Xierios 5 Napisano 8 Października 2012 Udostępnij Napisano 8 Października 2012 Wysłałem na gwarancję moją płytę główna: P8Z77-V PRO, w której według mnie padły kontrolery sata. Problem opisałem w temacie: http://forum.benchmark.pl/topic/58305-duzy-problem-z-komputerem/. Sklep morele.net poinformował mnie 19.09.2012, że płyta została wysłana do serwisu producenta i tam aktualnie się znajduje. Z tego co wyczytałem w innym temacie Paweł ASUS pisał, że serwis ma 5 dni roboczych od chwili przyjęcia sprzętu na naprawę i finaltest bądź zamówienie wymiany. Dzisiaj mamy 08.10.2012, więć trochę dni minęło, a ja nadal nie wiem co jest z moją płytą. Czy mógłbyś Paweł ASUS sprawdzić co jest nie tak z moją płytą i dlaczego to się tak przeciąga? Nr seryjny: C4MOCS279638 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3611 Napisano 8 Października 2012 Udostępnij Napisano 8 Października 2012 Cala procedura serwisowa moze sie przeciagnac do 14 dni roboczych podczas naprawy, lub 21 dni roboczych w przypadku ktory zaklada sprowadzenie dodatkowych czesci z zagranicy. Ja tam bym nie pospieszal dopoki 14 dni nie minie Cytuj Link to post Share on other sites
Xierios 5 Napisano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2012 Dzisiaj jest 14 dzień roboczy ufając, że morele napisało prawdę . Trochę się już niecierpliwie, bo płyta jest niesprawna od 10 września, miesiąc czasu mam stać niesprawny sprzęt który popsuł się po 6 tygodniach użytkowania. Jeszcze trochę to będzie dłużej niesprawny niż sprawny . Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3611 Napisano 8 Października 2012 Udostępnij Napisano 8 Października 2012 Jeszcze trochę to będzie dłużej niesprawny niż sprawny Jest cos w ustawie na ten temat, ja bym przesledzil jej tresc Cytuj Link to post Share on other sites
DelianoCarl 0 Napisano 8 Października 2012 Udostępnij Napisano 8 Października 2012 Kiedy spaliłem swojego P5Q Deluxe drugiego dnia użytkowania........ czekałem około dwudziestu dni na powrót sprzętu... kupiłem w mało znanym sklepie, nazwy nie mogę wymienić żeby nie robić reklamy gwarancja typu door2door ... również miałem obawy, czy płytę odzyskam... ale przyszła naprawiona do Ciebie też na pewno dotrze... cierpliwość Twoim przyjacielem.. wiem co to za ból kiedy nie możesz nacieszyć się nowym sprzętem... pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
aleksander12 65 Napisano 8 Października 2012 Udostępnij Napisano 8 Października 2012 tak nic się nie martw dojdzie około miesiąca sie czeka Cytuj Link to post Share on other sites
rolandwally83 347 Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 asus crosshair 4 czekałem 2 miechy zanim wróciła z naprawy a i tak nigdzie nie znalazłem opisu naprawy Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 Płyta trafiła do serwisu w Ostravie 27 września, odesłana po testach 1 października. Nie stwierdzono usterki. Cytuj Link to post Share on other sites
Xierios 5 Napisano 9 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2012 Dziękuje za info, ale tego się nie spodziewałem O_o. Czy ten problem, który przedstawiłem w osobnym temacie może być z przyczyny procesora? Nic innego nie pozostało w kompie z mojego sprzętu przy moich własnych testach, bo resztę przełożyłem z innej maszyny, która do dzisiaj dobrze chodzi. Jakieś pomysły, bo czuje, że przyjdzie do mnie płyta, a i tak sprzęt mi nie będzie działał? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 11 Października 2012 Udostępnij Napisano 11 Października 2012 Sprawdziłeś zasilacz? Cytuj Link to post Share on other sites
Xierios 5 Napisano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Października 2012 (edytowane) Podłączyłem wszystkie części komputerowe od innego komputera poza prockiem oraz płytą i problem nadal występuje (ten drugi zestaw działa z Phenomem II 955 - wszystko jest ok, więc to musi być płyta albo procesor). Podczas instalacji windowsa a nawet czasem przy samym ładowaniu instalatora zwiesza i wywala bsod'a. Kod błędu nie jest zawsze ten sam. Ufając w to, że serwis ASUS'a przeprowadził testy dokładnie, to winny musi być procesor. Przykładowe kody błędów z bsod'a: 1. Driver IRQL not less or equal STOP: 0x0000001D 2. STOP: 0x00000124 Gdzieś w google doszukałem się że właśnie ktoś z tym drugim kodem błędu to miał właśnie problem z prockiem. Wysyłać dla odmiany procka na gwarancje? Edytowane 13 Października 2012 przez Xierios Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 13 Października 2012 Udostępnij Napisano 13 Października 2012 Sprawdź procka w innej płycie, szybsze to niż RMA. Cytuj Link to post Share on other sites
Xierios 5 Napisano 14 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2012 Jakbym miał to pewnie bym już sprawdził, oddałem do serwisu lokalnego żeby to sprawdzili. Fakt oddawanie na RMA to prawie miesiąc kolejny do tyłu, a mnie już szlak bierze jak mam na tym laptopie pracować, photoshop ledwo co daje rade się odpalić, a gdzie reszta programów, masakra Cytuj Link to post Share on other sites
Xierios 5 Napisano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Napisano 15 Listopada 2012 Up dla potomnych Okazało się, że uwalony jest procesor. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.