp mi wystarczy. teraz wiekszosc zestawow "GAME" na allegro ma 16GB. Cena pamiewci jest wrec mieszna wiec 8GB to jest minimum jak dla mie co zamontuja mysle ze traz bedziemy zasypywani informacjami na temat next gen coraz czesciej Cytuj Link to post Share on other sites
Caulfield 3 Napisano 19 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2012 W dalszym ciągu to tylko spekulacje - pamiętacie jak było przed premierą PS3? Cytuj Link to post Share on other sites
Marabuts 10 Napisano 22 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2012 Niekoniecznie spekulacje. Trzeba pamiętać, że developerzy mają już dev-kity, których łącznie będzie cztery modele i finalna wersja pojawi się chyba wiosną. A to oznacza, że specyfikacja konsoli jest już w zasadzie ustalona, tylko jeszcze nie ujawniona. Cytuj Link to post Share on other sites
Deus91Ex 26 Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Super to wygląda, nie moge sie już doczekać. Ciekawe jak będzie wyglądał taki Killzone 4 albo GT6? cos czuje że masakra będzie. Nowa konsole to tez nowe marki które powstaną mam nadzieje że same kozaki Edytowane 4 Stycznia 2013 przez Deus91Ex Cytuj Link to post Share on other sites
Ladros 70 Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 (edytowane) tylko, żeby było 60fps. + wygodny pad... Edytowane 4 Stycznia 2013 przez Ladros Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 tylko, żeby było 60fps. + wygodny pad... Nie będzie... bo maniera konsolowych deweloperów jest taka że lepiej mieć 30 fps w 720p, niż 60 fps w 1080p tylko po to by sama jakość obrazu była jak najlepsza. PS3 też niby afiszowali z tym "FullHD", a przyszło co do czego to tylko kilka gier korzystało z takiej rozdziałki (nie liczę ofc minisów z PSN, etc.). A tak by the way, śmieszą mnie te orgazmy nad "o kurde ale zobaczymy grafę na tym PS4"... wystarczy dobry PC i można takie efekty oglądać już dzisiaj (C2+maldoHD, Metro 2033, Wiesiek 2, Battlefield 3)... 2 Cytuj Link to post Share on other sites
.daft 433 Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 Po oficjalnym pokazaniu PS4 na targach temat otworzę z powrotem. Do tego czasu spekulacje proszę zachować dla siebie - w tej chwili to temat "co by było gdyby". Do autora - proszę używać ogólnie przyjętych form nazywania tematów. Akt: Uznaliśmy, że jednak lepiej nie zamykać tego tematu, możecie wyjąć z powrotem Wasze szklane kule Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 (edytowane) Strzelam że będzie to sprzęt o wydajności 3 do 4 razy PS3. Jeśli przyjąć że dostawcą sprzętu zostanie AMD to co mamy do wyboru ? Poza FX'ami i APU nie ma nic więcej. Z GPU mogli by szaleć ale ogranicza ich cena końcowa konsoli, szklana kula wskazuje mi że nie będą chcieli przekroczyć poziomu startowego ceny dla PS3. Nie liczył bym więc na odpowiednik Radeona 7970. Stawiam na APU A10 od AMD. Różnica względem PS3 jest kolosalna i nawet jeśli zaczną od poziomu "PS3 razy 3" to przez dopracowanie optymalizacji efekty mogą być dalekie od tego co możemy zobaczyć na PC przy blaszaku z APU A10. Edytowane 5 Stycznia 2013 przez Fenio Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2013 Ta architektura jest bardzo dobra dla konsoli, bo ma potencjał - a przecież jej implementacja wymusi optymalizowanie kodu stricte pod modułowość CPU. Może się jeszcze okazać że w stacjach AMD wyjdzie przed Intela dzięki temu (optymalizacja pod konsolę, późniejszy port na PC - wiadomo na czym bazowany). Póki co wiadomo (prawie że oficjalnie) że kodowo PS "4" określane jest jako Project Orbis. Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 (edytowane) A tak by the way, śmieszą mnie te orgazmy nad "o kurde ale zobaczymy grafę na tym PS4"... wystarczy dobry PC i można takie efekty oglądać już dzisiaj (C2+maldoHD, Metro 2033, Wiesiek 2, Battlefield 3)... Tak samo niektórzy mówili przed wyjściem obecnej generacji w 2004/2005 roku, że niby grafa na next genach będzie pewnie taka jak w half life 2 czy doom 3, a wyszło tak ze już tytuły startowe lub te które wyszły niedługo po premierze wyprzedziły znacznie to co można było zobaczyć. Zresztą wszystkie te wyżej wymienione w marcu pobije crysis 3(ten już może wyglądać podobnie do tytułów startowych). Poza FX'ami i APU nie ma nic więcej. Nawet jeśli dadzą procesor AMD(co wcale nie jest pewne), to dlaczego zakładasz ze dadzą coś co jest obecnie dostępne na pc? Zwykle konsole miały coś innego. ale ogranicza ich cena końcowa konsoli Przypominam ze karta graficzna która odpowiadała wydajnością gpu w x360 kosztowała 1600-2000zl. 7970 już teraz kosztuje mniej, za rok zejdzie jeszcze o kilkaset zl+zniżki jakie dostają=najwyżej 900-1000zl jak bym ja miał stawiać to stawiałbym coś na poziomie właśnie 7970 plus/minus 20%, jeśli dadzą coś dużo słabszego to się skompromitują strasznie i ogólnie czarno widzę przyszłą generacje. Stawiam na APU A10 od AMD. Różnica względem możliwościami PS3 jest kolosalna Nie jest kolosalna(jak na następną generacje). Gdyby rzeczywiście dali coś takiego do konsoli bez dodatkowego gpu to grafika bardzo przypominałaby to co jest teraz tylko w 1080p, albo to co jest teraz na pc z dx11 i 720p, na więcej mocy by nie starczyło. Jeśli rzeczywiście dadzą tego A10 to do tego muszą dać dodatkowa grafikę. W sumie to ostatnio nawet sony coś tam opatentowało związanego z dwoma gpu. efekty mogą być dalekie od tego co możemy zobaczyć na PC przy blaszaku z APU A10 Czyli nadal nic nadzwyczajnego. Na tym czymś ani unreal engine 4, ani luminous engine nie pokazałyby namiastki swoich możliwości i to biorąc pod uwagę optymalizacje dla konsol(która zresztą zazwyczaj aż tak wiele nie daje, przynajmniej w multiplatformach). UE4 i LE przypominałoby w pewnym sensie crysisa 2 albo far crya 3 na ps3/x360 czyli sub hd i rwąca animacja z pociętymi efektami, i to już na początku generacji. To dopiero byłby zastój. Edytowane 5 Stycznia 2013 przez Wulfen Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 (edytowane) Nawet jeśli dadzą procesor AMD(co wcale nie jest pewne), to dlaczego zakładasz ze dadzą coś co jest obecnie dostępne na pc? Zwykle konsole miały coś innego. Wystarczy zapoznać się z roadmap dla AMD. Gdyby Steamroller był gotowy już dzisiaj to można być pewnym że AMD wypuściło by go na rynek PC najszybciej jak tylko się da ratując przy tym swoje katastrofalne wyniki finansowe wynikające z zacofania technologicznego CPU względem Intela. Nie jest kolosalna(jak na następną generacje). Gdyby rzeczywiście dali coś takiego do konsoli bez dodatkowego gpu to grafika bardzo przypominałaby to co jest teraz tylko w 1080p, albo to co jest teraz na pc z dx11 i 720p, na więcej mocy by nie starczyło. W PS3 ilość jednostek cieniujących PS i VS to 24 i 8. W APU A10 jest ich 384. Mała różnica ? Do tego dodajmy różnicę w taktowaniu na korzyść APU i różnicę w dostępnej pamięci na tekstury. Jak dla mnie to jest kolosalna różnica szczególnie że grafika na PS3 przewyższała to co można uzyskać na GF 7800 GTX w PC więc i APU nie należało by porównywać do dzisiejszej wydajności APU na PC. Edytowane 5 Stycznia 2013 przez Fenio Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 (edytowane) W PS3 ilość jednostek cieniujących PS i VS to 24 i 8. W APU A10 jest ich 384. Mała różnica ? Gdybyśmy tak mieli porównywać to wtedy 7770 jest lepszy od gtx 580 (640 vs 512). To apu ma wydajność chociaż 7750? załóżmy ze po hiper optymalizacji uzyskamy wydajność pomiedzy 7770 a 7850 to wciąż jest za mało. Mocy starczy na 1080p i może kilka dodatkowych efektów względem poprzedniej generacji, powiedzmy coś na poziomie bf3 na high. Demo takiego unreal engine 4 nie wyrabiało na gtx 680, wiec nawet po nie wiadomo jakiej optymalizacji apu się zadławi. ok sprawdziłem wydajność tego apu... jednym słowem żenada http://www.purepc.pl/files/Image/artykul_zdjecia/2012/A10_5800K_APU/cry216804x.png http://www.purepc.pl/files/Image/artykul_zdjecia/2012/A10_5800K_APU/cwar1680a4x.png Nadawałoby się to do kolejnej generacji wii Edytowane 5 Stycznia 2013 przez Wulfen Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 CryEngine "1" też nie wyrabiał na konsolach, a "2" już działał stosunkowo bezproblemowo. Teraz wystarczy że ktoś sobie stworzy UE 4.1 w którym zastosuje kilka sprytnych myków w kwestii optymalizacji, obetnie najbardziej zasobożerne "ficzery" i voila - będzie UE4(.1) na konsolach nowej generacji. Przecież wszyscy wiemy że najbardziej obciążającą kartę rzeczą w tym demo UE4 był rodzaj zastosowanego wygładzania krawędzi, przecież na początku odpalały to bodajże 3 GTX 580, potem ktoś dorzucił FXAA i nagle udało się na 1 GTX 680. W konsoli część obliczeń przerzuci się na CPU i też ruszy. Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 Gdybyśmy tak mieli porównywać to wtedy 7770 jest lepszy od gtx 580 (640 vs 512). Kwestia optymalizacji, 7770 to tylko 160 procesorów strumieniowych ale mających teoretyczną wydajność 640 jednostek operacji (4 operacje w jednym takcie), przy GTX 580 to 512 procesorów stanowiących 512 jednostek operacji. Jak soft nie umie wykorzystać możliwości 4 obliczeń zamiast jednego to należało by porównywać 160 vs 512. No i różnica w wydajności pamięci. W konsoli część obliczeń przerzuci się na CPU i też ruszy. Dokładnie, tak to realizowali w PS3 gdy RSX nie dawał rady. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
gtxxor 3481 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 (edytowane) Pomyliłeś GCN z VLIW4 Edytowane 5 Stycznia 2013 przez gtxxor Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 (edytowane) A co dokładnie pomyliłem ? Wiem że przy GCN przelicznik jest inny, w komparatorze http://www.benchmark.pl/komparator-gpu.html również podają 160 procesorów dla 7770 z przelicznikiem x4 dla SPu. No chyba że chodzi ci o ilość jednostek do obliczeń wektorowych to ich faktycznie jest 640 no ale nadal wszystko zależy od software czy będzie korzystał z tych 640 jednostek w pełni czy bardziej obciąży koprocesory których jest 4x mniej czyli 160. Edytowane 5 Stycznia 2013 przez Fenio Cytuj Link to post Share on other sites
Wulfen 134 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 (edytowane) Przecież wszyscy wiemy że najbardziej obciążającą kartę rzeczą w tym demo UE4 był rodzaj zastosowanego wygładzania krawędzi, przecież na początku odpalały to bodajże 3 GTX 580, potem ktoś dorzucił FXAA i nagle udało się na 1 GTX 680. Mówisz o ue 3(samaritan demo) a mi chodzi o ue4 elemental demo http://www.unrealengine.com/files/misc/The_Technology_Behind_the_Elemental_Demo_16x9_%282%29.pdf nie udało się utrzymać 1080p i to przy fxaa Real-time -30 fps -FXAA -1080p at 90%(!) Edytowane 5 Stycznia 2013 przez Wulfen Cytuj Link to post Share on other sites
Gość rezerwuar Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 Nie mam ps3 ale miałem psxa i przez jakiś czas ps2 i jedna rzecz mnie irytowała(która notabene też w trójce jest)-dorysowywanie sie terenu a konkretnie mam tu na myśli serie Gran Turismo.Jeżeli w Gran Turismo 6 będzie to samo to normalnie będzie lipa. Cytuj Link to post Share on other sites
dam111111 522 Napisano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2013 Wszystkie dzisiejsze kompy na złom jak wejdzie Ps4 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.