Skocz do zawartości

AMD Phenom X6 1100T BE >>>OC<<<


Recommended Posts

Posiadam Phenom'ka X6 1100T Black Edition 6x3,3 GHz i mam zamiar go podkręcić.

Specyfikacja mojego sprzętu jest w podpisie, temperatury CPU z jednym wentylatorem na Fortisie w spoczynku (internet, jakieś programy użytkowe 25oC, w stresie 45oC. Jeżeli po OC będzie to konieczne to posiadam 1200mm wentylator dołożyć do fortisa 2 wentylator. Jest tylko problem że jestem zielony w sprawie OC... Może ktoś kto coś o tym wie mi pomóc ;) Z góry dziękuje ;-)

Edytowane przez kubaziom73
Link to post
Share on other sites

Na tą płytę masz Easy Tune 6. Program pobierz z http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3901#utility. W zakładce CPU podkręcasz procesor. Najlepiej zrób na Easy Mode i co 2-3% sprawdzaj stabilność (jak google prawdę ci powie), oraz w zakładce HW Monitor sprawdzaj temperatury podczas obciążania.

Edytowane przez magutowski
Link to post
Share on other sites

Spokojnie dalej kręć do 65 stopni. Jak masz 45 stopni to sprawdź jakie max taktowanie uzyskasz i przy jakich temperaturach i daj znać. Testować wystarczy 10 minut.

Edytowane przez KOXsu
Link to post
Share on other sites

Ale jak miałem to 3,7GHz bez zmiany napięcia to gdy zrobiłem klasyfikacje systemu to blue screen wyskoczył restart i zmniejszyłem... wiadomo czemu moze?

 

Ustawiłem "RATIO" w easy tune 6 to jest mnożnik??? z x16.5, x18 i jest 3,6GHz.. Teraz mam pytanie czy zmienianie tylko tego RATIo bęzie skuteczne tzw stabilność, bezpieczeństwo? Czy coś jeszczze przestawić? czy napięcie zostawić standart?

Link to post
Share on other sites

Tylko jest problem otóż w Easytune normalnie mnozik na x19 działa w Biosie ustawiam mnoznik na x19 pokazuje 3,8GHz ok włącza się system po ekranie logowanie przed pulpitem niebieski ekran error 2 razy to samo wiadomo czemu? Jeszcze jedno .. otóż w speedfan pokazuje core temp 0oC w OCCT to samo wiecie czemu?

Edytowane przez kubaziom73
Link to post
Share on other sites