tomek7545 1 Napisano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 Co znaczy, że kit wciska ci Asus? Asus to marka więc nie bardzo może ci cokolwiek wciskać. Co najwyżej przedstawiciel tej marki w Polsce. (No chyba, że masz kontakt z prezesami na Tajwanie ). Sprzęt się z reguły psuje w wyniku użytkowania, wiadomo nie każdy tak samo traktuje sprzęt i używa go w takich samych warunkach. Zwłaszcza laptopy narażone są na nazwijmy to "ciężkie warunki pracy" (no chyba, że ktoś używa laptopa tylko w domu jak stacjonarki - co notabene jest bezsensowne). Zresztą skoro byłeś tak bardzo zadowolony, że sprzętu np. MSI to dlaczego kupiłeś Asusa? ja nie twierdze że ASUS jako firma w tajwanie jest zła ale jak napisałes w POLSCE, laptop po 2 latach użytkowania wygląda jak NÓWKA matryca jest od nowości osłonieta osłoną która była założona przy zakupie, i była do momentu jak nie trafił laptop do serwisu, bo tam ściągli i już nie oddali, posiadam dwa stacjonarne kompy i laptop jest jak stwierdziłeś tylko w domu. Asusa kupiłem bo mi się podobał, miał dobre osiagi za tą cenę, ale to była ostatnia rzecz jaką kupiłem firmy ASUS teraz kupiłem dusk twardy zewnętrzny i miał to być też ASUS ale po takim traktowaniu tym Panom podziękuje. Jeśli chodzi o MSI to poprostu podałem przykład NIEZAWODNOŚCI i tyle, mogę podać jeszcze jeden przykład Profesjonalizmu i podejścia firmy i serwisu do klienta, a mianowice zakupiłem TV Samsung podłączyłem zadowolony z nowego nabytku ale po 6 godzinach przestał działać, zadzwoniłem do warszawy do serwisu zgłosiłem na następny dzień o 8 rano przyjechał Pan z Serwisu sprawdił TV wykonał jeden telefon, i zapytał czy będę około 17 w domu, bo przyjedzie inny serwisant, potwierdziłem o 17 przyjechał Pan z NOWYM TV cały serwis nie trwał nawet 24 godzin, to sie nazywa PROFESJONALIZM a jak się okazało matryca była uszkodzona i wymiana trwała by około tygodnia ( ściągnięcie nowej) Samsung nie musiał wymieniać TV sami od siebie to zrobili, czym zasłużyli sobie na najwyższą opinię nie było głuich tłumaczeń że sie system pomylił, a że to specyfikacja jest zła, a że mam iść na skargę do sprzedawcy jak to zrobił ASUS. Cytuj Link to post Share on other sites
mulator 3173 Napisano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2012 To ASUS Polska i ASUS Tajwan to dwie różne firmy nie mające ze sobą nic wspólnego? To ci dopiero niespodzianka. To nie ASUS kit wciska tylko jego przedstawiciel? Co to za argument? Przedstawiciel to reprezentant marki ASUS w Polsce a jego działalność pociąga za sobą skutki bezpośrednio dla reprezentowanego. Polityka przedstawiciela marki ASUS w Polsce jest polityką zarządu ASUS. Pozdrawiam mulator Cytuj Link to post Share on other sites
tomek7545 1 Napisano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2012 To ASUS Polska i ASUS Tajwan to dwie różne firmy nie mające ze sobą nic wspólnego? To ci dopiero niespodzianka. To nie ASUS kit wciska tylko jego przedstawiciel? Co to za argument? Przedstawiciel to reprezentant marki ASUS w Polsce a jego działalność pociąga za sobą skutki bezpośrednio dla reprezentowanego. Polityka przedstawiciela marki ASUS w Polsce jest polityką zarządu ASUS. Pozdrawiam mulator Zwał jak zwał fakt jest jeden ASUS mnie robi w konia i tyle, Cytuj Link to post Share on other sites
tomek7545 1 Napisano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 Witam, W dniu wczorajszym otrzymałem pismo od Rzecznika Konsumentów, który to stwierdził iż ASUS nie dopełnił obowiązków wynikających z Umowy ( gwarancji) i nie wykonał naprawy w sposób Profesjonalny, oraz stwierdził, iż to ja mam rację nie ASUS i do tego zobowiązał ASUS-a do WYMIANY LAPTOPA NA NOWEGO WOLNEGO OD WAD, zobaczymy czy ASUS dalej będzie się swoimi Bajkami z kosmosu wykręcał, i czy dalej jest gotowy do Sądu iść, bo po tym piśmie chyba zeszli z chmur na ziemię. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 Brawo jesteś wielki. Cytuj Link to post Share on other sites
tomek7545 1 Napisano 28 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 (edytowane) nie ja nie jestem wielki tylko ASUS nie wie co to serwis,i myśli że każdy klient da się nabić w butelkę i się pomylił, Edytowane 28 Sierpnia 2012 przez tomek7545 Cytuj Link to post Share on other sites
kubas246 135 Napisano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2012 Bardzo dobrze, niech mają nauczkę. Cytuj Link to post Share on other sites
fafor 11 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 Ja powiem tylko tyle, ze mi kiedys tez dysk podmienili w serwisie na mniejszy Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 fafor dobry archeolog ! Cytuj Link to post Share on other sites
Alfons 30 Napisano 29 Września 2012 Udostępnij Napisano 29 Września 2012 Witam, W dniu wczorajszym otrzymałem pismo od Rzecznika Konsumentów, który to stwierdził iż ASUS nie dopełnił obowiązków wynikających z Umowy ( gwarancji) i nie wykonał naprawy w sposób Profesjonalny, oraz stwierdził, iż to ja mam rację nie ASUS i do tego zobowiązał ASUS-a do WYMIANY LAPTOPA NA NOWEGO WOLNEGO OD WAD, zobaczymy czy ASUS dalej będzie się swoimi Bajkami z kosmosu wykręcał, i czy dalej jest gotowy do Sądu iść, bo po tym piśmie chyba zeszli z chmur na ziemię. A jak się to skończyło? Cytuj Link to post Share on other sites
Pawel ASUS Support 59 Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 Również chętnie poznam losy tej sprawy. Cytuj Link to post Share on other sites
Komputer 6 Napisano 30 Września 2012 Udostępnij Napisano 30 Września 2012 Nawet jeśli potraktowano cię źle w serwisie nie znaczy od razu, że wszystkie produkty danej firmy są złe. Takie myślenie jest bardzo infantylne. Jakość serwisu (niestety zwłaszcza u nas w Polsce) nie jest jednoznaczna z jakością samego sprzętu. niestety on tego nie rozumie i po prostu nie mogę czytać czegoś takiego jak wszystkie produkty danej firmy są do du*y to nie zasilacze noł nejm do cholery Za jakoś sprzętu jak i za traktowanie klientów w tym wypadku serwisu Asusa odpowiada dyrekcja Asusa na Polskę jak nie ukarze serwisanta dyscyplinarnie i nie poprawi swojego wizerunku to znaczy że akceptuje traktowanie klientów na tak niskim poziomie. Producent w tym wypadku Asus nie tylko odpowiada za produkcję ale także za obsługę serwisową klientów którzy zakupili produkty marki ASUS. Cytuj Link to post Share on other sites
mistrz 336 Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 Prawda jest taka że większość serwisów to Dyletanci i Oszuści. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 Oj juz nie przesadzajcie, kazdy serwis ma swoje wady i zalety. Ten Asusa jest sensownie prowadzony, aczkolwiek kazdemu sie moga zdarzyc wpadki. Cytuj Link to post Share on other sites
adivxv 2880 Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 (edytowane) Nie wszędzie Asus ma tak fatalna obsługę ale na pewno osławionym już Koszalinie, tam mi monitora nie potrafili dwukrotnie naprawić, gwarancja się skończyła, na mnie się wylali, a ja zostałem z niedziałającym monitorem. Którego o dziwo, zwykły serwis do tego się nie przyłożył, tylko jakiś normalny elektronik, któremu udało się w końcu naprawić. Więc to prawa, że niektóre serwisy w Polsce to ŻENADA. Edytowane 1 Października 2012 przez adivxv5 Cytuj Link to post Share on other sites
Prostownik 77 Napisano 1 Października 2012 Udostępnij Napisano 1 Października 2012 Pamiętajcie dobry technik znajacy swoja wartosc sie ceni, krzyknie 4000 miesiecznie, a technik świeżo po szkole z jakimis tam praktykami malym doswiadczeniem krzyknie 2000 o zgrozo kogo by tu zatrudnic... odpowiedz oczywista.. Cytuj Link to post Share on other sites
pakerbox 0 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Niestety również nie mam najlepszej opinii o asusie . Kupiłem tablet transformer prime ze stacją dokującą . od kilku miesięcy pałuję się z asusem i wysyłamy sobie tablet tam i z powrotem . Panowie odsyłają tablet z adnotacją że wi fi działa . Owszem działa ale do odległości 5 metrów od access pointa i bardzo niestabilnie, przerywając co kilka minut . Nakręciłem film na którym porównuję działanie mojego prime ze starszym modelem transformera . To też nie dotarło do Panów serwisantów . Teraz sprzedałem tablet na allegro . Kupujący był zachwycony i dał mi pozytywa, ale po 5 dniach nazwał mnie oszustem . Tablet zachowuje się tak jak u mnie . Zrywa połączenie nawet 2 metry od routera . Kto kogo robi w balona? To nie pierwsze paskudne doświadczenie z ASUS, ale na pewno ostatnie . Ryszard Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 16 Października 2012 Udostępnij Napisano 16 Października 2012 Teraz sprzedałem tablet na allegro . Kupujący był zachwycony i dał mi pozytywa, ale po 5 dniach nazwał mnie oszustem .Oczywiście przy sprzedaży problem dokładnie opisałeś? Zresztą jest to dość znana sprawa z tymi tabletami, problemem jest aluminiowa obudowa, która skutecznie blokuje sygnał wifi. Cytuj Link to post Share on other sites
Nova1112 4 Napisano 17 Października 2012 Udostępnij Napisano 17 Października 2012 Tak czytam i czytam ten temat i się zaczynam zastanawiać, czy napewno chcę kupić tą MoBo od Asusa Tomek7545, co do Twojej sprawy, to trzymam kciuki! Pisz jak się sprawy dalej potoczą. Są przecież firmy których serwis działa dobrze. EVGA, ACER i pewnie jeszcze kilka innych by się znalazło. Sorry ale dla mnie jak fima ma serwis do du*y, to i sama jest do du*y. Bo wszystko ma się prawo popsuć, ważne, żeby był kompetentny człowiek który to w ramach gwarancji naprawi... Asus tu minusuje niestety bo Twoja opinia (nawet na tym forum) nie jest odosobniona... 1 Cytuj Link to post Share on other sites
klaczaj 0 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Witam, W dniu wczorajszym otrzymałem pismo od Rzecznika Konsumentów, który to stwierdził iż ASUS nie dopełnił obowiązków wynikających z Umowy ( gwarancji) i nie wykonał naprawy w sposób Profesjonalny, oraz stwierdził, iż to ja mam rację nie ASUS i do tego zobowiązał ASUS-a do WYMIANY LAPTOPA NA NOWEGO WOLNEGO OD WAD, zobaczymy czy ASUS dalej będzie się swoimi Bajkami z kosmosu wykręcał, i czy dalej jest gotowy do Sądu iść, bo po tym piśmie chyba zeszli z chmur na ziemię. Gratulacje! Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 Gratulacje!Dla Ciebie również! Otrzymujesz nagrodę Archeolog miesiąca z nominacją do głównej nagrody. Dodatkowe punkty należą się za niezwykle rozbudowaną i wiele wnoszącą do dyskusji wypowiedz. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
klaczaj 0 Napisano 13 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2012 (edytowane) Dla Ciebie również! Otrzymujesz nagrodę Archeolog miesiąca z nominacją do głównej nagrody. Dodatkowe punkty należą się za niezwykle rozbudowaną i wiele wnoszącą do dyskusji wypowiedz. currahee może nie wniosłem dużo do dyskusji:-) ale osiągnąłem swój cel, a mianowicie oprócz gratulacji to temat pojawił się na na stronie głównej forum benchmarka i wypozycjonował się na pierwszej stronie tego działu - więcej ludzi przeczyta że, nie tylko ja mam z nim problemy.(ja mam problemy z reklamacją karty graficznej -opisane w dziale pytań do przedstawicieli z Asusa, tam właśnie dostałem link do tego tematu) Więc wszystko nie jest takie proste jak nam się wydaje... - Asus musi zrozumieć że należy dbać o klienta. Mógłbym wtedy od razu podać link do mojego tematu, i napisać coś więcej ale nie wyszło by tak zagadkowo:) Edytowane 13 Listopada 2012 przez klaczaj Cytuj Link to post Share on other sites
tomek7545 1 Napisano 13 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 no i cóż ASUS wykręcił się sianem, jak zwykle jak to w polsce to ja jestem winien bo to ja nie wywiązałem się z umowy Gwarancyjnej i nie naprawłem laptopa, Żenada, i Rzecznik przygotowuje pozew do Sądu bo z tymi oszustami nie da się inaczej. Cytuj Link to post Share on other sites
currahee 292 Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 no i cóż ASUS wykręcił się sianem, jak zwykle jak to w polsce to ja jestem winien bo to ja nie wywiązałem się z umowy Gwarancyjnej i nie naprawłem laptopa, Żenada, i Rzecznik przygotowuje pozew do Sądu bo z tymi oszustami nie da się inaczej.Nie rozumiem dlaczego swój kraj piszesz z małej litery, a gwarancję z dużej . Nie mówiąc nawet, że to co napisałeś nie jest nawet zdaniem. To jest żenada! Cytuj Link to post Share on other sites
tomek7545 1 Napisano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 Jak bedę na lekcji j.polskiego to będę pisał na bdb, póki co jaki kraj tak o nim pisze,a jak Ci to przeszkadza nie czytaj, nikt Ci nie karze, Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.