pentaggon 41 Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 Na stronie: http://www.geeks3d.com/20120605/a-new-dawn-upcoming-nvidia-tech-demo-for-kepler-based-graphics-cards/ oraz http://www.geforce.com/whats-new/articles/new-dawn/ pojawiły się nowe informacje na temat najnowszego dema technologicznego NVIDIA. Jest na przykład opublikowane porównanie różnic pomiędzy starym demem Dawn z 2003 a tym które zostanie wydane już niedługo (prawdopodobnie jeszcze w tym miesiącu). Docelowo demo będzie przeznaczone dla kart z rodziny GeForce GTX 600 (rekomendowane GTX 690), ale mam nadzieję, że na GTX'ach 480, 560TI, 570,580 i 590 też przecież powinno się uruchomić. Cytuj Link to post Share on other sites
fantomaz 64 Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 czyli taką grafikę powinny mieć gry by w pełni wykorzystać moc obecnych kart graficznych ? ;p Cytuj Link to post Share on other sites
Tarrok 253 Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 (edytowane) @up tak Ale to nie koniec możliwości obecnych kart graficznych Gdyby optymalizacja była taka jak na konsolach to taką grafikę byś miał na GTX 260 core 216 Edytowane 6 Czerwca 2012 przez tarrok111 Cytuj Link to post Share on other sites
Anonim20 28 Napisano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2012 @up dokładnie tak lecą w ciu.la i tak napędza się marketing Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2012 Gdyby optymalizacja była jak na konsolach to i cena gier była by jak na konsolach. Niestety ale za wszystko się płaci. Cytuj Link to post Share on other sites
Rexlu 170 Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 W USA gry na konsole są tańsze niż na pc (przynajmniej tak było) Cytuj Link to post Share on other sites
Fenio 1708 Napisano 8 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2012 Nie wiem jak jest w USA, czy gry na PC są tam tak drogie czy na konsole tak tanie Na PC jest ciężka sprawa z optymalizacją bo gry pisze się pod DirectX a nie pod konkretny sprzęt. Nie da się wycisnąć 100% ze sprzętu jeśli gra jest pisana tak aby działała na każdej karcie graficznej różnych producentów gdzie całkowicie różne konstrukcje z różnymi sterownikami muszą sobie radzić z uniwersalnie pisanym kodem pod daną wersje DirectX. W starych czasach VooDoo Graphics ten problem nie istniał bo karty jednego producenta miały swoje własne API o nazwie Glide. Pisali gre pod Glide więc optymalizacja była tylko pod karty 3DFX'a. Efektem była optymalizacja na poziomie konsol gdzie ze słabego sprzętu wyciskano wszystko co się da. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.