Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Szwagier miał fajną Calibrę i bardzo sobie to chwalił (szła bez problemu 220 ale nie wiem czy on coś grzebał przy niej) ale zakochał się w BMW. W sumie ja trochę też. Żeby się przerzucić to trzeba najpierw mieć ^^  Ja tylko sobie dywaguję i rozważam. W końcu to temat na luzie co nie? 8)

Link to post
Share on other sites

Calibre dostać można za nieduże pieniądze. Ale są pewne 'ale'.

Po pierwsze - na tych autach najczęściej stosuje się wiejski tuning. :D

Po drugie - bardzo trudno jest trafić na dobry egzemplarz. Rdza po prostu uwielbia ten model. Zresztą resztą starszych opli też nie pogardzi. :P

Link to post
Share on other sites

Takie coś mi się widzi :

http://otomoto.pl/renault-clio-rs-C25377770.html :D

 

 

Ten motor ma 750Nm i ciągnie jednakowo z każdej prędkości. Miałem okazje jechać Q7 V12 TDI i nie powiesz mi, że dieslem nie można cisnąć bo zawstydził by niejednego benzyniaka ze "znaczkiem GT".

A gdzie tam, ciężarówki bez doładowania to również zamierzchłe czasy.

 

 

 

Diesel nie ma szans nawet ten v12 z uturbioną benzyną v12. Takie fakty.

Edytowane przez 1234567890
Link to post
Share on other sites
jaki koszt tego cacka?

Masz w pliku :) , zastanawiam sie nad zakupem.

 

Czekam az Bigi przedstawi swoja opinie :D

 

700 zeta za podłokietnik to troche zdzierstwo

No coz, ale bez podlokietnika Panie to sie zyc nie da :)

Link to post
Share on other sites
A co myślicie panowie o starej Calibrze od Opla. Oprócz wyglądu potrafiło to fajnie pocisnąć. Ciekawe za ile można by go dostać dziś? I jak drogie do niego są części?

 

Piekne i zacne auta, ale tylko i wyłącznie wersje 4x4 Turbo bo w sumie ich nie dotknął prąd agro tuningu, i w zasadzie tylko ta wersja fajnie cisnęła :) W polsce 4x4T ciężko znaleźć i z 10 000 trzeba szykować na średni model. Części tanie, bo to Opel przecież :)

 

przypominam, że mamy XXI wiek, wolnossące silniki to się zostały tylko w ciężarówkach itp

 

Przypominam, że mamy XXI wiek i ludzie cisną tak samo Yarisa 1.0 Sport jak i zwykłego Diesla wiec to nie zasada :) One nie zostały stworzone do tego, tylko do ekonomii. W zasadzie nie widziałem Diesla na zawodach (nieliczne wyjątki, ale to takich raczej nie rozmawiamy bo mało kogo stać na to).

Link to post
Share on other sites

2.0 CDTI w Insigni manual, 2.5CDTI w Vivaro manual (miał skrzynie z osobowego więc niby szedł lepiej), 2.0CDTI w VW Passacie B6 DSG (i tylko tutaj fajnie to jechało, ale tylko dlatego że nie trzeba było machać lewarkiem) i masa innych Opli nowych ale silniki do 1.7CDTI miały.

 

Mówisz o tym pięknym płaskim momencie od 1300 do 3700 ? Tutaj masz rację, ale taki moment jest by towar przewieźć wygodnie, nie ważne praktycznie na jakich obrotach, w benzyniaku, nawet tym najgorszym, masz mniejszy moment ale zaczyna się on na 2700 i idzie równo w górę do 6000. Moment to nie wszystko, liczy się na jakich obrotach :)

 

Ale dodam że tak, ze mnie fanboy Benzyny jest i Diesla nie uznaję z zasady :) Chociaż racji mam pewnie trochę :P

I Diesla nowego drożej sie utrzymuje mimo małego spalania, po sportym czasie jako mechanik w Oplu śmiało mogę to stwierdzić.

Edytowane przez bullseye
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...