Skocz do zawartości

Życie w Polsce a za granicą.


Recommended Posts

Witam

W temacie tym nie mam zbytniego doświadczenia, być może Wy macie większe. Jak wygląda życie za granicą? Różni się bardzo od życia w naszej Ojczyźnie? Jak wygląda praca, ludzie na ulicach ( w sensie zachowania ). Jak to wszystko wygląda gdzie indziej? Chodzi mi raczej o "zachód" :> Macie jakieś miłe/niemiłe doświadczenia? Podzielcie się nimi, a plusiki będą ode mnie Wasze! Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Wszędzie jest tak samo. U nas tylko się wzięło nie wiadomo z czego coś takie że na zachodzie jest lepiej. Pracowałem jakiś czas w niemczech i powiem jedno, że polak zawsze tam będzie robił za białego niewolnika. Niemiec nigdy nie uzna polaka za równego sobie. Tam niemiec to jest niemiec + niemieckie marki samochodów itp i świat na tym dla nich się kończy.

 

Teraz pracuję w Polsce i nie chce widzieć tych "kokosów" z zachodu. Może człowiek żyje skromniej ale na swoim i ma w du... białe niewolnictwo.

Link to post
Share on other sites

Wyjeżdżam do USA pod koniec tego roku i nie zamierzam już wracać . Sam fakt że moja matka mieszka tam od 2006 roku coś znaczy. Tutaj ciułała za 1200zł miesięcznie , tam wykonując to samo zarabia 10$ na godzine i więcej . Tygodniowo ( pn do pt )ma ok 600-700$ + pare $ jeżeli pracuje gdzieś w weekendy . Teraz uzbierała na tyle dużo pieniędzy że planuje otworzyć tam własną restaurację . Ja pewnie w niej będę pracować . Tutaj nie widzę dla siebie przyszłości . Nie wiem kim musiałbym być i jakie wykształcenie mieć , żeby zarabiać normalne pieniądze .

Link to post
Share on other sites