Skocz do zawartości

Recommended Posts

Daruj sobie Chevy i Chryslery z 2-litrowym silnikiem.

dlaczego? słabe samochody? :P

 

ogólnie pytam czy chevrolet epica to nie jest jakiś szajs NIE CHODZI MI DOKŁADNIE O TEN Z LINKU , bo jak na swoją cene wygląda świetnie

szukam czegoś większego

niekoniecznie amerykański, obojętnie mi to :P

Edytowane przez ``xFx``
Link to post
Share on other sites

Nic się nie znasz na samochodach, że na forum komputerowym piszesz? Przecież to trzema mieć kilka na oku i na forach motoryzacyjnych czytać o awaryjności/spalaniu itd.

 

Dzieci masz? Rodzinę? Sam będziesz jeździł? Sportowe? Napisz cokolwiek, bo inaczej to Ci będziemy proponować BMW 330D razem z Corsą C.

Link to post
Share on other sites

napewno żadnego bmw ani jakiś stary dziad, nie mam rodziny będę sam jeździł

sportowe mile widziane, ale aby nie palił zbyt dużo

 

dokładnie - nie znam się kompletnie i ostatnio tutaj się zarejestrowałem wiec postanowieniem tutaj napisać na innych for `motoryzacyjnych` poprostu nie znam :P

 

jakie by tu jeszcze kryteria,to że ma być 4 drzwiowy już wiesz nie chce jakiegoś małego gówienka

Link to post
Share on other sites

Ford Fiesta - mam rocznik 2005 po lifcie. Wolniutki, słabe przyśpieszenie i osiągi ale mało pali i po mieście bardzo dobrze mi się jeździ. Jeżeli coś większego w tej cenie Renault Megane (ten ze ściętą du**ą, ale kombi) całkiem przyzwoicie wygląda. Oczywiście, kombi bo tamten to katastrofa jak dla mnie.

Link to post
Share on other sites
Gość nasciturus

napewno żadnego bmw ani jakiś stary dziad, nie mam rodziny będę sam jeździł

sportowe mile widziane, ale aby nie palił zbyt dużo

 

Może jeszcze frytki do tego? Jeżeli będziesz jeździł agresywnie to każde auto będzie względnie sporo palić (dla jednego 10l/100km nie jest dużo, dla innego dyskwalifikuje takie auto).