Skocz do zawartości

Mass Effect 3 - najlepsza platforma.


Recommended Posts

Cześć. Zastanawiam się na którą platformę Mass Effect 3 będzie lepszy. Na PC czy Xboxa? Nie patrzcie na cenę i na tryb multiplayer. Czy są jakieś w ogóle różnice? PS. Piszę w dziale PC, nie wiem czy dobrze, napisałem bo tutaj jest Was bardzo dużo :) Pozdr.

Link to post
Share on other sites

Zwiastun promujący akcję wystrzelenia Sheparda w kosmos:

 

 

<h1 id="watch-headline-title">

<span class="long-title" dir="ltr" id="eow-title" title="Mass Effect 3 - zwiastun filmowy „Nie Poddamy Ziemi"">zwiastun filmowy „Nie Poddamy Ziemi" </span></h1>

<p>

 

 

<h1 id="watch-headline-title">

<span class="long-title" dir="ltr" id="eow-title" title="Mass Effect 3 - zwiastun filmowy „Nie Poddamy Ziemi"">zwiastun filmowy „Nie Poddamy Ziemi" </span></h1>

<p>

<p> </p>

<p> </p>

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chodzi o PC to raczej zależy to od jakości PC'ta i maksymalnych detali gry. A na konsolach to zawsze jest full serwis :D.

Chciaż to i tak jest mało istotne z jakiej platformy da się więcej wycisnąć. Większość będzie grała na tej platformie jaką będzie posiadać :D.

Link to post
Share on other sites

Mixtape, 3 x większą? No bez przesady :D Jak by co to tak dla informacji w opcjach konsoli jest obsługa rozdziałki 1600x1050 :P Niektóre tytuły pewnie i tak są przeskalowane ale co tam :D

Link to post
Share on other sites

Mass Effect 1-3 na XBOX 360 chodzi w rozdzielczości 1280×720.

 

1920x1200 vs 1280x720

http://img196.imageshack.us/img196/4051/roznica.jpg

 

Problem jest taki, że PC potrzebuję lepszej jakość tekstur, a najprawdopodobniej na stracie otrzymamy jedynie tekstury konsolowe (np. jak w przypadku Dragon Age 2), które na znacznie wyższej rozdzielczości stracą na jakości oraz ostrości.

Edytowane przez Ujemny
Link to post
Share on other sites

Ja tam biore ja na xbox 360 tak jak wszystkie wczesniejsze czesci, a to dlatego ze chce wgrac zapisy gry z poprzedniej czesci-to fajna opcja bo rzeczywiscie wplywa na dalsze losy wykreowanego swiata :-)

Średnio bo tylko kilka-naście wyborów ma jakieś znaczenie
Link to post
Share on other sites

No tak, z jednej strony to że mamy jakiś wybór to już coś pośród dzisiejszych gier, ale bez przesady, ratujemy galaktykę itd a w sumie tylko 10 rozmów może zmienić 2 cut-scenki. I nie, nie wymagam tutaj czegoś pokroju skłócenia ze sobą nacji z czego gra ważyłaby 200GB tylko po prostu że nasze wybory coś znaczą bo równie dobrze możemy grać w tryb zwany w ME3 'akcja' i odpowiedzieć jedynie na 4 dialogi które coś znaczą.

Link to post
Share on other sites

Usprawnienia graficzne do Mass Effect 3

 

http://img826.imageshack.us/img826/1650/masseffect3logo.png

http://img593.imageshack.us/img593/1978/toolslogo.png

 

Mass Effect 3 Sharpen and Anti-Aliasing Effect

 

Oto mój prosty sposób na poprawę grafiki w grze Mass Effect 3 może nie tyle samej grafiki, co jakości textur a dokładniej ich wyostrzenia, przez co można odnieść wrażenie, że są lepszej, jakości. Cała modyfikacja to nic innego jak NVIDIA FXAA Post Process Injector i odpowiednio przygotowane pliki oprócz wyostrzenia obrazu poprawie ulega również wygładzanie krawędzi.

 

Instalacja:

Skopiuj wszystkie pliki do folderu z zainstalowaną grą Mass Effect 3

 

 

Download:

 

https://rapidshare.com/files/879558052/Mass_Effect_3_Sharpen_and_Anti-Aliasing_Effect.rar

 

 

Ambient Occlusion

 

Jeśli gracie na karcie graficznej NVIDII to rekomenduje dodatkowo włączyć sobie w grze Ambient Occlusion można to zrobić w sterownikach używając do tego programu NVIDIA Inspector . Dzięki temu w grze zyskamy dodatkowe cienie, czyli innymi słowy mówiąc więcej ładnych cieni.

 

 

http://img571.imageshack.us/img571/2992/me3aos1.jpg

 

http://img6.imageshack.us/img6/599/me3aos2.jpg

 

http://img580.imageshack.us/img580/2161/me3aos3.jpg

 

 

Modyfikacja pliku ini zawierająca zaawansowane ustawienia graficzne niedostępne z poziomu gry:

 

[systemSettings]

Resolution=_1920x1080

ResX=1920

ResY=1080

FullScreen=True

bAllowPostProcessAA=True

MotionBlur=True

DynamicShadows=True

MaxCharacterCinematicLightingPasses=3

SHSecondaryLighting=True

MaxAnisotropy=16

BorderlessWindow=False

UseMouseDampening=True

AmbientOcclusion=True

bEnableVSMShadows=True

bEnableBranchingPCFShadows=True

bEnableForegroundShadowsOnWorld=True

bEnableForegroundSelfShadowing=True

Bloom=True

QualityBloom=True

FilmGrain=True

StaticDecals=True

DynamicDecals=True

DynamicLights=True

DynamicShadows=True

LightEnvironmentShadows=True

CompositeDynamicLights=False

ShadowFilterQualityBias=20

ModShadowFadeDistanceExponent=0.000000

DirectionalLightMaps=True

Motionblur=True

SpeedTreeLeaves=True

SpeedTreeFronds=True

DynamicShadows=True

MinShadowResolution=300

MaxShadowResolution=8096

LightEnvironmentShadows=True

EnableLightEnvSHLights=True

MaxAnisotropy=16

MaxMultisamples=16

MaxTextureSize=4096

BorderlessWindow=False

Fullscreen=True

DisableAudio=False

Trilinear=True

EnableHighPolyChars=True

LensFlares=True

DetailMode=5

SkeletalMEshLODBias=-5

ParticleLODBias=-5

TEXTUREGROUP_Character_4096=(MinLODSize=4096,MaxLODSize=4096,LODBias=-1)

TEXTUREGROUP_Environment_4096=(MinLODSize=4096,MaxLODSize=4096,LODBias=-1)

BIOVertexShaderVersion=vs_3_0

MaxCharacterCinematicLightingPasses=3

 

[saveGames]

Location=

Edytowane przez azgan
  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

A ten plik .ini to gdzie jest ?

 

EDIT: Przez to gó**o gra straciła ponad 20 FPS a graficznie wygląda gorzej zamiast lepiej. Jak można łatwo usunąć tą modyfikacje ?

Edytowane przez Mixtape
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...