Zbysio 0 Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 Czy ktoś wie gdzie jest serwis kart graficznych Galaxy, moja padła ale jest na gwarancji sklep też padł ??? :oops: a dystrybutor na Polskę i regionalni nie naprawiają. Karta 9800GTX+ ma rok, najpierw piszczały cewki ( ale to podobno normalne ), potem czasem, zwieszało vistę 64, niby komunikat błąd sprzętowy nr.xxxxx i niebieski ekran, ale chodziła. Podłączyłem ja wyświetla obraz ale z takimi kwadratami na ekranie, jak ładuję sterowniki to obraz poprawia się na normalny po załadowaniu systemu i sprawdzeniu karty graficznej nie ma jej jako sprzęt nigdzie, brak ilości pamięci, temperatury, obrotów wentyl. kiszka ??? Była w innym kompie z innym zasilaczem i to samo a dioda diagnostyczna świeci na zielono lipa padła sztuka a tak dzwoniąc po serwisach z neta powiedziano mi że Galaxy to Chiński szajs że się tego nie naprawia tylko na wymianę Cytuj Link to post Share on other sites
duzy213 14 Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 komputronik z tego co tam kiedyś wyczytałem za opłatą chyba 10zeta pośredniczy z gigabyte może i z galaxy? poczytaj albo zadzwoń Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 154 Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 Na 100% to karta? A nie zasiłka lub płyta główna? Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2009 wszystko sprawdzałem i wsadziłem do innego kompa to samo płyta Gigabyte EP45T-DS3R proc Intel E8500 6GB pamięci DDR3 1333 A-DATA dysk ST3250310NS Zasilacz Cooler Master Real Power Pro 520W Cytuj Link to post Share on other sites
IronFe 221 Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 napisz maila na support@galaxytech.com (oddział na europe) z opisem twojego problemu. Na 99% wymienią Ci kartę graficzną Cytuj Link to post Share on other sites
danieloslaw1 154 Napisano 28 Października 2009 Udostępnij Napisano 28 Października 2009 Gdzie kupiłeś? Tam dzwoń i ci pomoga! Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 28 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2009 Z całym szacunkiem wpisałem dwie nazwy firmy KDO.pl http://www.cell.pl/9415,Aicon_Dawid_Cieslak,w.html. Tak więc do tematu firma została tak jest w komunikacie firmy : Uwaga Od dnia 29.06.2009 sklep jest nieczynny do odwołania z powodu włamania do magazynu. Za utrudnienia przepraszamy. Mam problem zakupiłem w tej firmie parę rzeczy i niestety parę się popsuło po terminie po którym, firmę okradziono w moim przypadku karta grafiki firmy Galaxy Technology, do właściciela z prośbą o wskazanie serwisu lub miejsca gdzie mogę oddać uszkodzony sprzęt ( ale była to jednorazowa odpowiedz, gdyż więcej nie odbierał, wysyłałem na pocztę bez odpowiedzi, dzwoniłem też do Galaxy Technology Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością z siedzibą Kraków Ulica:Józefitów 11/6, do firmy ACTION która jest przedstawicielem marki Galaxy Technology poinformowała mnie że nie zajmuje się klientem fizycznym, trzeba reklamować u sprzedawcy. I teraz moje pytanie co mam zrobić z uszkodzonym towarem na gwarancji, gdyż firma KDO.pl zawiesiła działalność czy pozostał mi Sąd Konsumencki, lub Urząd Ochrony Konsumentów proszę o sugestię i pomoc w tej sprawie, karta leży niesprawna już 3 tygodnie. :help: w razie braku wsparcia technicznego ze strony Galaxy ( napisałem już 3 maile do http://www.galaxytech.com/en/contact.aspx do kwatery głównej i 0 odpowiedzi ), proszę o podanie gdzie można naprawić kartę grafiki Nvidia 9800 gtx na terenie Polski albo Krakowa dziękuję po zapoznaniu się z paroma opcjami wynika że, za gwarancję towaru ponosi sklep jak splajtuję albo zawiesi działalność to po gwarancji zostaje sąd ale nie zawsze się udaję, tak więc przed zakupem trzeba się zastanowić czy taniej parę złotych czy drożej a w dużej sieci sklepów lub z gwarancją na terenie kraju jeżeli produkt taką ma coraz więcej czytam o niemożności uzyskania gwarancji pisałem już wszędzie ale 0 odpowiedzi, nikt się nie poczuwa, napisałem do komputronika zgodnie z sugestią właśnie posłałem następną i po polsku i angielsku ale nikt nie przejmuje się odbiorcą finalnym Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Jako jedyny sklep odpowiedział komputronik.pl, chętnie ale prowadzą pośrednictwo sprzętu gigabyte, tak więc pójdzie chyba do kosza albo sklep w którym kupiłem zacznie znowu handlować czyli KDO.PL Cytuj Link to post Share on other sites
19arek93 0 Napisano 29 Października 2009 Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Jak będziesz miał ją wyrzucić to chętnie przyjmę. Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 29 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Października 2009 Może się uda przez inną firmę, odpłatnie która przejmie zobowiązania i Firma ACTION może uzna gwarancję jak na razie 50/50. Płacę kasę wysyłają jak się uda to bedzie nowa jak nie wraca złom do mnie i po kasie, z tego co się dowiedziałem po opisie objawów Karta ma uszkodzony chip główny i to takie dogorywanie, podobno poszła partia wadliwych chipów do 9800 dość sporo i się sypią Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2009 Po 2 tygodniowych negocjacjach poczta i rozmowa telefoniczna zapadła cisza zero odpowiedzi zero telefonów, zero rozmowy z klientem :angry: Witam Bardzo proszę Pana proszę o wstrzymanie się z ta sprawą do poniedziałku. W poniedziałek wraca xxxxxxxxxxxxxxxxx i on z pewnością doprowadzi ja do końca. takie odpowiedzi na pocztę lub automat: Dzień dobry. Aby zgłosić reklamację należy wypełnić zgłoszenie na stronie i-serwisu w zakładce 'serwis' - 'nowe zgłoszenie' w celu uzyskania numeru RMA. Zgłoszenia do RMA dokonuje się tylko przez stronę i-serwisu. Po otrzymaniu numeru RMA produkt należy dostarczyć na adres serwisu (adres w stopce wiadomości), na koszt nadawcy wraz z nadanym numerem RMA. SERWIS ACTION S.A. Zamienie, ul. Dawidowska 10 05-500 Piaseczno i tak w kółko, podzwoniłem po Krakowie po serwisach komputerowych, i sklepach i co się okazało że Firma ACTION S.A., unika jak może napraw gwarancyjnych nawet wmawiając swoim klientom czyli sklepom, iż reklamowany towar nie jest zakupiony w ich firmie, czasem odrzucają gwarancję z winy użytkownika, ale nawet nie pisząc co jest powodem np. niewłaściwa eksploatacja ( trzeba wtedy wziąć biegłego rzeczoznawcę i sąd ). Nawiązałem kontakt nawet ze sprzedawcą, który zaoferował pomoc jak tylko, wznowi działalność, gdyż każda firma która nie zamawia w ACTION S.A. ma zawieszane konto nawet serwisowe i nie może pomóc swoim klientom, przez co dostaje po uszach bo mogła by nawet pomóc w naprawie wadliwego sprzętu na gwarancji. W jednym sklepie nawet polecono mi sprzedawców Allegro jak nick E-N-T-E-R i imrch, bo podobnie wygląda gwarancja u nich a towar tańszy czasem o 200-300 zł. Po odebraniu z serwisu, który wysłał mi sprzęt jako gwarancję warunkową, powiedziano mi że została odrzucona ( przyczyna brak druku RMA komputerowego ), w środku była karta cała pobijana i porysowana,śrubki widać odkręcane i karteczka samym dole, odręcznie " karta uległa przegrzaniu uszkodzony chip główny, i cewki", przynajmniej ktoś uczciwy sprawdził. :wink: Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 nie pisałem w tym temacie dawno bo sprawa upadła, Bitcomputer Kraków przyjął i wysłał na mój koszt, sprzęt do serwisu ACTION Warszawa a ci potrzymali go 2 tygodnie i odesłali bez wyjaśnień, próba komunikacji spełzły na niczym ( widać że była rozkręcana i rzucana gdzieś ) ale było napisane że na mój koszt i bez możliwości roszczenia tak więc leży w pudełku Cytuj Link to post Share on other sites
mazi12435 44 Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 no Zbysio wiem co czujesz bo mialem ten sam problem z karta gainward fakt ze w koncu przyjeli mi gwarancje i nawet powytywnie ja rozpatrzyli ale za 9800gt oddali mi 9800gt gren edition cyli slabsza(co wyraznie bylo widac podczaz testowania)no ale w porownaniu do twojej sytuacji to lepsza taka niz zadna... nie rozumiem jak mozna polecac ludzi typu ENTER wystarczy poczytac komentarze to jest jakis zlodziaj a nie uczciwy sprzedawca...chcialem u niego kupic radeona hd4850 napisalem w tej sprawie z 10 emaili i zero odpowiedzi w koncu kupilem gdzie indziej i inna karte (gainward gts 250) i jest git co do firmy galaxy nie powiedzial bym ze to "chinski syf" to samo duzo ludzi mowi o gainwardach i moim zdaniem sie myla... tak sie sklada ze moja przygoda w srod kart graficznych zatrzymala sie tylko na tych dwoch firmach mialem jednego galaxy 8600gts(z ktoerego bylem zadowolony cichutki byla az milo)2 9800gt od gainwarda i teraz gts250 tez od gainwarda. sadze ze niestety nic z tak karta juz nie wskurasz niestety przykro mi ale chyba powoli mysl o zakupie nowej... tak apropo jesli chcesz to moge ci dac namiar na kolesia ktory sprzedaje karty graficzne za naprawde nieduze pieniadze nowe faktura vat gwarancja ja u niego kupilem i jestem zadowolony gts 250 1gb (nie gren edition)za 370zl mowi samo za siebie pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 21 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 Dzięki ale już mam na drugi nowy komp a tam Gainward GF GTS 275 GS, ale niestety muszę przyznać że zakup w sklepie z renomą( bez gwarancji to samo), a u pana ENTER niestety kupowałem na miejscu Kraków i taka lipa, laptopa żona kupiła Toshibę też padł sklep, 4 razy była naprawiana w AC serwis, kurier i wysyłka, i jak się okazało przy 4 naprawie gość coś tam pogrzebał w nr. seryjnych i wyszło że jest to sprzęt, który nie przeszedł testów w fabryce, a trafił do sklepu i do nas ??? i to była ostatnia naprawa potem nie było mowy o naprawie, na szczęście jak na razie chodzi, ale na stronie Toshiba produkt został zarejestrowany. Tak kupujemy po sklepach nie wiadomo co i z kont, dlatego takie promocje i rewelacyjne ceny teraz już kupiłem drożej a w sklepie PC Projekt, który stoi i mam nadzieję że będzie jeszcze parę lat. Szkoda tej karty była mocna i fajnie chodziła ale taki pech, ktoś stracił ktoś zyskał, padających sklepów komputerowych jest coraz więcej. Cytuj Link to post Share on other sites
mazi12435 44 Napisano 21 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2010 no to wlasnie typowy przyklad co to znaczy kupowac u ENTERA...dobrze ze sobie jednak odpuscilem jezeliu chodzi o promocje to trzeba dokladnie sie dowiedziec od kogo sie kupuje fakt ze lepiej doplacic te pare groszy i miec spokuj no ale kazdy (a w szczegolnosci osoba bez stalego dochodu jak ja)chce kupic jak najtaniej tak to juz jest... no a jezeli taki juz sprzecik potezny masz to ja nie mam pytan pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 22 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 no to wlasnie typowy przyklad co to znaczy kupowac u ENTERA...dobrze ze sobie jednak odpuscilem jezeliu chodzi o promocje to trzeba dokladnie sie dowiedziec od kogo sie kupuje fakt ze lepiej doplacic te pare groszy i miec spokuj no ale kazdy (a w szczegolnosci osoba bez stalego dochodu jak ja)chce kupic jak najtaniej tak to juz jest... no a jezeli taki juz sprzecik potezny masz to ja nie mam pytan pozdrawiam masz jak najbardziej rację kasa rządzi, a kto ma nie pyta pozdrawiam a sprzęt nie jest taki silny na FULL HD gram w Bad Company 2 28-48 klatek :oops: Cytuj Link to post Share on other sites
lwses 336 Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 Zbysio czytawszy to o czym piszesz i te wszystkie problemy z żadnej strony nie udzielonej pomocy można rzec krótko nasz naród to złodziej na złodzieju,żeby takie cyrki wyprawiać z towarem na gwarancji poczawszy od sklepu w którym zakupiłeś to szczyt,ciebie gó**o obchodzi że działalność zawieszona domagasz sie swojego i wali cie to,druga sprawa to to że 3 osoby takie jak serwisy czy sklepy nie udzieliły pomocy to jest chore czy kazdy patrzy tylko na własne dupsko,przeciez inne sklepy jesli by miały taką samą sytuacje z drugim klijentem to gdzie oni wysyłają w takim razie karte? do egiptu? Towar czy kupie w katowicach czy w poznaniu to mam prawo skorzystać z serwisu w Warszawie.Nasz kraj jest chory i z rezerwą podchodzić teraz do takich zakupów tzn.dowiedzieć sie dokladnie jak wyglada sytuacja z serwisami w naszym kraju. Cytuj Link to post Share on other sites
mazi12435 44 Napisano 22 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2010 no dokladnie jezeli chodzi o serwis to uwazam ze my jako polska jestesmy w sredniowieczu... mam nadzieje(wszyscy mamy)ze to w koncu sie poprawi a jaka rozdzielczosc?full hd no to dla kary wieksza lamiglowka niz 1280 na 1024 xD pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
marko22 715 Napisano 24 Lutego 2010 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2010 Są niby firmy, które naprawiają. Jedna to A&D Serwis z Wrocławia, druga EVR Systems. Też Wrocław. Sam musisz ocenić, czy opłaca Ci się jeszcze ją robić. Cytuj Link to post Share on other sites
Zbysio 0 Napisano 26 Lutego 2010 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2010 koszt naprawy na telefon już dzwoniłem w tamtym roku to od 200-250 zł + przesyłka Wrocław, do Galaxy Technology to wycofał się w Europu dowód brak zakładki Europa http://www.galaxytech.com/en/contact.aspx Polska jest ale nikt nie odpowiada ACTION zajmuje się gwarancją ale, sprzęt odsyła i tu ZONK na PCLab.pl były podobne opisy co do kart graficznych no właśnie mili państwo jak kupić i pieniążki wydać to miło a jak naprawić to nie ma takiej pipki do wklejenia he he smutno mi z tego powodu ale nie jestem pierwszym i ostatnim co został na lodzie Cytuj Link to post Share on other sites
seba1910 0 Napisano 9 Listopada 2010 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2010 Galaxy technology została wykupiona przez KFA2 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.