Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam.

 

Planuję kupić Monitor Led/Lcd.

Jestem wieloletnim graczem Mmorpg (Lineage 2 , World of Warcraft ).

Nie muszę zatem pisąć w jakim kierunku ten monitor powinien być wybierany .

Mam za niedługo urodzinki także w tym momencie gdy pieniążki wpadną w moje ręce

chciałbym zmienić mój stary 7 letni monitor na coś sensownego.

 

Najlepiej jakby monitor posiadał :

 

- 23 - 24 Cale.

 

- Funkcje - PIP głównie cieszył bym się z funkcji ,, Obraz w obrazie '' Gdyż chciałbym nagrywać filmiki z L2 z omówieniami itd. i wstawiać na YT.

 

Resztę powierzam wam , gdyż nie znam się tak na monitorach z tego co wiem jest walka między

Matrycami : TN / IPS . Wiem jest jeszcze dużo innych specyfikacji ale z punktu widzenia mojej wiedzy na ten temat , pozwolę se to przemilczeć.

 

Najbardziej ten wpadł mi w oko LG E2370V .(Proszę oceńcie go bądź dajcie inne propozycje )

 

 

 

Z Góry Dziękuję.

Edytowane przez Fankman
Link to post
Share on other sites

ponoć dobry, ale nie widziałem jeszcze konkretnej recenzji poza tym zwróć uwagę na LG IPS235V, Della U2312HM oraz Della U2412M

LG IPS235V ma podobne specyfikacje nie wiem jak u niego z (Funkcjami) ale co ja mogę porównać nie będę jak dziecko patrzył po wyglądzie bo nie na tym rzecz polega. Jedynie cenę ma przystępną. A Della nie znam , nie będę się dlatego wypowiadać nie mam co grać głupa. :)

Link to post
Share on other sites

podejrzanie tani plus na sklepach/sprzedawcach z łodzi się już kilkukrotnie zawiodłem i profilaktycznie od takich nie kupuję, a sam monitor dość powiedzieć dobry, choć input lag momentami karygodny

co więcej do MMO nie potrzebujesz 120Hz, a moje sugestie znasz

 

http://www.digitalversus.com/lcd-monitor/face-off/afc8d9e5d4266ca6573158472d025967e5f4b574

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites