Skocz do zawartości

Recommended Posts

Ostatnio troszkę mnie wzięło na testowanie jak za dawnych lat :) Ciekaw jestem jak się tutaj rozegra rozgrywka. Benchmark waży około 300mb.

Ustawienia default i 1920x1080 (chociaż nie posiadający takiej rozdzielczości mogą śmiało podawać wyniki w innej gdyż nie jest to stricte ranking póki co...)


Myślę, że wklejenie loga (zapisywany docelowo w moich dokumentach) + krótka notka na temat konfiguracji wystarczą.


http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Przetestuj_karte_graficzna_z_Aliens_vs_Predator-29027.html


http://downloads.guru3d.com/Aliens-vs.-Predator-DirectX-11-Benchmark-Tool-download-2553.html



Q6600 3.3GHz + HD6850 950/1100


Zaczynamy:



AvP D3D11 Benchmark Report

==========================


**************************************************

* Report Created: 2012-04-13 @ 18:21:00

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************


*DX11 Hardware Detected*


Using Default Video Settings:


Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1



Benchmark Summary:


Number of frames: 4931

Average Frame Time: 21.3ms

Average FPS: 47.0



Tutaj dla porównania żeby ciekawiej było :)http://www.tomshardware.com/reviews/geforce-gtx-560-ti-448-core-benchmark,3082-8.html Edytowane przez majestic
Link to post
Share on other sites

i5-2400 & GTS 450 512MB DDR5 783/1804

 

 

AvP D3D11 Benchmark Report

==========================

 

**************************************************

* Report Created: 2012-04-13 @ 19:25:36

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1280 x 720

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 4869

Average Frame Time: 21.5ms

Average FPS: 46.5

Link to post
Share on other sites

FX 6100 @ 4.7 + Gigabyte HD 6870 915-1050

 

 

AvP D3D11 Benchmark Report

==========================

 

**************************************************

* Report Created: 2012-04-13 @ 23:38:24

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 5085

Average Frame Time: 20.6ms

Average FPS: 48.6

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

wyniki po OC GPU

 

FX 6100 @ 4.7 + Gigabyte HD 6870 @ 970-1200

 

AvP D3D11 Benchmark Report

==========================

 

**************************************************

* Report Created: 2012-04-13 @ 23:49:48

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 5418

Average Frame Time: 19.3ms

Average FPS: 52.7

Edytowane przez pcfoster
Link to post
Share on other sites

pcfoster Chłodzisz czymś pamiątki i czy karta miała zmieniane napięcie? ;>

Pamięci to zwykłe Goodramy, bez radiatorów - poprostu mają obniżone taktowanie do 1066 gdy kręcę. Proc wykręcony do 4.7 GHz. Musze uczciwie przyznac że przy standardowym 1333 kręcą się one słabo. Poprzednie Samsungi 1333 robiły 1800+ a te GR góra 1500.

 

Karta w wersji od Gigabyte nie ma fabrycznej opcji zmiany napięcia. Te OC to jest max z maksów jaki moge mieć do gier. W 3DMarkach mogę ustawic nieco wyżej ją ale w grach max to 970-1200.

Link to post
Share on other sites

No właśnie pytałem o pamiątki na grafice ale o tych też dobrze wiedzieć :D Bo w mojej HD6850 niby jest możliwość napięcia ale każda zmiana w trixx skutkuje czarnym ekranem (komputer dalej chodzi) i wejściem w tryb awaryjny żeby to odkręcić.

 

Dużo kombinowałem z biosami - wreszcie znalazłem idealny praktycznie - ze strony sapphire od HD6870. Na nim też niestety nie mogę nic zmienić - szkoda :) ale 950 to całkiem niezły wynik też. Niestety pamięci mam wrażenie że od 1115 ich wydajność już nie wzrasta a spada :) Być może to przez korekcję błędów i automatyczne obniżanie ich częstotliwości.... nie wiem sam. :)

Link to post
Share on other sites

No właśnie pytałem o pamiątki na grafice ale o tych też dobrze wiedzieć :D Bo w mojej HD6850 niby jest możliwość napięcia ale każda zmiana w trixx skutkuje czarnym ekranem (komputer dalej chodzi) i wejściem w tryb awaryjny żeby to odkręcić. Dużo kombinowałem z biosami - wreszcie znalazłem idealny praktycznie - ze strony sapphire od HD6870. Na nim też niestety nie mogę nic zmienić - szkoda :) ale 950 to całkiem niezły wynik też. Niestety pamięci mam wrażenie że od 1115 ich wydajność już nie wzrasta a spada :) Być może to przez korekcję błędów i automatyczne obniżanie ich częstotliwości.... nie wiem sam. :)

Aaa. Pamięci na GPU chłodzone przez całe chłodzenie windforce 3X.

Link to post
Share on other sites

AvP D3D11 Benchmark Report

==========================

 

**************************************************

* Report Created: 2012-04-14 @ 16:33:09

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 5795

Average Frame Time: 18.1ms

Average FPS: 55.3

 

 

Phenom 955BE @ 4.0GHz (na 4.2, 4.1 wywala BS w tym benchu)

GTX560 Accelero Twin Turbo II @ 1030MHz/2300MHz/2060MHz (core, memory, shader), napięcie 1.075V

 

Pamiątki Geila model Enhance Plus obniżone takty do 1400MHz, ze względu na o/c, ale z CL9 zrobiłem CL8 (8,8,8,24)

Edytowane przez Anoizmrox
Link to post
Share on other sites

AvP D3D11 Benchmark Report

==========================

 

**************************************************

* Report Created: 2012-04-15 @ 10:53:26

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 8130

Average Frame Time: 12.9ms

Average FPS: 77.5

 

 

:D

Link to post
Share on other sites

AvP D3D11 Benchmark Report ========================== ************************************************** * Report Created: 2012-04-14 @ 16:33:09 ************************************************** * Executable Build: V1.03, Apr 19 2010 ************************************************** *DX11 Hardware Detected* Using Default Video Settings: Resolution: 1920 x 1080 Texture Quality: 2 Shadow Quality: 3 Anisotropic Filtering: 16 SSAO: ON Vertical Sync: OFF DX11 Tessellation: ON DX11 Advanced Shadows: ON DX11 MSAA Samples: 1 Benchmark Summary: Number of frames: 5795 Average Frame Time: 18.1ms Average FPS: 55.3 Phenom 955BE @ 4.0GHz (na 4.2, 4.1 wywala BS w tym benchu) GTX560 Accelero Twin Turbo II @ 1030MHz/2300MHz/2060MHz (core, memory, shader), napięcie 1.075V Pamiątki Geila model Enhance Plus obniżone takty do 1400MHz, ze względu na o/c, ale z CL9 zrobiłem CL8 (8,8,8,24)

Widac że gra "lubi" GeForce bardziej od Radeonów.

Taki na ogól słabszy GTX 560 ma 55.7, z tym że po OC. Moja ma 52.7 - też po OC. Z tego co wyczytałem to dobrze wykręcona 560 jest na poziomie 6950, a twoja jest dobrze wykręcona.

 

http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Podkrecanie-3841/strona/14370.html

 

http://www.iv.pl/images/91455486651129601420.png

 

Radeon 6950 osiaga około 56-58 kl/s w tym benchu na tych ustawieniach zatem wynik masz w normie, ja tez zresztą.

 

Na stocku moj Radeon ma 48.6 a twój GTX 560 ile osiąga ? sprawdzałeś ?

 

Co to wogóle za 560-ka ? od jakiego produenta ? bo chłodzenie masz widzę niereferencyjne.

 

AvP D3D11 Benchmark Report ========================== ************************************************** * Report Created: 2012-04-15 @ 10:53:26 ************************************************** * Executable Build: V1.03, Apr 19 2010 ************************************************** *DX11 Hardware Detected* Using Default Video Settings: Resolution: 1920 x 1080 Texture Quality: 2 Shadow Quality: 3 Anisotropic Filtering: 16 SSAO: ON Vertical Sync: OFF DX11 Tessellation: ON DX11 Advanced Shadows: ON DX11 MSAA Samples: 1 Benchmark Summary: Number of frames: 8130 Average Frame Time: 12.9ms Average FPS: 77.5 :D

Do czego tu porównywac, moja odpada w przedbiegach ;)

 

pytanie z inej beczki.

 

jak zmienić ustawienia graficzne w tym benchmarku ? bo jak odpale grę to od razu idzie benchmark na 1920x1080 a chciałbym sam sobie ustawić inne detale np.

Edytowane przez pcfoster
Link to post
Share on other sites

AvP D3D11 Benchmark Report

==========================

 

**************************************************

* Report Created: 2012-04-16 @ 15:15:14

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 12801

Average Frame Time: 8.2ms

Average FPS: 122.0

 

Intel Core i5 2500k@ 5.2Ghz + AMD Radeon HD7950 @1220/1900mhz

Edytowane przez nissky
Link to post
Share on other sites

Foster:

 

Zwykła suszarka od Asusa z wyjącym chłodzeniem DCII. Dodam, że non ti to jest ;p

 

Nie sprawdzałem na nie kręconej, ale postaram się zrobić test.

 

EDIT:

 

Test zrobiony:

 

 

AvP D3D11 Benchmark Report

==========================

 

**************************************************

* Report Created: 2012-04-16 @ 22:05:54

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 5401

Average Frame Time: 19.4ms

Average FPS: 51.5

 

 

Use command-line option '-logframetime' to report performance frame-by-frame.

 

 

 

Takty stockowe Asusowskie (925/2100/1850)W tej grze akurat mam tylko 4 FPS więcej, ale w innych można już zauważyć nawet do 15 FPS więcej.

 

BTW. Dlaczego zmieniasz FX'a? Nagadali ci, że jest słabszy niż jakiś i3/i5/i7?

Edytowane przez Anoizmrox
Link to post
Share on other sites

Foster: Zwykła suszarka od Asusa z wyjącym chłodzeniem DCII. Dodam, że non ti to jest ;p Nie sprawdzałem na nie kręconej, ale postaram się zrobić test. EDIT: Test zrobiony: AvP D3D11 Benchmark Report ========================== ************************************************** * Report Created: 2012-04-16 @ 22:05:54 ************************************************** * Executable Build: V1.03, Apr 19 2010 ************************************************** *DX11 Hardware Detected* Using Default Video Settings: Resolution: 1920 x 1080 Texture Quality: 2 Shadow Quality: 3 Anisotropic Filtering: 16 SSAO: ON Vertical Sync: OFF DX11 Tessellation: ON DX11 Advanced Shadows: ON DX11 MSAA Samples: 1 Benchmark Summary: Number of frames: 5401 Average Frame Time: 19.4ms Average FPS: 51.5 Use command-line option '-logframetime' to report performance frame-by-frame. Takty stockowe Asusowskie (925/2100/1850)W tej grze akurat mam tylko 4 FPS więcej, ale w innych można już zauważyć nawet do 15 FPS więcej. BTW. Dlaczego zmieniasz FX'a? Nagadali ci, że jest słabszy niż jakiś i3/i5/i7?

Nie chodzi o to. Mam okazje kupic coś w tej samej cenie co raczej bedzie szybsze. Ale zastanawiam się.

 

ponawiam pytanie:

 

jak zmienić ustawienia graficzne w tym benchmarku ? bo jak odpale grę to od razu idzie benchmark na 1920x1080 a chciałbym sam sobie ustawić inne detale np.

Link to post
Share on other sites

Ustawienia można zmienić zdaje się poprzez utworzenie własnego pliku z ustawieniami. Jak to zrobić jest napisane po angielsku w folderze gdzie zainstalowałeś benchmark - plik "AvP_Benchmark_Config"

Edytowane przez nissky
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

FX 6100 @ 4.4 + Gigabyte HD 6950 1 GB

 

 

AvP D3D11 Benchmark Report

==========================

 

**************************************************

* Report Created: 2012-05-17 @ 17:12:52

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 6499

Average Frame Time: 16.1ms

Average FPS: 62.0

Link to post
Share on other sites
  • 5 tygodni później...

AMD FX 6100 @ 4.4 i Gigabyte GTX 570 SO-13I

 

 

AvP D3D11 Benchmark Report

==========================

 

**************************************************

* Report Created: 2012-06-15 @ 18:47:31

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 7058

Average Frame Time: 14.8ms

Average FPS: 67.4

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

AMD FX 6100 4.4 + Gigabyte 7850

 

 

AvP D3D11 Benchmark Report

==========================

 

**************************************************

* Report Created: 2012-06-27 @ 20:20:42

**************************************************

* Executable Build: V1.03, Apr 19 2010

**************************************************

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 5991

Average Frame Time: 17.5ms

Average FPS: 57.1

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Gigabyte GTX 680 + i7 2700K @ 4.8

 

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 10774

Average Frame Time: 9.7ms

Average FPS: 102.8

Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 7433

Average Frame Time: 14.1ms

Average FPS: 70.9

 

i5 2400 @ 3.8 GHz + Sapphire HD 7870 GHz Edition

 

====================================================================

 

*DX11 Hardware Detected*

 

Using Default Video Settings:

 

Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 8715

Average Frame Time: 12.0ms

Average FPS: 83.1

 

i5 2400 @ 3.8 + Zotac GTX 660 Ti AMP

Edytowane przez Adonim85
Link to post
Share on other sites
  • 5 miesięcy temu...
Resolution: 1920 x 1080

Texture Quality: 2

Shadow Quality: 3

Anisotropic Filtering: 16

SSAO: ON

Vertical Sync: OFF

DX11 Tessellation: ON

DX11 Advanced Shadows: ON

DX11 MSAA Samples: 1

 

 

Benchmark Summary:

 

Number of frames: 11681

Average Frame Time: 9.0ms

Average FPS: 111.3

 

karta bez OC

Edytowane przez kosmita
Link to post
Share on other sites
  • 1 miesiąc temu...

Tu można pobrać narzędzie do automatycznego odpalania benchmarka Aliens vs Predator. Należy jedynie podać scieżkę do pliku exe gdzie znajduje się benchmark, dodatkowo można uruchomić benchmark w pętl.

Podaje swoje wyniki na 680 Lightning @ Stock (rdzeń 1202, pamięci 3000), ustawienia na Max:

średni fps: 59.5

http://imageshack.us/a/img692/116/avpstock.png

 

Ten wynik nie może być porównywalny z wcześniejszymi wynikami z tego tematu ponieważ używając narzędzia wybrałem wyższe ustawienia niż te na których domyślnie odpala się benchmark. Dla porównania tu wynik z domyślnymi ustawieniami po OC rdzeń 1333, pamięci 3800:

http://imageshack.us/a/img706/9596/aliensvspredatoroc.png

 

Zachęcam do korzystania z automatycznego narzędzia.

Edytowane przez Wooojciech1983
Link to post
Share on other sites

Stary ten bench., ale zdziwiło mnie że Wooojciech1983 na takie średnie taktowanie musi dać na rdzeń GPU aż 1,259V i LN bios. Na domyślnym biosie nie da rady.

To moje wyniki:

GPU: ASUS 680 DC-II TOP 1333/1750 1.75V

CPU: i3 3220 33x108=3565MHz

 

http://img163.imageshack.us/img163/2807/avpd3d11benchmark201303.jpg

 

GPU: ASUS SLI 680 DC-II TOP STOCK

CPU: i3 3220 33x108=3565MHz

 

http://img542.imageshack.us/img542/2807/avpd3d11benchmark201303.jpg

 

P.S.

 

Zachęcam do korzystania z automatycznego narzędzia.

????????????

Po co zachęcać, kiedy nie można tego czegoś ustawić według wymagań autora tematu.

Link to post
Share on other sites

P.S.

 

????????????

Po co zachęcać, kiedy nie można tego czegoś ustawić według wymagań autora tematu.

Przygotowuje duży test Lightning 680, może dałbym tam porównanie do innych kart np. 7970 GHz edition. Fajnie jakby wrzucił tu ktoś wynik na i7 3770K @ 4.5 GHz oraz 7970 GHz @ Stock i po OC np. 1150MHz  :) 

W moim temacie używam tego toola dlatego potrzebne mi są wyniki z niego.

Co do napięcia to nie testowałem na niższym, pewnie też by przeszło, robiłem całą serię testów i inne benchmarki np. Crysis 2 potrzebowały wyższego napięcia dlatego użyłem wyższej wartości.

Poza tym można tego toola ustawić na domyślne ustawienia takie jak w temacie. Trzeba tylko obniżyć kilka opcji.

Edytowane przez Wooojciech1983
Link to post
Share on other sites

 

pewnie też by przeszło

Teraz ok.

 

Poza tym można tego toola ustawić na domyślne ustawienia takie jak w temacie

Nie da rady, tool (nawet jak zmienisz z very na high) robi swoje i wyniki są niższe. Sprawdzone. Dlatego to moje zdziwienie.

Sam zobacz robione TOOL-em i bezpośrednio benchmarkiem, na tych samych taktach.

 

http://img694.imageshack.us/img694/120/pocoj.jpg

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...