Skocz do zawartości

Mało fps w starcraft 2.

Jak chcesz sprawdzić procesor to puść OCCT na 12h i wtedy jest werdykt.

Ogólnie ostatnio po patchu SC2 lecą ludziom fps, na teamliquid się żalili ale nie pamiętam czy chodziło tylko o low czy o wszystkie ustawienia.

Można na benchmarku cytować z innych for i to nie po polsku?

Edytowane przez gilroid

Jeśli chodzi o testy proca, to testowałem między innymi: occt, linx, prime 95, intel burn test... więc ze stabilnością nie ma problemu, wszystko przechodził cep bez problemu. Śmiga mi na napięciu 1,25v, wykręcony na 4,5ghz. Może po patchu 1.5, wydajność się pogorszyła, ale darkatraz'owi chodzi znacznie lepiej, a sprzęt prawie taki sam.

Edytowane przez behemothxx

Ludzie powiadają że wyłączenie dźwięku w grze (całkiem!, w ustawieniach gry) pomaga w niektórych przypadkach.

Możesz też spróbować tego:

"Possible fix to the lags. I am no expert but I think the problem is shader generation. Shaders are generated anew with every new version of the client. Try to follow these steps:

1. Delete the folder c:\Program Data\Blizzard Entertainment\Starcraft II. (Win 7/Vista users)

2. Start SCII and set everything on max (will ensure the most complex stuff gets rendered)

3. Find some sort of "UnitTestMap" in arcade and run it.

4. Create every unit and building of every race at least once. If you can, use every ability of every unit for every race at least once. This should (I hope) generate shaders files for those units/buildings/abilities and save them to HDD. (You should get minor client freeze every time you generate a unit for the first time, but not after that)

5. You can now revert the settings to low.

6. Play some open public games to see if this fixed the problem.

Też niektórym pomaga. Tylko ustawień nie zmieniaj na low tylko na ultra.

Z drugiej strony nie wiem czym się martwisz, gra działa płynnie na Twoim fps więc nie ma co się bać.

Gość