Skocz do zawartości

[TEMAT OGÓLNY] PlayStation 4


Recommended Posts

Prawda jest taka, że konsole stoją w miejscu przez kilka lat i to zalezy od programistów jak dana gra będzie wygladać  działać takie perełki, które maja grafikę podobną do C3, ale jak dobrze się przyjrzymy różnica jest nie ma co się spinać, to jest dopiero początek życia PS4 programiści dopiero się rozkręcają, ale mam przeczucie, że przez łatwiejsza architekturę szybciej PS4 zostanie wykorzystane w 100 %.

Konsole dopiero będą się równać z PC jak zostanie osiągnięty całkowity realizm w grach koniec kropka. :)

 

Mówi to zgorzały konsolowiec :)

Link to post
Share on other sites

Sam na PC gram we wszystkie gry z ustawionym limitem na 30FPS i jakoś w niczym mi to nie przeszkadza...

 

Nowe konsole mają parametry na wyrost ! To że programiści nie potrafią (a raczej nie chcą) zoptymalizować gry czy bibliotek to wina konsoli ? Przecież to ewidentnie wina programistów/studia które wydaje grę ze bierze jakieś gotowce, zmienia tekstury i daje jako Rewolucję z blurem jakbym miał tygodniowe śpiochy w oczach.

 

W sumie się nie dziwię, muszą nachapać się kasy mimo że pewnie od lat już byłaby możliwość robienia gier fotorealistycznych.

 

Zobaczcie z resztą najmniejsze gry świata, rozmiar to 600kb, grafika zbliżona do tej z DOOMa 3 a działa płynnie na naprawdę drewnianym komputerze sprzed epok !

Link to post
Share on other sites

Nowe konsole mają parametry na wyrost !

Jest wiele fajnych efektów itp. które mogłyby być użyte w grach ale ograniczeniem byłyby nawet dwa tajtany... Te "nowe" technologie typu Physx, teselacja sprzętowa i mapowanie są wciąż wykorzystywane w grach na dość żałosnym poziomie .

Link to post
Share on other sites

 

 

1080p + 60fps + grafa nieosiągalna dla pc

 

http://replygif.net/i/926.gif

http://replygif.net/i/1126.gif http://24.media.tumblr.com/tumblr_m0qr5sbi0t1qgcra2o1_500.gif

http://www.gifsforum.com/images/gif/lol/grand/jack_nicholson_lol_gif.gif

http://static.tumblr.com/330858e01ed8aa364d04724b4e7ccd67/d0vpizp/b3gmjvpc5/tumblr_static_a1vsrhuceaacsd-.jpg

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Jest wiele fajnych efektów itp. które mogłyby być użyte w grach ale ograniczeniem byłyby nawet dwa tajtany... Te "nowe" technologie typu Physx, teselacja sprzętowa i mapowanie są wciąż wykorzystywane w grach na dość żałosnym poziomie .

Są to powielane gotowce bez żadnej optymalizacji, mogę Ci zrobić grę z grafiką Minecrafta której nawet trzy "tajtany" nie ociągnęły ale czy to byłby powód do dumy ?

 

Nie opłaca się nikomu robić gier optymalizowanych bo jakby Ci nową grafikę o milion razy wydajniejszą wcisnęli ?

Link to post
Share on other sites

 

 

Cóż, jakby od razu dowalali tak że teraz najnowszy tytuł działał by na najniższych detalach na aktualnej topowej grafice to jakby ludzie na nich patrzyli ?

Tak jak patrzyli na Crytek'a w 2007 roku.


 

 

Nie opłaca się nikomu robić gier optymalizowanych

Opłaca ponieważ wtedy więcej ludzi zakupi grę.

 

mimo że pewnie od lat już byłaby możliwość robienia gier fotorealistycznych.

Dopatrujesz się jakiejś zmowy producentów, którzy specjalni nie stwarzają mocniejszych GPU, a gry są tworzone w taki sposób, aby podzespoły nie dawały rady. 

Moim zdaniem to co widzimy na ekranie jest wprost proporcjonalne do rosnącej mocy obliczeniowej. Sęk w tym, że pojedyncze efekty, których za bardzo nie widać na ekranie potrafią w dużym stopniu obciążyć grafikę. Często wyłączenie AA, albo obcięcie konkretnych detali (np.cienie, HBAO) daje olbrzymią poprawę płynności.

Link to post
Share on other sites

Sęk w tym że to co dostajemy specjalnie jest ograniczane by stopniowo sprzedawać...

 

Najlepszy przykład to Linux i Compiz-Fusion, które istniały dużo wcześniej od AERO z Windows 7 czy nawet efekty z Visty, i jakoś nie obciążało to komputera praktycznie wcale, dziwnym trafem AERO wymagał już lepszych podzespołów niż XP.

 

Więc dalej twierdzę że nikomu się nie opłaca optymalizować gier, w takim stopniu by działały płynnie na jednym rdzeniu i grafice pokroju 9800PRO, ale oczywiście jakby dzialało tylko na dwóch Tytanach to nikt by gry nie kupił po premierze...

 

A telewizory 3D ? Czemu czekali aż ludzie pokupują zwykłe LCD by zaraz dać 3D które znane jest od lat.

Link to post
Share on other sites

A telewizory 3D ? Czemu czekali aż ludzie pokupują zwykłe LCD by zaraz dać 3D które znane jest od lat.

Nie wyciągałbym tak daleko idących teorii spiskowych. Niektóre rozwiązania mimo że znane od lat, nie są stosowane, bo ich zastosowanie nie wydaje się w danym momencie ciekawe, albo wdrożenie do masowej produkcji byłoby zbyt drogie.

 

Dlaczego Intel wywalił kupę kasy na architekturę NetBurst (P4) żeby powrócić w C2D do rozwiązań znanych z P3?

 

Sam np. mam telewizor z 3D i przez długi czas w ogóle o tym... nie wiedziałem ;d

Link to post
Share on other sites

3D jest bardzo fajne, tylko jak jest wciągająca fabuła to po kilkunastu minutach zapominam, że oglądam film w 3D %-)

 

Bo mało zwykłych filmów jest robionych tak, żeby były efekty typowe dla 3D, czyli leci w ciebie gruz ze zbocza, strzały albo kule przelatują przed nosem, itd. itp. :P

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...