Skocz do zawartości

Serwis płyty głównej - czas oczekiwania


Recommended Posts

Wysłałem na gwarancję moją płytę główna: P8Z77-V PRO, w której według mnie padły kontrolery sata. Problem opisałem w temacie: http://forum.benchmark.pl/topic/58305-duzy-problem-z-komputerem/.

Sklep morele.net poinformował mnie 19.09.2012, że płyta została wysłana do serwisu producenta i tam aktualnie się znajduje.

Z tego co wyczytałem w innym temacie Paweł ASUS pisał, że serwis ma 5 dni roboczych od chwili przyjęcia sprzętu na naprawę i finaltest bądź zamówienie wymiany. Dzisiaj mamy 08.10.2012, więć trochę dni minęło, a ja nadal nie wiem co jest z moją płytą.

Czy mógłbyś Paweł ASUS sprawdzić co jest nie tak z moją płytą i dlaczego to się tak przeciąga?

Nr seryjny: C4MOCS279638

Link to post
Share on other sites

Dzisiaj jest 14 dzień roboczy ufając, że morele napisało prawdę :).

Trochę się już niecierpliwie, bo płyta jest niesprawna od 10 września, miesiąc czasu mam stać niesprawny sprzęt który popsuł się po 6 tygodniach użytkowania. Jeszcze trochę to będzie dłużej niesprawny niż sprawny ;).

Link to post
Share on other sites

Kiedy spaliłem swojego P5Q Deluxe drugiego dnia użytkowania........ czekałem około dwudziestu dni na powrót sprzętu...

kupiłem w mało znanym sklepie, nazwy nie mogę wymienić żeby nie robić reklamy ;)

gwarancja typu door2door ... również miałem obawy, czy płytę odzyskam... ale przyszła naprawiona :)

do Ciebie też na pewno dotrze... cierpliwość Twoim przyjacielem.. ;)

wiem co to za ból kiedy nie możesz nacieszyć się nowym sprzętem...

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Dziękuje za info, ale tego się nie spodziewałem O_o.

Czy ten problem, który przedstawiłem w osobnym temacie może być z przyczyny procesora?

Nic innego nie pozostało w kompie z mojego sprzętu przy moich własnych testach, bo resztę przełożyłem z innej maszyny, która do dzisiaj dobrze chodzi. Jakieś pomysły, bo czuje, że przyjdzie do mnie płyta, a i tak sprzęt mi nie będzie działał?

Link to post
Share on other sites

Podłączyłem wszystkie części komputerowe od innego komputera poza prockiem oraz płytą i problem nadal występuje (ten drugi zestaw działa z Phenomem II 955 - wszystko jest ok, więc to musi być płyta albo procesor). Podczas instalacji windowsa a nawet czasem przy samym ładowaniu instalatora zwiesza i wywala bsod'a. Kod błędu nie jest zawsze ten sam.

 

Ufając w to, że serwis ASUS'a przeprowadził testy dokładnie, to winny musi być procesor.

 

Przykładowe kody błędów z bsod'a:

 

1. Driver IRQL not less or equal STOP: 0x0000001D

2. STOP: 0x00000124

 

Gdzieś w google doszukałem się że właśnie ktoś z tym drugim kodem błędu to miał właśnie problem z prockiem.

 

Wysyłać dla odmiany procka na gwarancje?

Edytowane przez Xierios
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...