anima 0 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Witam, posiadam Orange freedom od jakiś 2 lat. Na początku miałem 1MB teraz postanowiłem zmienić prędkość na 10MB i od tego czasu zaczęły się problemy. Na początku nie działał tzn w routerze Airlive wt-2000arm w device info wyraźnie pokazywało iż linia została ustawiona na 10mb ale nie zostawało mi przyznawane ip. Po licznych zgłoszeniach problemu zostało to poprawione(czekałem prawie tydzień) ale nie tak jak powinno. A dokładniej zamiast 10mb w jakichkolwiek testach (speedtest,pobieranie plików itd.) mam 1mb (router nadal pokazuje ze powinno być 10mb). Już sam nie wiem co może być problemem oczywiście zgłosiłem problem do obsługi orange ale chce się także poradzić was. Oto statystyki które podaje router: Downstream Upstream SNR Margin: 7.4 6.2 db Line Attenuation: 29.0 13.8 db Data Rate: 12448 1011 kbps ADSL Firmware Version:FwVer:3.9.9.5_TC3085 HwVer:T14.F7_5.0 Line State:Showtime Modulation:ADSL2 PLUS Annex Mode:ANNEX_A Oraz błędy: > ppp_ready: ch:804f77e4, iface:80472a40 > SNMP TRAP 3: link up > Accept() fail > Accept() fail Czy problemem może być niski snr?? Połączenie nie jest zrywane(lampka adsl cały czas się świeci od kilkunastu godzin) Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
emdziej 104 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 To szmaciarze, miałem umowę na free (czy lata) a tylko przez rok działało jako tako Po tym okresie zrywki bez końca i wymiana modemu nic nie dawały, zdecydowanie odradzam też z powodu kompetentności personelu. Zasadniczo co osoba to coś innego a w sumie to nikogo kto by wiedział o czym mówi <pozdro> Cytuj Link to post Share on other sites
Cacek93 2397 Napisano 30 Maja 2012 Udostępnij Napisano 30 Maja 2012 Miałem problem z orange freedom ze zrywaniem połączenia, telefony nie pomagały (zawsze jakaś kobieta mówiła, że zgłoszenie zostało przyjęte, a później dostawałem eska, że naprawiono usterkę i tak w kółko ). Poszedłem do osoby u której zamawiałem internet, jakaś pani rzecznik orange (ciężko mi powiedzieć jakie ona ma stanowisko) i pokazała mi jak napisać reklamację i wysłała ją. Po tygodniu do domu przyszło pismo z przeprosinami, zmniejszyli nawet abonament na 2 miechy, a net od tej pory działa wzorowo Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.