Szoker 4 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 (edytowane) Witajcie, już miałem składać zamówienie na zestaw z gtx 690, kiedy wyczytałem na jakimś zagranicznym forum, że wystepuja mikro przycięcia, na drugim zas forum napisali ze micro stutter to sciema, wiec pytam jak to właściwie z tym i przycięciami jest. Prosze o wypowiedzi posiadaczy karty a nie forumowych teoretyków którzy powtarzają co przeczytali. Edytowane 16 Października 2012 przez Szoker Cytuj Link to post Share on other sites
kondi552 38 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Po co Ci gtx690 jeśli się tak zapytam? Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Niewiele jest osób które taką kartę posiadają. Zwyczajnie jest kompletnie nieopłacalna, ale to już osobny temat (sam mam nieopłacalną 680tkę i ją wielbię ). Miałem w kompie zarówno CF z 6950 jak i ostatnio SLI z 680tek (czyli podobną konfigurację do 690tki). Na moim wcześniejszym 6950 po dorzuceniu drugiej karty mikroprzycięcia zabijały płynność w wielu grach które testowałem (BF3, sc2 czy l.a. noir). Druga karta poszła więc w czyjeś szczęśliwe ręce. Na 680tkach jednak nie miałem takiego problemu. Ciężko to wytłumaczyć bo jeden dostrzega to bardziej niż ktoś inny, a i lepiej dopracowane przez ten czas sterowniki robią swoje. Prawda jest taka, że z konfiguracjami wieloprocesorowymi (jeśli jesteś "skalany" czułością na microstuttering) zawsze będziesz miał jakieś tam mikroprzycięcia. I zawsze będziesz musiał czekać na profile do sterowników zrobione pod najnowsze gry (jeśli będzie tak że dana gra ma problemy z MS). Siła autosugestii że one tam są też robi swoje. Dlatego ja oddałem pożyczoną 680tkę kumpla i wiem że drugiej sobie w najbliższym czasie nie dokupię. Cytuj Link to post Share on other sites
Szoker 4 Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 (edytowane) Kurcze bo teraz stoję przed dylematem czy wziasc jedna 680 4gb i nie miec przycięć czy tą 690...Nie wiem, technika idzie do przodu i zapewne z czasem bedą eliminowane te mikroprzyciecia, najgorsze jest to, że nie mam gdzie tego sprawdzic jak to w praktyce wygląda i teraz jestem w ciemnej du... Po co Ci gtx690 jeśli się tak zapytam? Do Komputera. Edytowane 16 Października 2012 przez Szoker 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Melman1980 363 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Do komputera Kurde ale się uśmiałem. Cięta riposta Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Ile monitorów i jakie rozdziałki chcesz pod to podpiąć? Cytuj Link to post Share on other sites
Szoker 4 Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 (edytowane) Jeden monitor do gier 1920x1080, do pracy prawdopodobnie 2 w tej samej rozdzialce. Co do gier zaraz bedziecie gadac ze nie potrzebuje takiej karty, przy tej rozdzielczosci, ale ja lubie miec duzo fps a technologia gna do przodu. Prawdopodobnie niedlugo dostane 46 cali lcd to tam tez nie raz buda bedzie podpieta. Edytowane 16 Października 2012 przez Szoker Cytuj Link to post Share on other sites
DJBOSS 34 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Ja wymieniłem GTX670 na 2 x GTX660 i żadnych przycięć nie widzę. A też straszyli mnie i czytałem o problemach z tego typu konfiguracjami. Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 (edytowane) No to bierz tą 690tkę i się nią ciesz jak nie masz na co kasy wydać Keplery się najwidoczniej ładnie skalują pod SLI bo też nie widziałem wielkich problemów na 2x 680. Pamiętaj jednak że jeśli masz monitor 60Hzowy to czy tam będziesz miał 60 fpsów czy 200 to nie ma różnicy, a do 60fps jedna 680tka wystarczy. Zawsze można wtedy wrzucić drugą jak zacznie brakować mocy. Taniej i tak samo wydajnie (czasem nawet o koci włos wydajniej). Podsumowanie tutaj: http://www.anandtech.com/show/5805/nvidia-geforce-gtx-690-review-ultra-expensive-ultra-rare-ultra-fast/19 Edytowane 16 Października 2012 przez Biafra1987 Cytuj Link to post Share on other sites
Szoker 4 Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 To mówisz że na 60 Hz monitorze nie bedzie różnicy między 120 fps, a 60fps? Kurcze to ja chyba wezmę gtx 680 i do tego monitor, słuchawki, mysze i klawe i mam full zestaw.. I takie coś by było... http://techplanet.pl/zamowienie/6f8293ca178711e2a4020050569a6808/platnosc-i-dostawa/ Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 To jest nieco bardziej skomplikowane ale fizycznie można to przyciąć do stwierdzenia że 120 klatek na sekundę na monitorze odświeżającym obraz 60 razy na sekundę nie ma większego sensu, prawda? Cytuj Link to post Share on other sites
Szoker 4 Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Nie wiem, ja tam widze różnicę między 100 klatek, a 60.. a możę mi się zdaje. Nie wiem. Chyba rzucę monetą... Cytuj Link to post Share on other sites
Biafra 16739 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Różnicę pewnie widzisz- przez tragiczne darcie ekranu. Tym gorsze im więcej masz fpsów ponad refresh rate swojego monitora. Żeby się go pozbyć trzeba włączyć V-sync a ten capuje fpsy na poziomie odświeżania ekranu (więc w przypadku 60Hzowego monitora na poziomie 60fps...). Tu masz więcej teorii na ten temat: http://www.tweakguides.com/Graphics_7.html Tu najważniejsza część: "FPS vs. Refresh Rate FPS and refresh rate are two separate things. Even if the image on your screen has not changed in any way (e.g. a still 2D image like your Windows Desktop), or your 3D game isn't actually supplying enough new frames (e.g. the game is running at 25 FPS on a 60Hz refresh rate), the screen can still be redrawn a fixed number of times based on the current refresh rate of the monitor; if your FPS is less than your refresh rate at any time, the same frame may simply be redrawn several times by the monitor. If your FPS is higher than your refresh rate at any time, your monitor will not actually be able to display all of these frames, and some will come out with a graphical glitch known as Tearing. To prevent this, you can enable an option called Vertical Synchronization (VSync). However here's the tricky part: if VSync is enabled, then your refresh rate and FPS will have a direct relationship with each other - they will become synchronized together. This is all covered in more detail in the Vertical Synchronization section of this guide. " 2 Cytuj Link to post Share on other sites
Szoker 4 Napisano 16 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Dzięki, już teraz kumam masz + REP, To chyba najlepszym wyborem będzie kupno gtx 680, aczkolwiek nie wiem czy ta karta nie bedzie za slaba zeby grac na ultra i max detale w tych 60 klatkach...Jestem ciekaw czy poradzi sobie w nadchodzącej ARMA III Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.