Skocz do zawartości

Najlepszy w tej cenie [proszę o pomoc w złożeniu zestawu]


Recommended Posts

Witam Wszystkich założyłem ten temat gdyż chcę złożyc swój nowy zestaw komputerowy, chcę aby był to jak najlepszy w cenie do 3000zł, a wiem że na tym forum jest wiele osób które bez wątpienie mi w tym pomogą ;)

 

Na początku trzeba powiedziec że zależy mi na jak najlepiej kompatybilnym sprzęcie, który będzie mi służył do wszystkiego pracy(jestem grafikiem), grania ,) oraz do różnych innych rzeczy. Także chciałbym aby podzespoły mojego komputera były dobrych producentów więc także myślę że przy tym wyborze też mi pomożecie

 

Dodam też że myślałem o kartach graficznych takich jak:

Ati Radeon HD 4890

nVidia GeForce GTX 260

 

Procesory:

Intel Core i7-920

Intel Core i5-750

AMD Phenom II x4

 

Takie rzeczy jak dysk czy obudowa nie są najważniejsze dla mnie lecz dysk musi miec dobrego producenta i byc stabilnym chodzi mi że pojemnośc nie jest bardzo ważna.

 

Dysk najmniejsza pojemnośc 500GB ale i taka jest dla mnie wystarczająca bardziej zależy mi na innych podzespołach niż na wielkości pamięci

 

Pamięc RAM coś koło 4GB(tak mi się wydaje) firma i model zostawiam Wam :D

 

To są tylko moje typy a ja czekam na wasze konfiguracje które chcę aby były jak najlepsze ,)

Z góry dzięuję i czekam na odpowiedzi.

Link to post
Share on other sites

Core i5

Gigabyte P55-UD3

Dysk: Samsung F3 2x500GB RAID

Grafika: może coś z ATi 5xxx ? Albo 4890.

Buda: SilentiumPC Gladius 400 Pure Black albo Antec 300, żeby tanio i dobrze było :D

Ram 6GB, jeżeli jestes grafikiem, a jak nie starczy kasy to 2x2GB.

 

Edit: Zapomniałem o PSU ;) Mysle ze cos z Corsaira (5lat gwarancji). Moze 650W?

Link to post
Share on other sites

To już podaje zestaw proponowany prze ze mnie :

 

Intel Core i5-750 /2.66GHz, 8MB, LGA1156, BOX/

689zł

 

Gigabyte P55-UD3 /intel P55, Dual DDR3-2000, GLan/

399zł

 

Samsung 500GB 7200rpm 16MB cache SATA-II F3

185zł

 

Samsung SH-S223B SATA (black)