Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

@up

Następny z wycieczką osobistą. Zobacz sobie auta wrc albo te z rajdu Dakar. Jak pisałem takie auto to na tor, a nie na ulicę.

@herbatkowy

Gdzie Ty widzisz podobieństwo miedzy tymi zdjęciami. Jakoś na moim nic nie wpada pod nadkole, ma seryjne, choć niskie zawieszenie i geometria też inna. Skoro auto seryjne to gdzie tu masz tuning w stylu german?

Edytowane przez d i l
Link to post
Share on other sites

Co Ci wpada pod nadkole bo nie rozumiem co Cie boli? Nie podoba Ci sie naciagnieta opona na ladna felge? Spoko, mojej mamie tez sie nie podoba to kwestia gustu takze nie mamy o czym gadac. Tak jak powiedzialem jedyna roznica to felgi oraz poziom obnizenia. German style to nie koniecznie znaczy nie wiadomo jaki tuning. CIezko zeby BMW nie bylo w niemieckim stylu skoro to auta z Bawarii.

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

@herbatkowy

 

http://www.iputinwork.com/wp-content/uploads/2009/08/kucars_03.jpg

 

To tez jest niemiecki styl ? Niskie zawieszenie, duża felga...

 

 

No a nie jest? ... Nie kazdy german style jest taki sam, co jezeli idealnej E38 german style dowalilibysmy z tylu wielki metrowy spojler od supry? Nie bedzie to juz german style? Bedzie, tylko ze ch*jowy.

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

Ja już wcześniej pokazywałem swoje autko ale niedawno zrobiłem mały update a mianowicie: czarne felgi + usunięte oznaczenia z tylnej klapy + czarne covery na "cipkach" :D
na wiosnę na czarno pójdą klamki i oznaczenia modelu przy listwach przednich drzwi.
http://img189.imageshack.us/img189/8451/20130202094909.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/9274/20130202095317.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/9062/20130202094958.jpg

Link to post
Share on other sites

Zadym jeszcze przednie i tylne światła i będzie świetna trumna :D

Fajnie to wyglądać będzie ;) ale dałbym wyższe opony albo ciut go opuścił (bardziej to pierwsze) bo teraz tak trochę jak niedorozwinięty wygląda.

 

 

heh, jak to kiedyś ujął Eastwood - "facetowi, który w ten sposób pomalował swój samochód należałoby odstrzelić jaja"

Tak samo facetom jeżdżącym Corsą, Tigrą, Pumą, Ka czy Matizem ?:P

Link to post
Share on other sites

Fakt, stoi wysoko ale tak ma być :) to jest rodzinny dupowozik a i do rodziców na wieś jeżdżę także taka modyfikacja nie wskazana ;)
Obecnie oponki mam 40 ale będę zakładał 45 - to jest max jakie wejdą. Świateł zaciemniać nie będę bo to moim zdaniem wiochą zalatuje ale na tył wrzucę od phII, dużo ładniejsze niż te :)

Edytowane przez MekPrzemasMek
Link to post
Share on other sites

Taa wyblakły, ale zanim kupiłem. Jeździła po Holandii, a tam sypią tym drobnym piaskiem i to od tego wyblakło, a znaczek kosztuje dobre 200 zł więc na razie są ważniejsze rzeczy na głowie. A silnik w tej to poczciwe 1,9 JTDm 120 KM, ale wywalony DPF więc i moc skoczyła do góry, ale ile to nie wiem. Co do prowadzenia, może ociężałością bym tego nie nazwał, ale nadwagę to ona ma :D 

Link to post
Share on other sites

Sprzedaz modelu 159 wzrosla o kilkaset procent (bodajże 300%) odkad wsadzili do niego przod od Brery, wymiata ten design.



Fakt, stoi wysoko ale tak ma być :) to jest rodzinny dupowozik a i do rodziców na wieś jeżdżę także taka modyfikacja nie wskazana ;)
Obecnie oponki mam 40 ale będę zakładał 45 - to jest max jakie wejdą. Świateł zaciemniać nie będę bo to moim zdaniem wiochą zalatuje ale na tył wrzucę od phII, dużo ładniejsze niż te :)

 

Zalezy jeszcze jaka szerokosc laczka, 185/55 bedzie duzo ciensza niz 215/45 :) Ja u siebie mam laczki 225/45 i balon jest troszke za duzy, na lato kupie 215/45 i bedzie jak w sam raz. Polecam kalkulator:

http://www.kouki.co.uk/utilities/visual-tyre-size-calculator

 

PS: I tak zalozylbym tam sprezynki 30/30mm + odrobinke grubsza opona, auto realnie wcale duzo by nie padlo na glebe, a i na komforcie bys troszeczke zyskal bo na takim profilu opony to strasznie sie jezdzi, a oprocz tego zmniejszylyby sie te odleglosci do nadkola  :D

Na oko strzelam ze masz 215/40, polecam w takim razie 215/45 lub 225/40, i do tego 2 czy 3 centymetry w dol na zawieszeniu.

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

 

Taa wyblakły, ale zanim kupiłem. Jeździła po Holandii, a tam sypią tym drobnym piaskiem i to od tego wyblakło

Moja jeździła po Niemczech i też wyblakł, taka ich "uroda" ;).  

 

Sprzedaz modelu 159 wzrosla o kilkaset procent (bodajże 300%) odkad wsadzili do niego przod od Brery, wymiata ten design.

"Przód" w 159 nie był zmieniany od początku produkcji w 2005 r. nikt niczego tam nie wsadzał. Auto bazuje na koncepcie Brery, stylistyką auta zajmował się Giorgetto Giugiaro wspólnie z Alfa Centro Stile. 

Link to post
Share on other sites

A ja zdecydowałem się na BMW 3 E46 od kolegi. Czarne 3-drzwiowe, mały przebieg. 2,5l; 170KM, benzyna. Jak szaleć to szaleć. :D

Jak bedzie malo to w dwie godziny i za 300zł robimy z tego 190 koni :) Masz 323ci, a od 325ci rozni sie jedynie komputerem, wkladasz kolektor ssacy od M52b25 192 konnego i masz praktycznie to samo 8)

 

 

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

 

Sprzedaz modelu 159 wzrosla o kilkaset procent (bodajże 300%) odkad wsadzili do niego przod od Brery, wymiata ten design.

 

No właśnie currahee ma rację 159 od samego początku ma ten sam niezmienny przód, a w zasadzie i całą bryłę. Jedynie w 2008 r. był lifting, ale za dużo to się z zewnątrz nie zmieniło i różnicę widać chyba tylko pomiędzy zwykłą, a tą z pakietem TI, w modelu poliftingowym widać różnicę we wnętrzu bo są tam np. ciemne wykończenia, a nie srebrne.

 

To ja może jeszcze wrzucę wnętrze :)

 

http://s6.ifotos.pl/img/alfa-4jpg_xahxwre.jpg

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

 

A rozroznisz te dwa auta z przodu jak Ci zaraz wkleje fotki? wlazłeś w google i udajesz znawce kto ja zaprojektowal, przeczytaj jeszcze raz moje zdanie. Odkad wsadzili 159 przod od brery, oznaczalo ze seria 150 miala tragiczyn design (154,156)

Może na BMW i "german style" się znasz i to do Ciebie pasuje ale o Alfach nie masz pojęcia więc proszę nie zabieraj w tych tematach głosu.

Link to post
Share on other sites

Może na BMW i "german style" się znasz i to do Ciebie pasuje ale o Alfach nie masz pojęcia więc proszę nie zabieraj w tych tematach głosu.

 

Dawaj ekspercie, co jest co?

http://www.picshot.pl/pfiles/291130/Alfa%20Romeo%20159%202.4%20JTDM%201280x960_b6.jpg

 

No właśnie currahee ma rację 159 od samego początku ma ten sam niezmienny przód, a w zasadzie i całą bryłę. Jedynie w 2008 r. był lifting, ale za dużo to się z zewnątrz nie zmieniło i różnicę widać chyba tylko pomiędzy zwykłą, a tą z pakietem TI, w modelu poliftingowym widać różnicę we wnętrzu bo są tam np. ciemne wykończenia, a nie srebrne.

 

To ja może jeszcze wrzucę wnętrze :)

 

http://s6.ifotos.pl/img/alfa-4jpg_xahxwre.jpg

fu*k, nie zrozumieliscie mnie, moja babcia wie o tym ze 159 ma ten sam przod od poczatku, ale 156 nie miala i o to mi chodzilo... A wiec do 159 wsadzili przod od brery... w 2005 roku. A jezeli "nikt tam niczego nie wsadzal" to czekam na odroznienie tych dwoch fotek powyzej.

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...