wiktorr 2 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Na temat lpghttp://img.sadistic.pl/pics/7cd1d1047bd2.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Gość JonathanArcherPL Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 I co to twój pojazd ?, a jak wjedziesz przodem w jakieś autko to będzie ten tego, WIELKIE BUM ? Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Taka sama profanacja jak 911-tka z LPG w moim grajdołku. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość JonathanArcherPL Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Przecież jak pełny zbiornik pierdyknie, to ho ho ho Święta Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Sądząc po wyglądzie tegoż zbiornika poszukiwania stacji trzeba rozpocząć po wyjeździe z tankowania. Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 (edytowane) I co to twój pojazd ?, a jak wjedziesz przodem w jakieś autko to będzie ten tego, WIELKIE BUM ? A lepiej by butla była z tyłu i jak wjedzie w kogoś to nie dość że będzie bum to jeszcze trzepnie go butla w łep jak się urwie ? Poza tym z tyłu jest silnik więc dodatkowo wysoka temperatura... do tego w moim aucie zbiornik paliwa idzie po środku auta od przodu do końca i to fabrycznie więc to chyba nie ma znacznie prawda ? Pytanie. Tylko kto to robi? W Niemczech regulowali mi raz, ale było wszystko łącznie z AFRem i temp spalin mierzone i nie było żadnego problemu do czasu aż wyregulowałem w polsce... Facet krzynknął 250zł za regulację a jak patrzyłem to odpalił autokalibracje w programie, przecisnął dwa razy obrotomierz i powiedział że już... nie zapłaciłem ale nie odzyskałem też już ustawień Nie każde auto znosi gaz bo nie każde auto lubi podwyższoną temperaturę i nie każde potrafi schłodzić jak trzeba. Edytowane 17 Lipca 2013 przez bullseye Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Nie obraź się ale skoro nie było problemów to po kiego grzyba regulowałeś ją w Polsce? Śmierdzi to na kilometr. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość JonathanArcherPL Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Możliwość Fejka w około 70% Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Bo co dwa lata warto zobaczyć chociaż czy się nic nie zmieniło ? Dałem do przeglądu i ewentualnej regulacji a oni wyregulowali bo to pieniądz tak ? Śmierdziało na kilometr elpegiem wtedy ode mnie Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Regulacja starczy raz a porządna, Bo co dwa lata warto zobaczyć chociaż czy się nic nie zmieniło ? No to jak w końcu? Dla mnie dalej LPG to więcej szkód/problemów niż korzyści. Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Regulacja jest jedna a przegląd i ewentualna minimalna korekta to co innego już, widzisz różnicę ? Poza tym pewnie by trzymało dobrze ale stwierdzili że wyzerują... Cytuj Link to post Share on other sites
kuba83bb 91 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Miałem w jednym aucie gaz (e36 316i m43) i problemów 0, ale nie 2 generacja tylko sekwencja! za 1500zł-1600zł można założyć przyzwoitą do 150-160Km mocy. Inna sprawa to ile kto robi km rocznie, u mnie wychodzi ostatnio około 7tyś więc raczej nie ma sensu montować, gdybym miał dojeżdżać do roboty sporo kilosów to pewnie bym założył. Polecam http://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-gazu.html?przebieg=3000&lat_eksploatacji=4 jak ktoś chce sprawdzić opłacalność. Oczywiście silnik na gazie szybciej padnie niż po zasilaniu benzyną, ale znam przebiegi rzędu 200tyś km na gazie i jest wszystko w porządku. Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Szkoda nerwów i pieniędzy. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 17 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 1200zł Gdzie do 335i znajdziesz instalacje w tej cenie? Potrzebna jest instalacja w wtryskiem LPG w stanie plynnym Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 No u Ciebie to byłaby już komedia. Tak jak czytam o V gen to i tak 20-30% PB jest spalane by nie przegrzać wtrysków. Przy chorej cenie takiej instalacji zysk to kilka-kilkanaście % na 100km. Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 (edytowane) Wtrysków od benzyny bo sa przystosowane do pracy ciągłej i bez zimnego paliwa się gotują stąd mówię o dobrym chłodzeniu w komorze ! Po co mu faza płynna ? LPG można dostosowac do 3000rpm gdzie moc mamy na poziomie 100HP max.. I cena instalacji nie jest chora, chore jest to że cześki biorą drugie tyle za 7 otworów (4 wtryski, jeden na komputer, jeden na mocowanie listwy i jeden na reduktor) i trochę lutowania bez konkretnej regulacji Ale witamy w Polsce Edytowane 17 Lipca 2013 przez bullseye Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Nie ważne co jest chore. Ważne, że kosztuje to chore pieniądze nie oferując dużych oszczędności. Cytuj Link to post Share on other sites
Igoruss 5141 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Mój szwagier kurier, Renault Kangoo 98r zrobił jakieś 400tyś na gazie (przebieg prawie 600tyś km) i autko chodzi do dziś. Tak samo mój wujo który ma już trzecią Lancie Deltę, robi nie wiele mniejsze przebiegi i gdyby ich nie rozbijał to pewnie jeździły by do dziś.(pierwsza Dedra miała 700tyś km z czego również większość na gazie). Także nie gadajcie że gaz to gó**o i silnik sie psuje po 100tyś... Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Ten kalkulator można sobie "w du**ę" wsadzić bo za każdym razem pokazuje opłacalność instalacji. Miałem Peugota 306 z instalacją LPi Vialle i to latało. Nie było czuć żadnej różnicy pomiędzy PB a LPG. Gaz jest dobry jak mam jechać w trasę 500km. Ale jeżeli mam jeździć po mieście i robić 70km tygodniowo to opłacalność bardzo szybko się upłynnia. Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Chyba że kupujesz auto z gazem Poza tym skoro tak szkodzi to czemu część producentów daje fabryczną instalację LPG ? Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Gdyby LPG było takie świetne jak ty to opisujesz bullseye, to by było stosowane już w seryjnych samochodach (Z dostępnością paliwa problemów nie ma). Ale też nie widać aby coś takiego producenci robili. Nie będę się kłócił już o LPG bo byłby to Off-Top straszny i po prostu jest głupotą przekonywanie kogokolwiek do swojej racji. PS: Jeszcze aby mieć wiedzę i się wypowiadać o wyższości X nad Y, trzeba być mechanikiem, mechatronikiem i chemikiem wszechstronnie uzdolnionym. I tak wiedza większości z nas pochodzi z tego co usłyszeliśmy/przeczytaliśmy od innych specjalistów, dalej tłumaczyć nie muszę. Tego nie rozwiążemy nigdy bez specjalisty, ale o takiego trudno, Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Dlatego najlepiej wybrać Turbo Diesla. Mało spali i jest dynamiczny. Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 @UP dobry spali 5.0/5.5l/100km więc pewnie wyjdzie podobnie co koszty gazu... Cytuj Link to post Share on other sites
JohnyRambo 221 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 1.9 TDI 130 KM w mieście spali z 5.5 lekko jadąc a w trasie można na 4,5 litra zejść. Dlatego mówię, że lepsza opcja od gazu a do tego silnik trwalszy. Cytuj Link to post Share on other sites
matt105 56 Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Nom i zawsze więcej niuta od samego dołu więc łatwo jeździć ekonomicznie. Mi zawsze LPG kojarzy się z BMW e39/e36 z przyciemnianymi szybami i zużytym sprzęgłem (Którego właściciel nie wymieni bo nie ma kasy). Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.