Skocz do zawartości

Problem z repeaterem PLANET WNAP-1260


Recommended Posts

Witam,

Mam problem z wyżej wymienionym urządzeniem. W trybie "Repeater", łącząc się przy użyciu bezprzewodowej karty USB połączenie uzyskuje status "ograniczenie lub brak łączności" co nawet uniemożliwia wejście do panelu konfiguracyjnego przez przeglądarkę sieciową. W trybie "Client" łączę urządzenie z komputerem kablem LAN i do panelu wejść mogę jednakże próba połączenia z moim routerem kończy się fiaskiem (przy 20% zasięgu). Czy muszę wstępnie odpowiednio skonfigurować posiadane urządzenia (tzn. router i kartę bezprzewodową)? Czy może urządzenie jest wadliwe? Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

Witam ponownie,

miałem dzisiaj trochę czasu więc zastosowałem się do instrukcji i spróbowałem połączyć urządzenia za pomocą protokołu WPS. Nacisnąłem przycisk "WPS" na obudowie repeatera i po chwili pod nazwą sieci repeatera pojawił się komunikat "Protokół WPS dostępny". Następnie wybrałem opcję "kod PIN dla WPS" (korzystałem z urządzenia z Androidem w wersji 4.1.1), wygenerowany kod wpisałem w panelu konfiguracyjnym mojego routera pod pozycją "dodaj urządzenie używając kodu PIN Wi-Fi WPS" (panel otwarty w przeglądarce na komputerze stacjonarnym), kliknąłem dodaj i po chwili na urządzeniu z Androidem pojawił się komunikat: "Konfiguracja powiodła się. Trwa łączenie z siecią...". I dalej nic przez ponad pół godziny. Dodam tylko, że wszystkie urządzenia były możliwie blisko siebie i nie ma mowy o braku zasięgu. Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez krzysiek20081991
Link to post
Share on other sites

jakies screeny? z ustawien.

Router, repetaer czy tam client ustaw i LAn w jednej sieci bo tak sie nigdy nie połaczy. WPS sobie darruj i wyłacz zabezpieczenie na czas łaczenia bo moze ktores z urzadzen obsługiwac oc najwyzej WEP w trybie repeater czy client czy jako AP

Edytowane przez nomosz
Link to post
Share on other sites

Z zabezpieczeniem sieci nie było problemu.

Po ręcznym wpisaniu adresu IP udało mi się dostać do panelu konfiguracyjnego repeatera i ustawić wszystko wg otrzymanej w pudełku instrukcji. I faktycznie wszystko ładnie się połączyło, zasięg jest znakomity, windows nie wykrywa żadnych błędów z połączeniem internetowa nie chce się otworzyć co objawia się komunikatem o braku połączenia z serwerem. Przypuszczam, że przyczyna może tkwić w ustawieniu adresów IP, bram, serwerów DNS itp. więc poniżej zamieszczam zrzuty ekranu z dwóch różnych sytuacji:

- gdy komputer jest połączony bezpośrednio z routerem:

http://img30.otofotk...715_livebox.JPG

- gdy komputer połączony jest poprzez repeater:

http://img30.otofotk...64_Repeater.JPG

I jeszcze zrzut z badania ping gdy połączony jestem poprzez repeater:

http://img30.otofotk...i/ln32_ping.JPG

Z góry dziękuję za pomoc

 

Problem rozwiązany, gdyby kogoś interesowało rozwiązanie to na priv, temat do zamknięcia i dziękuję za pomoc ;)

Edytowane przez krzysiek20081991
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...