Skocz do zawartości

Komputer wyłącza sie przed startem systemu


Recommended Posts

Hej

Kupilem dzis BF3, ale komputer nie widzial naped DVDu,(w biosie byl widoczny), wiec probowalem cos w biosie, przy okazji zmenilem czestotlwosc procka. Nie jestem w tym temacie laikiem.

Probowalem troszke z napieciem, byl blue screen dwa razy, wczytalem ustawienia domyslne, ale przed startem systemu(zanim cokolwiek sie pojawi) komputer tak jakby restartowal sie, wyłączał i włączał, wyjąlem juz nawet baterie, ale restart biosu nie pomógł.

Ktos ma jakis pomysl co to moze byc?

 

Dysk odpada, odpialem i podlaczylem dysk z laptopa dalej to samo.

Nie ma zadnego pikania etc.

Link to post
Share on other sites

Pieprzony zbieg okolocznosci, pojechalem z kompem do serwisu. odlaczalem troche czesci bo buda wazy swoje(Haf-x), w tym dysk twardy. Włozylem do siatki go, po drodze ulamala sie czesc plastikowa od zasilania w dysku. Jak przyjechalismy gosc mi to pokazal, i powiedzial ze to przez dysk. Ja zapomnialem ze przeciez, sprawdzalem na dysku z laptopa i bylo to samo. Wkurzony wrocilem do domu sprawdzic czy to dysk, za pierwszym razem nie odpalil komputer(byc moze odwrotnei zasilanie podlaczone do dysku), zmienilem odpalił. Chyba nawet widzial dysk w biosie. Albo przy trzecim wlaczaniu(nie wiem jak wlozone bylo zasialnie). Ale przy 3 albo 2 razie cos walneło(chyba w zasilaczu) i smrod spalenizny. Teraz w ogole komp, nie odpala. To bankowo zasilacz? Czy cos innego?

Czy zasilacz mogl wziac inne czesci(jest markowy na licencji enermaxa-to nie podrobka zadna)

Sapphire 625W

Edytowane przez Baurus
Link to post
Share on other sites

Tak się kończy kupowanie oryginałów.

 

Kupilem dzis BF3, ale komputer nie widzial naped DVDu,(w biosie byl widoczny), wiec probowalem cos w biosie, przy okazji zmenilem czestotlwosc procka. Nie jestem w tym temacie laikiem.

Facepalm 1

 

za pierwszym razem nie odpalil komputer(byc moze odwrotnei zasilanie podlaczone do dysku)

Facepalm 2