Skocz do zawartości

Temat o kartach Radeon serii 7xxx oraz Rx 2xx


Recommended Posts

Gość effendi360

Ja to bym na początek zrobił mój ulubiony test. Crysis 3 i akcja gdy wysiadasz z tego "samolotu" z działem AGL i rozpieprzasz dwie hordy kosmitów, przed walką z bosem. Ja tam rozgrzewam karty do maxa w 3 minuty i zawsze testuję stabilność itd.

Wiesz, najważniejsza sprawa czy wyeliminowali stutterek... ale to już "na oko" musisz zobaczyć. Ja nie mam CF więc nie wiem ile gier ma ten problem. Mam pojedynczą ale nic nie sprawdzę bo DARMACZ trzyma zasilacz na gwarze szósty tydzień jakoś.

Link to post
Share on other sites

Podpowiedz jak zrobić miarodajne testy to postaram się wybrałem te gry gdzie są wbudowane benchmarki.

Wbudowane benchmarki nie są dobre... Lepiej już jak przebiegniesz się po pierwszej lepszej mapie w Singlu, byle by powtarzalnie było.

Jeżeli masz to prosiłbym o Alana Wake'a i Test CPU (tak, tak CPU) z Shoguna 2

Link to post
Share on other sites

Coś pomyślimy :) póki co to mam problem ze steamem bo żadna gra nie chce się z niego odpalić może ktoś to zweryfikować???

 

http://i.imgur.com/6rqWNhw.jpg

Edytowane przez kosmita
Link to post
Share on other sites

 

In the end we as consumers all benefit from what was exposed back in April, latency issues as shown back then for the normal eye might have been hard to see, but they have been there. For AMD to make such a significant step into the right direction is, we believe, positive and it will eliminate pretty much most concerns that AMD multi-GPU users have had.

Our FCAT measurements do show that AMD is dropping frames more then you'd typically expected. Spread out over the game anywhere from 3 to 6 frames dropped per 30 seconds is what we see. You can't notice it visually and 5 out of say 3000 frames won't have a positive effect on performance either. So while it is not a problem, it remains a small curiosity as to why we see/measure it.Anyway, let's not drift off and make this conclusion too long. In a 4 months time-frame, AMD has been able to make very significant improvements to multi-GPU rendering, eliminating that dreaded and much discussed effect called micro-stuttering. If this implementation works on all games and future games then I have no reservation recommending AMD multi-GPU solutions any longer. The output AKA rendering quality you retrieve on your monitor is very good.

For now we end this update, obviously in the future we'll be monitoring framepacing with other and newer titles. We have also embedded FCAT into our reviews so that you as a consumer can always see what card or combination offers the best on-screen results.

 

 

LINK

 

+

 

LINK

Edytowane przez dodo24x
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Po pierwszym dniu z 13.8 na stacjonarnym PC mam pytanie do innych użytkowników - czy tylko mi się wydaje, że spadło obciążenie CPU wraz z tymi sterownikami? (grałem w Empire Total War, Saints Row 3, GTA IV EFLC - dwie ostatnie tylko na szybko)

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

Nie mam gier na swoim PC aktualnie (poza Wiedźminem 1, 2 i DOOMem 3 BFG - którego nie mogę poprawnie zmusić do działania od czasu catalyst 13.4 :/ ), a na demkach demo-scenicznych jakoś nie widzę różnicy w obciążeniu CPU.

 

No, ale skoro tak twierdzisz - to OK, tylko się cieszyć :)

Link to post
Share on other sites

Gdzieś czytałem[LINK], że właczenie frame pacing w sterach 13.8 powoduje zmniejszenie obciążenia CPU z powodu równomiernego templa obliczania klatek prze grafę i równomiernego narzutu sterów na CPU. Bez frame pacing klatki generowane są nierówno - raz lecą 3 klatki, jedna po drugiej, a później nic i przerwa, prowadząc do chwilowego przeciążenia CPU i spowodowania jeszcze większego stuttera.

Jeśli chcecie coś sprawdzać i robić testy to jedynie FCAT toolem. Ewentualnie FRAPS, ale wyniki z niego nie mowią nic o wyświetlanych klatkach, a jedynie o obliczanych klatkach.

Link to post
Share on other sites
Chciałbym sflashować moje GPU (ASUS HD7770 DCV2) do UEFI VBIOS, aby móc skorzystać z funkcji "Windows 8 Feature" (Bez tego wyświetla mi się błąd, który automatycznie wyłącza mi ten "feature", bo nie mam GOP). Z wielką chęcią chciałbym sflashować kartę, ale no niestety... Takie to łatwe nie jest.. Pisałem do AMD o prośbę udostępniania takowego biosu, ale odesłali mnie do ASUS'a, ponieważ nie jest manufakturem mojej karty, lecz ASUS. ASUS natomiast odparł, że żadnego biosu nie posiadają, więc karzą się zwrócić ponownie do AMD, lecz AMD wciąż pisze, że nie może udostępnić. Jest jeszcze inna droga, ale to raczej płatna... Otóż to trzeba posiadać płytę główną "srajrusa"(czyt. asusa). Jedynie z ich płytami głównymi jest kompatybilne oprogramowanie do flashowania vbios do uefi. Z innymi płytami nie ruszy, bo sprawdzałem. Jeśli chodzi o program to flashowania karty, to mam. Jest to ATI Winflash. Jedynie, co jeszcze potrzebuję to takowego biosu, by móc odpalić "Windows 8 Feature". 

 

Może macie jakieś rady dla mnie?

Link to post
Share on other sites
Gość effendi360
We have also embedded FCAT into our reviews so that you as a consumer can always see what card or combination offers the best on-screen results.

 

Chryste Panie nagle się obudzili po tylu latach... Ja tylko stoję z boku i się śmieję do rozpuku. Ale już nie z AMD, bo im to szczerze powiedziawszy kibicuję widząc, że ruszyli w końcu du**ę by wyeliminować te problemy, tylko z tych, co mi przez tyle czasu zarzucali mitomanię...

Zastanawia mnie jedna rzecz. Skoro nagle, te wszystkie portale, piszą o tych sterach i o różnicy, jakie one robią to dlaczego podczas recenzji kart AMD nigdy nikt o żadnych problemach nie wspominał ? :]

 

Sami sobie teraz oceńcie ich wiarygodność...

Link to post
Share on other sites
Gość DANNY__79

A np pod Win8 i FFx64 (przy włączonej akceleracji sprzętowej) miałem czasem błędy w renderingu (scr przykładowy - nie mój) -- 13.8 jak dotąd nie wystąpiły.

Bezproblemowa praca z video 4k na YT i FP 11.8 (x64).

 

... oraz jakby żywsze działanie w 3D (sprawdzałem na kilku demkach demoscenicznych, Heaven, Valley i Wiedźminie2).

Link to post
Share on other sites
Gość JonathanArcherPL

coś z Intelem nie za bardzo te CF hula :/ tu na platformie AMD był plus, zero problemów a tu stąd ni zowąd crashe bsody, myślałem że to przez sapphire, ale gdy gram tylko na niej to nie ma problemów

Link to post
Share on other sites
Gość JonathanArcherPL

przeinstalowałem sterowniki, pozmieniałem taśmy CF, zaraz będę sprawdzał 


Dzon, obniż OC dla CPU

 

No majster, masz browca ode mnie xD o tym nie pomyślałem że CPU może mi to pieprzyć, stress testy przechodził, to czemu w grach wywala 

Link to post
Share on other sites

AMD Hawaii GPU Performance Leaked – Faster Than GTX Titan


AMD Hawaii GPU ‘Retail’ Sample Spotted in the Wild
http://cdn4.wccftech.com/wp-content/uploads/2013/08/AMD-Hawaii-Battlefield-4-Bundle.jpg


AMD Reveals Official Name for Next-Gen Never Settle Bundle.
http://www.xbitlabs.com/images/news/2013-07/amd_gaming_evolved_roadmap.jpg

Edytowane przez gando
Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...
Gość DANNY__79

AMD Catalyst 13.8 Beta2

 

 

 

Feature Highlights of The AMD Catalyst 13.8 Beta2 Driver for Windows:

  • Saints Row 4: Performance improves up to 25% at 1920x1280 with Ultra settings enabled
  • Splinter Cell Blacklist: Performance improves up to 9% at 2560x1600 with Ultra settings enabled
  • Final Fantasy XIV:  Improves single GPU and CrossFire performance
  • Van Helsing:  Fixes  image quality issues when enabling Anti-Aliasing through the AMD Catalyst Control Center
  • Far Cry 3 / Far Cry 3 Blood Dragon:  Resolve corruption when enabling Anti-Aliasing through the Catalyst Control Center
  • RIPD:  Improves single GPU performance
  • Minimum:  Improves CrossFire performance
  • Castlevania Lords of Shadow:  Improves CrossFire performance
  • CrossFire:  Frame Pacing feature – includes improved performance in World of Warcraft, Sniper Elite, Watch Dogs, and Tomb Raider
  • Doom 3 BFG:  Corruption issues have been resolved

Known Issues of The AMD Catalyst 13.8 Beta2 Driver for Windows:

  • CrossFire configurations (when used in combination with Overdrive) can result in the secondary GPU usage running at 99%
  • Enabling CrossFire can result in the PCI-e bus speed for the secondary GPU being reported as x1
  • Bioshock Infinite: New DLC can cause system hangs with Frame Pacing enabled – disable frame pacing for this title to resolve

 

 

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...