Arlekin 262 Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 to BIGI na co zmieniasz ? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość JonathanArcherPL Napisano 13 Października 2013 Udostępnij Napisano 13 Października 2013 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8e/M1a2-2_large.jpg A takim se jeżdżę Cytuj Link to post Share on other sites
michi93 1 Napisano 20 Października 2013 Udostępnij Napisano 20 Października 2013 saab 93 SE Cytuj Link to post Share on other sites
gizmo127 2 Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 Audi a4 Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 Która A4? B5-B6-B7? Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 26 Października 2013 Udostępnij Napisano 26 Października 2013 B8? Cytuj Link to post Share on other sites
Arto90 198 Napisano 3 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2013 Chciałbym wam zaprezentować mojego dziadka którym na co dzień jeżdzę : Nissan Micra K10 1.2 Super S Rocznik: 1991 Moc: 55 KM Jak na razie nie sprawia większych problemów, od marca jedynie wymienić termostat i ostatnio akumulator. Od przyszłego roku zamierzam zakupić jakieś ładne alumki oraz zrobić remont silnika, trzeba dbać o dziadka żeby mógł jeszcze długo jeździć po naszych "pięknych" drogach. Ma parę mankamentów jak mała dziura w drzwiach którą widać na załączonym zdjęciu oraz zużyte siłowniki klapy bagażnika lecz powoli wszystko będzie robione. http://i977.photobucket.com/albums/ae253/Arto_90/Nissan%20Micra%20k10/1_zps5c129619.jpg http://i977.photobucket.com/albums/ae253/Arto_90/Nissan%20Micra%20k10/2_zps008fb4d4.jpg http://i977.photobucket.com/albums/ae253/Arto_90/Nissan%20Micra%20k10/3_zps81bc303a.jpg http://i977.photobucket.com/albums/ae253/Arto_90/Nissan%20Micra%20k10/4_zps74900d03.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 3 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2013 Arto19 Tam z tyłu na tym dużym budynku na 1 zdjęciu te koła to letnie czy zimówki do tej Micry? Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Fajneee, wreszcie coś innego niż Golf czy Civic Coś czego nie widać na każdych światłach, coś z duszą Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 (edytowane) http://images04.olx.pl/ui/11/45/86/1304276860_194913986_1-Zdjecia--VW-GOLF-V-20-SDI-bezwypadkowy.jpg Zdjęcie nie moje, ale nawet kolor się zgadza Tylko na letnich gumach mam alusy, a takie firmowe kołpaki na zimówkach. Wrzucę jakieś fotki jak go umyję i wywoskuję przed zimą 2.0 SDI, rok 2003, przebieg 69 000 km Fajneee, wreszcie coś innego niż Golf czy Civic Coś czego nie widać na każdych światłach, coś z duszą Edytowane 5 Listopada 2013 przez Klikacz Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 69 000 od wjechania na teren polski ? Dla mnie Golf na IV wersji się skończył, w sensie opłacalność jakakolwiek i awaryjność Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 (edytowane) Nie, 69000 od nowości, kupiony w PL. Jestem drugim właścicielem, ale tylko dlatego, że pierwszym właścicielem był mój tata xD Niemcy widział tylko przejazdem Co do awaryjności: jedyne co było wymieniane od nowości do zamek w drzwiach (tylne drzwi się blokowały) oraz tydzień temu padła mi świeca żarowa i sonda lambda. Tak to płyny eksploatacyjne i serwis, poza tym koszty zerowe. Tylko niestety garażowany był w ciepłym garażu i teraz powoli zaczyna pojawiać się korozja na progu (w zimie sól z drogi zostawała, w garażu się topiła no i mam za swoje). Edytowane 5 Listopada 2013 przez Klikacz Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Ładny Golfik.Podoba mi się V. Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Bardzo wygodny. Co prawda brakuje mi czasem turbiny przy wyprzedzaniu, ale nie ma co narzekać. Dużo nie pali, nie psuje się, sprawuje się jak należy (odpukać w niemalowane). VII też są fajne, ale nic nie przebije nowej A6 wg mnie http://www.audi.pl/etc/medialib/ngw/product/a6/a6/my_2011_c7.Par.0179.Image.jpg/footage_a6_hybrid4.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
HONDA1969 82 Napisano 5 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2013 Opel zafira 1.9 rocznik 2008 Fiat stilo 1.8 rocznik 2004 Mercedes A170 roczni Nie mam pojęcia Cytuj Link to post Share on other sites
d i l 173 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Tylko niestety garażowany był w ciepłym garażu i teraz powoli zaczyna pojawiać się korozja na progu (w zimie sól z drogi zostawała, w garażu się topiła no i mam za swoje). To nie wina garażowania tylko fuszera fabryczna albo projektowa. Zaraz w zaleceniu serwisów będzie zostawianie otwartych drzwi i przykręcanie ogrzewania Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Myślisz coś w ogóle? Korozja powstaje, bo sól wygryza lakier i podkład. Gdyby garaż był zimny, to śnieg z solą nie rozmrażałaby się, przez co nie dochodziłoby do "wyżerania" Przynajmniej tak wydaje mi się z chemicznego punktu widzenia Po drugie czy ja wiem czy fuszera? Jakoś niemieckie samochody nie słyną z fuszery, a szczególnie jeśli chodzi o blachy. Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Jakoś niemieckie samochody nie słyną z fuszery seriously man, fifteen years ago Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 (edytowane) drach masz może samochód? Może rozwinę moją myśl. Mój Golfik jest z roku 2003. Jedyna rzecz wymieniana w nim od nowości to zamek w tylnich drzwiach (150 zł z robocizną) oraz sonda lambda i świeca żarowa (200 zł z robocizną). Te niecałe 4 stówki na przestrzeni prawie 11 lat nie są chyba dużą sumą. Inni w tym czasie zdążyli wymienić rozrząd, całe zawieszenie w swoich "reno" oraz inne różnego kalibru pierdoły. Jak dotąd nie spotkałem się z autami lepiej wykonanymi niż auta produkowane w Niemczech, a uwierz mi na słowo, że z niejednym autem miałem do czynienia. Nie widziałem jeszcze nigdy, żeby ktoś napisał: "francuskie auta są solidniejsze od niemieckich". Z czegoś musi to jednak wynikać Edytowane 7 Listopada 2013 przez Klikacz Cytuj Link to post Share on other sites
winters4tw 1 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 A czego ty się spodziewałeś przy przebiegu 69.000 km ? Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Cóż, to gratuluję ze nie wymieniałeś rozrządu, hamulców itp, faktycznie umieją robić samochody idealne Pasek rozrządu max 5-6 wytrzymuje, potem się starzeje mimo że nie zrobił kilometrów, polecam poczytać o "samochodach" nawet tak idealnych jak te Niemieckie (Renault większość części ma z NIemiec, tak samo jak Toyota czy masa innych rasowych aut..) Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 drach masz może samochód? mam, dwa tzn jeden ja, jeden małża, ale to tak jakbym miał dwa, tylko jeden wiecznie niezadbany Jak dotąd nie spotkałem się z autami lepiej wykonanymi niż auta produkowane w Niemczech, a uwierz mi na słowo, że z niejednym autem miałem do czynienia. Nie widziałem jeszcze nigdy, żeby ktoś napisał: "francuskie auta są solidniejsze od niemieckich". Z czegoś musi to jednak wynikać zgadza się, bardzo poważam niemiecką myśl techniczną, niestety ta umarła śmiercią naturalną wraz z dniem odejścia z tej firmy głównego inżyniera (wyleciało mi z głowy nazwisko) który był odpowiedzialny za to, że ich auta były kultowe i niezniszczalne, za to, że 25 letnia "eska" nadal trzyma się lepiej od cztero-pięciokrotnie młodszych aut, a odszedł bo kazali mu zaprojektować mercedesa, który zepsuje się po 7 latach tyle w temacie legendy Cytuj Link to post Share on other sites
Klikacz 1462 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Pasek rozrządu max 5-6 wytrzymuje, potem się starzeje mimo że nie zrobił kilometrów. Fakt, rozrząd należy wymieniać co 120 tys km lub 5 lat. Tak czy siak nie zrobiłem tego (#sknerus) i jeszcze 5 godzin temu samochód jeździł A co do hamulców: samochód ma przejechane 70 tys km, więc pewnie czas będzie o nich pomyśleć, chociaż w te wakacje z ciekawości zrobiłem u znajomego na stacji naprawczej (nie wiem jak to fachowo nazwać); hamulce śmigają jak nówki Co do Toyoty mogę się zgodzić, podobnie jest z Kią. Robią bardzo fajne samochody w przystępnej cenie i przy okazji dają 7 lat gwarancji, co na pewno boli europejskie koncerny. Niestety moje nastawienie do Francuzów jest baardzo mizerne. W domu swojego czasu był Citroen c3. Niesamowicie niepraktycznie skonstruowane auto. Żeby wymienić przedni reflektor (ponad 80% citroenów c3 ma zaparowany reflektor, niesamowita szczelność ) trzeba przednie koło, nadkole i wtedy dopiero można odkręcić lampę. Jakoś nie byłem zwolennikiem francuskich aut i chyba nie zostanę, ale cóż, nie można mieć wszystkiego Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 (Renault większość części ma z NIemiec, tak samo jak Toyota czy masa innych rasowych aut..) To, że części produkowane są w Niemczech nie oznacza, że auta z automatu będą lepsze. W autach francuskich jest to coś co czyni je bardziej rozklekotanymi . Może to miłość do gadżetów i brak do końca przemyślanych rozwiązań, kto wie? Choć muszę przyznać, że silnik 1.6T grupy PSA/BMW wyszedł nadspodziewanie dobrze (choć to pewnie zasługa Bawarczyków) Co do Toyoty mogę się zgodzić, Toyota w ostatnich 5 latach strasznie zeszła na psy. To już nie są te auta co kiedyś. ponad 80% citroenów c3 ma zaparowany reflektor, Moje BeeM też ma Cytuj Link to post Share on other sites
dodo 20732 Napisano 7 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2013 Jeep Grand Cherokee 2005 - w dniu dzisiejszym. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.