Skocz do zawartości

Problem z procesorem zakupionym od użytkownika forum


Recommended Posts

@tarrok111

No pisałem przecież, że zdjęcie nie będzie dobre. Jakiś proc w jakimś sockecie, niestety tak to wygląda bo robione telefonem (galaxy mini). Aparat jest rozładowany ale akumulatorki się ładuję, więc może jeszcze dziś uda się zrobić zdjęcie.

@viacom

Czy dociera do Ciebie, że jakby był sprawny to bym go nie odsyłał? Ja nie zgodzę się na taki układ bo procesor nie był sprawny od początku to dlaczego miałbym tracić przez to pieniądze?

Link to post
Share on other sites

@tarrok111

No pisałem przecież, że zdjęcie nie będzie dobre. Jakiś proc w jakimś sockecie, niestety tak to wygląda bo robione telefonem (galaxy mini). Aparat jest rozładowany ale akumulatorki się ładuję, więc może jeszcze dziś uda się zrobić zdjęcie.

@viacom

Czy dociera do Ciebie, że jakby był sprawny to bym go nie odsyłał? Ja nie zgodzę się na taki układ bo procesor nie był sprawny od początku to dlaczego miałbym tracić przez to pieniądze?

 

procesor był sprawny od początku gdyż mam zdj z biosu potiwerdzające to zrozum dodatkowo na zdj widać że jest na płycie asusa evo którą ma gościu od którego kupiłem procka. Jak wytłumaczysz zdj biosu gdyby był zepsuty to bym nie miał nic.
Link to post
Share on other sites

Przesyłka była wysłana pocztą dodatkowo ubezpieczona na 500zł

No to w czym masz problem? Udaj się na pocztę i zgłoś szkodę.

 

Całe te kłótnie i o na Boga 5 stron tematu to jakaś kpina. Zarzucacie sobie non stop to samo, do tego pełno jest tu adwokatów, etc. zamiast zacząć od najprostszego rozwiązania.

  • Popieram 3
Link to post
Share on other sites

No to w czym masz problem? Udaj się na pocztę i zgłoś szkodę.

 

Całe te kłótnie i o na Boga 5 stron tematu to jakaś kpina. Zarzucacie sobie non stop to samo, do tego pełno jest tu adwokatów, etc. zamiast zacząć od najprostszego rozwiązania.

 

a niby jak to udowodnie na poczcie ? Mineło już sporo dni od 13 sierpnia a zapewne podany jest zakres terminu, dodatkowo poczta może pwiedzieć że to osoba zepsuła a nie poczta.
Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem, to ta sytuacja jest mocno zagmatwana, z jednej strony kupujący, który kupił procesor i po otrzymaniu go zobaczył " o nie działa ", z drugiej sprzedawca, który wysłał procek ( przypuszczając ) sprawny, a teraz ma oddawać za niego hajs i nie mieć nic. Jedynym sensownym i najtańszym wyjściem z tej sytuacji dla obydwu stron, jest sprawdzenie, czy procka można reaktywować i jeżeli tak, to podzielić się kosztami na pół. Straci na tym jedna osoba, ponieważ albo kupiec uszkodził procek, albo sprzedawca ( pocztę polską wykluczmy ze względu na to, że paczka podobno była solidnie zapakowana ). Powyższe rozwiązanie jest tylko odpowiednie, jeżeli serwis w którym kupujący sprawdzał procka, rzeczywiście go sprawdził i wydał rozsądny werdykt. Można jeszcze spróbować w innym serwisie, aby się upewnić o sprawności podzespołu.

Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem, to ta sytuacja jest mocno zagmatwana, z jednej strony kupujący, który kupił procesor i po otrzymaniu go zobaczył " o nie działa ", z drugiej sprzedawca, który wysłał procek ( przypuszczając ) sprawny, a teraz ma oddawać za niego hajs i nie mieć nic. Jedynym sensownym i najtańszym wyjściem z tej sytuacji dla obydwu stron, jest sprawdzenie, czy procka można reaktywować i jeżeli tak, to podzielić się kosztami na pół. Straci na tym jedna osoba, ponieważ albo kupiec uszkodził procek, albo sprzedawca ( pocztę polską wykluczmy ze względu na to, że paczka podobno była solidnie zapakowana ). Powyższe rozwiązanie jest tylko odpowiednie, jeżeli serwis w którym kupujący sprawdzał procka, rzeczywiście go sprawdził i wydał rozsądny werdykt. Można jeszcze spróbować w innym serwisie, aby się upewnić o sprawności podzespołu.

 

Dlatego chce go sprawdzić ludzie.. Mam sprawdzoną osobe oraz płyte. Wszystko by się wyjaśniło Edytowane przez viacom
Link to post
Share on other sites

Sugerujesz abyśmy obaj udali się na pocztę i zgłosili sprawę?

Broń Boże, Ty tam masz tyle do gadania co Żyd za okupacji. Szkody zgłasza wysyłający.

 

a niby jak to udowodnie na poczcie ? Mineło już sporo dni od 13 sierpnia a zapewne podany jest zakres terminu, dodatkowo poczta może pwiedzieć że to osoba zepsuła a nie poczta.

To zamiast ślinić się tutaj na 5 stron oboje weźcie regulamin poczty i sprawdźcie. A okres zwłoki tak jak wyżej napisał kubas246 oczekiwaniem na ekspertyzę.
Link to post
Share on other sites

W przypadku spraw dotyczących ubytków lub uszkodzeń przesyłki konieczne jest dostarczenie oświadczenia o stwierdzeniu niewidocznych ubytków lub uszkodzeń przesyłki z zachowaniem 7 dniowego terminu liczonego od dnia przyjęcia przesyłki przez adresata.

Czyli już za późno.

Link to post
Share on other sites

Można spróbować i tłumaczyć, że procesor został wysłały do serwisu celem potwierdzenia uszkodzenia (przyszedł w piątek, w poniedziałek do serwisu, w piątek po południu odebrany i w poniedziałek zgłoszone, zresztą te 7 dni to powinno być 7 dni roboczych bo są usterki jak tutaj których przecież samemu się stwierdzić nie da).

@DOWN

Próbować można to nic nie kosztuje.

Edytowane przez kubas246
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...