LGV8V 5 Napisano 13 Września 2012 Udostępnij Napisano 13 Września 2012 (edytowane) Witam was nie dawno jakieś nie caiłe 2 tygodnie temu kupiłem laptopa dziś po tym jak przyszedł mi antywirus zauważyłem na monitorze martwego pixela. Jest to laptop Nowy Medion 15,6 Core i7 3,1Ghz 750gb 8gb GT555 2g . Po wysłaniu e-maila do sprzedawcy z pytaniem czy kwalifikuje się to do gwarancji odpisał mi w ten oto sposób: Nie podlega to gwarancji, obowiązuje norma ISO 13406-2 i żaden producent poza wyjątkami nie daje gwarancji na bad pixele. Nawet nie mam Panu na co wymienić, zostały mi tylko matryce błyszczące. Jeśli bardzo Panu to przeszkadza to może coś uda się wymyślić, ale to wymaga czasu. W zamian mogę dać Panu na matryce 6 miesięcy gwarancji w razie gdyby pojawiły się kolejne pixele, wymienił bym. Więc pytanie czy dowiadywać się o możliwość wymiany czy woli Pan przedłużoną gwarancja na LCD. Więc jak sądzicie co powinienem w tym przypadku zrobić?? Edytowane 13 Września 2012 przez LGV8V Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.