Skocz do zawartości

Monitor 120 Hz dla gracza


Recommended Posts

Jako, że Samsungi mają arcy beznadziejne podstawki i przez nią mój monitor się chwieje (w dodatku ułamał się jeden kołek w podstawce i jest ryzyko przewrócenia monitora nawet po naciśnięciu przycisku on/off...). Siostrzeniec zahaczył o monitor,a ten się przewrócił i upadł na biurko gdzie miałem rzeczy. Matryca po prostu porysowała się i ma kilka odprysków.

 

 

Zastanawiam się: czy wymieniać matrycę (nie ważne czy to jest opłacalne), kupować nowego 2233rz czy kupić któryś monitor lepszy od mojego Samsunga o ile taki istnieje ?

Czy może po prostu jakiś LED najnowszej generacji po prostu jest tak dobry, że pomimo swoich Hz nadrabia swoją reakcją ? Bo tak się zastanawiam, skoro jest mało modeli ze 120 Hz to coś musi być na rzeczy.

 

 

Szczerze to nie znam się na monitorach http://forum.pclab.pl/public/style_emoticons/swieta/smile.gif

 

 

Z tego co czytałem to ten LG W2363D jest podobno jednym z najlepszych monitorów jaki powstał do gier. Jak wypada w stosunku do mojego Samsunga 2233RZ ? Są jakieś kolosalne różnice pomiędzy nimi ?

Chociaż widzę, że ten LG ma wyższą rozdzielczość :/ Szczerze to nie zależy mi na Full Super Hiper HD, a jednak wolałbym rozdziałkę 1680x 1050.

 

 

Jestem graczem i filmy bardzo rzado oglądam, mam do wydania 2,5 tysiąca złotych.

Link to post
Share on other sites

Dwa modele które napewno cię w pełni zadowolą.

 

http://www.kurtmedia.pl/product-pol-26435-23-LCD-wide-400cd-100000-1-3D-HDMI-VG236HE.html

 

http://www.camino.pl/lcd-23-dell-alienware-3d-aw2310,twr,43677.html

 

Dell będzie miał lepsze kolory i kontrast , ale oby dwa są mniejwięcej poruwnywalne.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Ten BenQ dla graczy też jest polecany , ale jednak w kolejności asus - dell to modele lepsze jakościowo , i droższe.