Skocz do zawartości

Nowa grafika do i7


Recommended Posts

Zakładam jednak temat bo problem mnie pali, skoro jest nowa platforma to trudno trza się skrobać na nową kartę. Przewidywany czas kupna to początek 2010 więc pośpiechu nima. Priorytetem jest natomiast kolor, niebieskie wstawki mile widziane a laminat w tym kolorze obowiązkowo. Monitor w rozdzielczości 1680x1050 i umiłowanie do smaczenia obrazu w grach. Jestem zwolennikiem zielonych ale bez przesady. Zestaw jest tu viewtopic.php?f=44&t=5769&start=0

 

Link to post
Share on other sites

niedługo będą niereferencyjne więc taki np niebieski his na pewno sie pojawi

Czerwony bardzo by się gryzł z całą resztą :)

http://www.komputronik.pl/index.php/product/75615/Podzespo_y_PC/Karty_graficzne/GeForce_with_CUDA_GTX_285_Gigabyte_1GB_2x_DVI_PCI_E_.html - bardzo dobra, jednak minusem jest brak DX 11.

Chyba jeszcze nie ma HD 5850 z niereferencyjnym systemem chłodzenia.

Wczoraj ją oglądałem, dwa plusy w jednym :):) NVIDIA i niebieska...

ale myślę że 5850 wystarczy

Tak nie musi być jakiś demon wydajności, wystarczy żeby obrabiała nowe gry z taką rozdziałką.

 

Link to post
Share on other sites

sam nawet nie wiem gdzie zakładka OC :) :)

od kręcenia jest Riva...

ja bym brał zapewne 5850 skoro do 1000zł, ale szczerze mówiąc nie kupowałbym nic przed premierą GT300....

chyba, że jakoś bardzo by się ona przeciągnęła w czasie, to wziąłbym radka

ale jak możesz się szarpnąć na 5870 to śmiało - ma sporo lepszą wydajność no i dużo lepsze rozmieszczenie wtyczek zasilania...

ale tak jak mówię...skoro kupno przewidujesz dopiero w 2010r to poczekaj na premierę GT300...bo albo kupisz lepiej (choć wątpię, żeby karty będące w stanie rywalizować z ATi były w tej cenie), albo taniej (bo ATi znając życie po premierze kart nVidii przytnie ceny)

skoro sam mówiłeś, że pośpiechu nie ma to się wstrzymaj, aż rozjaśni się sytuacja z nowymi GF'ami