Yamakasi51 5 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 (edytowane) Witajcie! Więc sprawa wygląda tak- kupiłem u nich jakiś czas temu komputer na części,wszystko ładnie doszło itd,ale okazało się że zasilacz ma krótkie kable i ogólnie wziąłem jakieś gó**o,więc odesłałem do nich ten zasilacz,tak samo jak był zapakowany + karta z moimi danymi,numerek konta i prośbą o udzielenie zwrotu pieniędzy - w ramach- Zwrot 10-dniowy.Nie dostałem żadnego paragonu ani faktury. Dzisiaj przyszedł e-mail do mnie: Drogi kliencie, W Twoim profilu pojawił się nowy komentarz wprowadzony przez dział serwisu: "W zwiazku z tym ze nie jesteśmy w stanie naprawić/wymienić towaru na nowy zostanie wystawiona korekta, proszę odesłać oryginał paragonu wraz z podaniem informacji o numerze konta na jakie mamy zwrócić nalezność na adres: Morele.net ul . Mogilska 120 31-445 Kraków z dopiskiem \\"Oryginał paragonu\\" zostanie wystawiona korekta oraz dokonamy zwrotu należności." Aktualny stan twojego zgłoszenia to: Oczekuje I co ja mam teraz zrobić?Przecież im wysłałem numer konta do zwrotu pieniędzy za towar,a paragonu ani faktury nie dostałem. Edytowane 2 Listopada 2012 przez Yamakasi51 Cytuj Link to post Share on other sites
sid vicious 16131 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 A skąd mają wiedzieć że Ty to kupiłeś... Pisz do nich, że potrzebujesz dowód zakupu na podstawie - historii zleceń, przelewu bankowego, nawet numeru przesyłki kurierskiej. Daj im wszystko co wskazuje na to, że Ty towar nabyłeś i pytaj jak mogą Ci to potwierdzić skoro paragonu tam nie było. Chyba że masz jeszcze opakowanie z przesyłki, bo morele wrzuca paragon pod naklejkę przewoźnika. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
mst 6010 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 No ale do kogo Ty masz pretensje? Kupujesz sprzęt za kilka tysięcy i nie zaintersowałeś się tym, że nie masz paragonu czy faktury? Takie rzeczy sprawdza się natychmiast i ew. zgłasza sklepowi. Wyjdziesz na idiotę (no ale nie oszukujmy się - jesteś idiotą), ale poinformuj ich, że dopiero teraz zauważyłeś brak faktury/paragonu i co dalej? 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Yamakasi51 5 Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Jezu,ale mi głupio,teraz dokładnie przeszukałem pudełko po przesyłce,i pod naklejką morele.net był zafoliowane paragon,musiałem całe pudełko rozkleić z taśm i znalazłem,więc sprawa wyjaśniona. Cytuj Link to post Share on other sites
sid vicious 16131 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 A piszą w mailach gdzie chowają paragon... wystarczy czytać. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Yamakasi51 5 Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Sorry za kłopot,ja z natury jestem człowiekiem nierozgarniętym. Cytuj Link to post Share on other sites
sid vicious 16131 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 A plusy dzie ?! 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Yamakasi51 5 Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Tak naprawdę ja sam sprawę rozwiązałem,już macie te plusy,jak macie się prosić o plusy to ja dziękuję za odpowiedz -,- Cytuj Link to post Share on other sites
sid vicious 16131 Napisano 2 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Przecież ja sobie jaja robiłem gamoniu Cytuj Link to post Share on other sites
Yamakasi51 5 Napisano 2 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2012 Czy żartowałeś czy nie nie będę nie będę brnął dalej w temacie,bo zaraz zostanę uznany za jakiegoś trolla,(niestety takie polskie realia forów) Jeszcze raz sorry za kłopot sam jestem sobie winien Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.