Skocz do zawartości

Dekoder - do podłączenia telewizji cyfrowej.


Recommended Posts

Witajcie.

 

Już w przyszłym roku rusza telewizja cyfrowa..

 

A nasze stare telewizory nie są do tego przystosowane.

 

Nie chcę wymieniać telewizora, tylko dokupić dekoder.

 

Co możecie polecić do 100PLN ?

 

Znajdzie się coś w tej cenie dobrego ?

 

Szukam kilku sztuk (ja, wujek, babcia itd) chcielibyśmy to u siebie zamontować.

 

Jestem zielony w tym temacie, więc prosiłbym o obszerniejsze wypowiedzi dlaczego ten a nie inny.

 

Pozdrawiam,

Martin

Link to post
Share on other sites

To może inaczej sformułuję swoje pytanie:

 

co możecie polecić mającego dobry stosunek cena/jakość?

 

bo nie chodzi o to by kupić tani szajs..

 

bo jest powiedzenie: KTO KUPUJE TANIO, KUPUJE DWA RAZY.

 

i tej zasady się w życiu trzymam.

 

wolę dołożyć i kupić coś porządnego niż później żałować...

Link to post
Share on other sites

jeżeli wg. ciebie telewizja cyfrowa rusza dopiero w przyszłym roku- to zapytaj w przyszłym roku..po co ci teraz tuner?nawiasem mówiąc ja DVB-T mam już trochę czasu:)- być może w przyszłym roku zlikwidują analog , ale DVB-T ruszyła już dawno temu..bezsensem jest teraz polecanie czegokolwiek , skoro masz zamiar kupić w przyszłym roku- ceny zapewne będą jeszcze niższe , kupić tanio nie znaczy źle ..a jak się trzymasz zasady którą podałeś to zmień telewizor na nowoczesny- nie będziesz musiał kupować tunera, ktory może przekroczyć wartość twojego telewizora.

Link to post
Share on other sites

chcemy kupić już teraz ten dekoder żeby już teraz móc odbierać telewizję cyfrową.

 

wiem, że ona już jest. gdzieś wyczytałem że w przyszłym roku tylko cyfrowa telewizja będzie. analog podobno zniknie.

 

dlatego pytam o ten dekoder już teraz.

Link to post
Share on other sites