Skocz do zawartości

Kolumny 2x300W - Jaki wzmacniacz do nich ?


Recommended Posts

Witam :) Jak w temacie posiadam 2 Kolumny SCHNEIDER 2x300W od prawie 20 letniej wierzy lecz głosniki grają rewelacyjnie nie to co dzisiejsze głosniki w miniwieżach ...

 

Problem polega na tym że w wieży skionczył sie Laser i nie mozna go juz dokupić i wpadłem na ponysł że wezme głosniki kupie jakid wzmacniacz Yamaha / PIoneer czy inna firma + Jakieś dvd żeby było gdzie płytke wsadzić i powinno byc dobrze :)

 

Pomoże ktoś ? Jaki wzmacniacz ? bo dvd to rozumiem że może być oboejtne jakie byle by sie dało pod wzmaka podłączyć no i czytało płyty %-)

 

Co do ceny to im mniej tym lepiej :)

 

POzdrawiam

Edytowane przez Szy3ki
Link to post
Share on other sites

2x300W P.M.P.O Powiem tak, szkoda zabawy z czymś takim

Nie znam się, to się wypowiem. Jak ja to lubię. 20 lat temu nikt nie podawał mocy PMPO. Jeśli zamiast porządnego wzmacniacza doradzasz komuś miniwierzę, to chyba zostałeś tu przypadkiem przekierowany z forum Onetu.

  • Popieram 2
Link to post
Share on other sites

2x300W P.M.P.O :D

 

Powiem tak, szkoda zabawy z czymś takim

 

Lepiej kupić nową miniwierzę z dobrymi kolumienkami np.

http://allegro.pl/mi...2530447708.html

 

Hahahahahaha i myslisz że taka wieża będzie grała lepiej niż te moje głosniki z dobrym wzmacniaczem ? - Gratulacja dla Ciebie %-)

 

Im wieksza skrzynia tym lepszy dzwiek , takie głosniczki w skrzynce 30 cm to sie do malucha nadają jako wiejskie audio :)

 

Poza tym tak jak pisałem wiem jak te głosniki grają bo chyba je mam i słuchałem i takie mini wieże to do piet im nie dorastają przede wszystkim sa 3 drożne jest potęzny niski ton , srednie tony i wyskokie a do tego wszystko gra ładnie i czysto ...

 

Nie znam się, to się wypowiem. Jak ja to lubię. 20 lat temu nikt nie podawał mocy PMPO. Jeśli zamiast porządnego wzmacniacza doradzasz komuś miniwierzę, to chyba zostałeś tu przypadkiem przekierowany z forum Onetu.