Skocz do zawartości

GTX 560Ti czy QUADRO 600?


Recommended Posts

Pozwoliłem sobie przytoczyć wypowiedź jednego z panów zajmujących sie profesjonalnie tego typu pracą. Może to pozwoli koledze troszkę rozwiać wątpliwości, co nie zmienia faktu że prawdziwe QUADRO zaczynają się od serii średniej czyli Q2000 w góre, Serja podstawowa do którekj należy Q600 jest bardzo dobra, ale do rysowania w czystym 2D

 

Pracuję na Quadro 5800 od 2 lat , w pracy na pozostałych kompach mam zwykłe GF , ostatnio zakupione karty to 460 GTX i 560 GTX TI , oraz Quadro 600 . Używany soft to Architecture 2010 , max - 2009-2012 i paru innych programach .

Na co dzień zajmuję się projektowaniem architektonicznym i wizualizacją . Sceny są często bardzo duże .

Wnioski : Prawdopodobnie nigdy więcej nie będę używał zwykłych kart z powodów :

1. od dwóch lat mam dużo mniejsze problemy z grafiką , dziwnymi zachowaniami viewsów

2. praktycznie o 80% zmniejszone akcje typu Fatal error , Unexpected termination .....

3. wydajność na dużych scenach gdzie jest dużo obiektów szczególnie mieszanych 2d i 3d dużo większa .

4. Shady w Autocadzie typu xray w porównaniu do zwykłych GF 5-10 x szybciej

5. Ogólnie praca z quado wydaje sie płynniejsza i przyjemniejsza .

6. Nie znikają mi ikony w pływających okienkach co mam miejsce na 560 GTX Ti , co doprowadza mnie do pasji jak spędza się kilkanaście godzin dzinnie przed monitorkiem .

 

Minusem oczywiście cena .

Nitrous , rzeczywście dużo poprawił .

Jeśli chodzi o Quadro 600 to jedna ze słabszych kart serii Quadro , w zasadzie daje tylko zauważalną większą stabilność w cadach , wydajność raczej przeciętna pomijając tryb xray w cadzie . Rozsądniejszym rozwiązaniem jest 2000 lub 4000 ze względu na ram i dużo większą wydajność .

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites