Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam! Więc tak chciał bym prosić o pomoc ludzi którzy się znają na życzy i mają ochotę pomóc :)

Chcę zmienić płytę główną z k9n6sgm-v na p4c800-e Asus.I zasadniczo już zmieniłem lecz system nie chce wstać co mnie nie dziwi :) Lecz teraz mam pytanie co muszę zrobić aby system się uruchomił. Nie da się wejść nawet do biosa ponieważ gdy klikam f8 lub dell, to wyskakuje okno gdzie podane są informacje że podłączony jest dysk, klawiatura itp. a na pod tym error i nic wiecej, w tym oknie nie działa klawiatura i komputer jakby się zawiesza... Jestem zielony w tych sprawach wiec proszę o wyrozumiałość :P

Link to post
Share on other sites

Hymmm taniej dla kieszeni... Możliwe lecz mistrzem się nikt nie rodzi a nie o pieniądze tu chodzi że tak powiem

Tak zmieniam płyte główna z kartą graficzną, procesorem itp.

Czyli tak w starej płycie mam:

 

karte graficzną: Gigabyte GV-NX66T128D GeForce

pamięć ram: 2x 256 MB kingmax

procesor (chyba): AMD sempron foxconn socket am2

System: Windows xp

 

A w nowej płycie:

karta graficzna: Matrox Millennium P650</div>Pamięć ram: 2x 512 MB twister

procesor: Intel SL6WG Pentium 4 3.2GHz CPU

<System operacyjny: Windows xp

 

Zasilacz: ROPLA rpl-psu 400v

 

Nie wiem czy o to chodzi?!

Edytowane przez oamikaoshi
Link to post
Share on other sites

Nic nie dałem nic. Posiadam 2 komputery i chcę złożyć jeden a niby porządny :) Czego oczekuję?!W starej płycie głównej mam mało pamięci ram, i tylko 2 miejsca na kości, a w tej z asus mam 1gb i mogę śmiało dokupić jeszcze 2 jeśli będę potrzebować, i w ogóle procesor też lepszy itp.

Ogólnie komputer nie służy mi do pracy lecz do użytku dziennego, grania itp. I zależy mi aby chodził w miarę płynnie i stabilnie :)

 

PS: Nie robię tego z przymusu lub ze względu na oczekiwany efekt lecz bardziej dla mej własnej satysfakcji że tak powiem, wiec opinie typu "bez sensu", "taniej dla kieszeni" są tu nie trafne i bezsensowne:)