Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Tu masz rację. Ale przecież takie stereotypy nie wzieły sie z kosmosu. U mnie w okolicy jest mnóstwo takich golfów i beemek i nic nie miałbym do nich gdyby nie ludzie jeżdżący nimi... Dodają wielkie spoilery, 'sportowe' tłumiki, szyby ala lustro, rusząją z piskiem paska klinowego i pałują silnik do 6tyś. Myślą że są *****iści, pełen szpan. Wg mnie jest to żałosne i wypacza mi opinie o takim samochodzie. Nawet gdybym kupił taki samochod i nie 'zwiesniaczyl' go to i tak nie czułbym sie w nim komfortowo.

 

Ze wszystkim się zgodzę oprócz tych 6tyś Jak masz Honde z Vtec to życie tego silnika dopiero się zaczyna przy 6000RPM : )
Link to post
Share on other sites
Gość Kotecek

Tu masz rację. Ale przecież takie stereotypy nie wzieły sie z kosmosu. U mnie w okolicy jest mnóstwo takich golfów i beemek i nic nie miałbym do nich gdyby nie ludzie jeżdżący nimi... Dodają wielkie spoilery, 'sportowe' tłumiki, szyby ala lustro, rusząją z piskiem paska klinowego i pałują silnik do 6tyś. Myślą że są *****iści, pełen szpan. Wg mnie jest to żałosne i wypacza mi opinie o takim samochodzie. Nawet gdybym kupił taki samochód i nie 'zwiesniaczyl' go to i tak nie czułbym sie w nim komfortowo.

U mnie we wsi to samo. Ale to ludzie są "wiejscy" anie auto. Ty sobie kupisz to nie musisz sobie choinki z niego robić przecież.

 

Na przykładzie takiego BMW/Audi... we wsi rolnicy to kupują wychodząc z założenia że lepszy 15-20 letni samochód klasy premium do "normalnego" mniejszego 5-10 letniego oraz wesoła "wsiowa" młodzież, która przerabia to na "choinke" i pali kapcia na placu pod remizą. Niestety tacy ludzi (zwłaszcza Ci drudzy) psują opinię marce ale wystarczy pojechać do Łodzi 30km i tam w takich autach jednak zupełni inni ludzie jeżdżą a same auta mają mniej o co najmniej 10 lat młodsze :) Zaletą "popularnego" auta typu Golf jest dostępność części i koszty naprawy. ja bym nie miał problemów odnalezieniu się w "popularnym" aucie. Zresztą miałem Golfa i Astrę, których jest na pęczki. Auta jeździły i tyle. Teraz mam "egzotyczny" ale to dlatego chciałem eko a na wsi najgorszą rzeczą w motoryzacji jest mały oszczędny samochód więc takich nie mają...

 

Zresztą jak masz się w tym źle czuć to nie kupuj takiego. W pewnym sensie moje nowe auto tez wyraża mnie ale zmiana była nie dlatego że się źle czułem w poprzednim tylko, dlatego że tamto było stare i się psuło czasem. No to jak była okazja to kupiłem taki jaki kupilem ale spokojnie bym mógł jeździć Astrą dalej gdyby mnie nie denerwowała.

Edytowane przez krolik_beny
Link to post
Share on other sites

Skoda Octavia Średnie jak dla mnie Kombi 1.6 dobre jak na pierwsze auto zmieszczą się 4 dorosłe osoby i średnio drogie w utrzymaniu... http://moto.allegro.pl/skoda-octavia-1-6-kombi-okazja-i2514523476.html

VOLVO 850 Wbrew wszystkiemu bardzo dobre auto mało awaryjne itd: http://moto.allegro.pl/niesamowity-stan-dla-konesera-volvo-850-jak-nowe-i2514381553.html

To już wygląda ciekawiej Audi A4 Sedan http://moto.allegro.pl/audi-a4-sedan-klimatronic-z-niemiec-1997rok-i2540739609.html

Oraz mój faworyt :D auto ze świetnym designem i w dodatku Audi Q7 :Dproszę kliknij i zrób mi tą przyjemność http://moto.allegro.pl/audi-q7-21-najladniejsze-jedyne-takie-fv-23-i2535244487.html

Edytowane przez matt105
Link to post
Share on other sites

Dzięki za propozycje ale Octawia nie bo jeżdzę głównie sam lub z jednym pasażerem więc po co mi kombi :P po za tym nie przepadam za skodą.

Volvo... ogólnie lubię tą markę ale to jest strasznie toporne, no i nie chce samochodu starszego odemnie :P

 

A tamto Audi a4 jest podejrzanie tanie, za 5 kafli nikt dobrego egzemplarza nie sprzedaje...

 

Poszukaj Saab 900 w wersji 3 drzwiowej,

No znalazłem fajnego coupe w okolicy, jutro jadę do wawy to sobie obejrzę go, dzięki za propozycje :)
Link to post
Share on other sites

Dzięki za propozycje ale Octawia nie bo jeżdzę głównie sam lub z jednym pasażerem więc po co mi kombi :P po za tym nie przepadam za skodą.

Volvo... ogólnie lubię tą markę ale to jest strasznie toporne, no i nie chce samochodu starszego odemnie :P

 

A tamto Audi a4 jest podejrzanie tanie, za 5 kafli nikt dobrego egzemplarza nie sprzedaje...

 

No znalazłem fajnego coupe w okolicy, jutro jadę do wawy to sobie obejrzę go, dzięki za propozycje :)

 

Ale to w końcu VOLVO auto które jest świetne we wszystkim poza wyglądem i w dodatku jak bezpieczny co do audi to takie golasy obecnie tyle kosztują...

 

Kolejne pomysły...

Reno Clio Fajne małe auto, mało awaryjne średnio drogie w naprawach: http://moto.allegro.pl/ladna-i-zadbana-clio-zobacz-i2518105382.html

Alfa Romeo 1.3 120km o coś dla ciebie świetny design i w dodatku Alfa według niektórych każdy fan motoryzacji musi kiedyś posiadać jedną... http://moto.allegro.pl/alfa-romeo-146-jedyna-taka-na-allegro-i2541445656.html

Saab 95 nie wszystkim się podoba ogółem kawał porządnego auta wartego swojej ceny. http://moto.allegro.pl/saab-9-5-se-2-0t-150km-2001r-automat-alusy-skory-i2529967981.html / http://moto.allegro.pl/saab-9-5-2-3t-tanio-i2513595450.html

Sporo lepiej wyglądające Volvo model S60 bardzo mało awaryjne ciut drogie części ale mało awaryjne ... http://otomoto.pl/volvo-s40-okazja-warszawa-ladne-gaz-C24622816.html

Edytowane przez matt105
Link to post
Share on other sites

Robiłem ostatnio z ojcem e30 do driftu W jednym taki silnik 3.5l z e34 A drugi taki v8 z e38

 

Koszt jednego auta po robocie to około 21tys. :] Jeśli cię interesuje co trzeba było zrobić mogę opisać w skrócie

 

He He raczej nie opisał byś bo by zabrakło ci miejsca na post domyślam się z czym to się wiąże... Edytowane przez matt105
Link to post
Share on other sites

To audi to ma w miarę normalne wyposażenie jak na swoje lata . Silnik w nim jest dość dobry , ponieważ dobrze gaz znosi. Pamiętaj tylko , że w tym wypadku trzeba doliczyć jeszcze około 1,5 k na rejestrację , drogi w wymianie też jest pasek rozrządu (zależy od silnika) , a trzeba zazwyczaj wymienić zaraz po kupnie .Ten model audi ma drogie i słabe wielowahaczowe zawieszenie .

Link to post
Share on other sites

Wszystko się da najkrócej jak się chyba da :P jak coś pomnie to mnie poprawcie

 

 

1 Baza e30 (Sport/Coupe) 1 Baza e30 (Sport/Coupe)

2 SWAP silnik i skrzynia

3 remont silnika (pierścienie, panewki, uszczelki,planowanie głowicy )

4 wzmocnienie sprzęgła

5 zaspawać most

6 zawieszenie np: (ksport)

7 klatka - cena rurek

8 wybebeszyć

9 wymienić wszystkie gumy w zawieszeniu

10 wzmocnienie wahaczy

11 fotel + szelki

12 Cieszyć się z Jazdy

 

 

Link to post
Share on other sites

Wszystko się da najkrócej jak się chyba da :P jak coś pomnie to mnie poprawcie

 

 

1 Baza e30 (Sport/Coupe) 1 Baza e30 (Sport/Coupe)

2 SWAP silnik i skrzynia

3 remont silnika (pierścienie, panewki, uszczelki,planowanie głowicy )

4 wzmocnienie sprzęgła

5 zaspawać most

6 zawieszenie np: (ksport)

7 klatka - cena rurek

8 wybebeszyć

9 wymienić wszystkie gumy w zawieszeniu

10 wzmocnienie wahaczy

11 fotel + szelki

12 Cieszyć się z Jazdy

 

A gdzie wymiana zawieszenia do Drift'u widzę że kolega nie z forów gdzie w pierwszym poście na temat danej modyfikacji jest więcej słów i zdjęć niż w późniejszych postach innych użytkowników.

 

I to wszystko na seryjnym zawieszeniu z seryjnymi hamulcami :peace::D

 

Tia seryjne hamulce dobrze żę nie bębny bo takie V8 z M5 lubi przyśpieszać a w bębnach chamowanie przypomina chamowanie stopami.
Link to post
Share on other sites

@Igoruss

Może VW Corrado?

Też jestem dość wybredny, ale ten VW wyjątkowo mi się podoba.

 

Człowieku miałem to auto dokładnie VR6 i z szacunku do marki określę to jako wpadkę min ze względu na ten niemiecki kunszt techniczny i wytrzymałość których w tym aucie brakuje reszta to sprawa części itp rzeczy...
Link to post
Share on other sites

Wypowiedziałem się tylko na temat designu, który mi podszedl. :D

Nic, innego na temat Corrado nie powiem. Chociaż VR6 w Corrado to niezłe połączenie. :P

 

@kubbak

 

Nie chodziło mi akurat o auto do 5k.

 

Tak jedynym + może być stylistyka i to że VR6 łykało z pod świateł civic'i i inne popularne u nas tanie wyścigówki.

Oczywiście ma też ogromny minus zdażyło mi się wjechać na ślimak dość ostry 2 pasowy z prędkością 160km/h tylnym za miękim zawieszeniem rzuciło i uratowała mnie szybka kontra ten zakręt pokonać można w 525 e39 z taką prędkością bez problemu więc problem leży w zawieszeniu tylnym które jest zamiękkie i nadaje się do pokonywania zakrętów bokiem a nie ściganiem się po torze.

 

Wiadomo, że jakby było więcej to można by wybierać/przebierać/etc. Tu trzeba szukać auta w które nie wpakuje się 2x tyle ile za niego zapłaciło.

 

Właśnie o to mi panie władzo chodziło kiedyś dałem za VR6 18tyś zł i musiałem wpakować z lekka ok 8tyś na eksplotacje...

Dlatego Saaby i Volvo wydają się dobre w tym budżecie.

Edytowane przez matt105
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...