Night rider 109 Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Opel Vectra A 1990. Silnik to swap z Vectry B 1.8 16V 125KM 8) Cytuj Link to post Share on other sites
st4lk3r 16 Napisano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2013 Pro po rozbijania sie - moja Meg 1998, 1.9D wolnossacy. Rozbilo sie tu i tam http://img856.imageshack.us/img856/1623/p171209081702.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
Dawid_S 54 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Nie wiem czy wrzucałem te fotki: Obecnie, pod stancją w ZG: Cytuj Link to post Share on other sites
Kuba Mily JDM 56 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Ładny syf pod maską Ale tak super autko Jesteś z Zielonej?? Cytuj Link to post Share on other sites
Night rider 109 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 (edytowane) No wozidło niczego sobie, tylko ładniejsze felgi by się przydały Ja też wstawie fotke 8) Edytowane 14 Stycznia 2013 przez Night rider Cytuj Link to post Share on other sites
dam111111 522 Napisano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2013 Pro po rozbijania sie - moja Meg 1998, 1.9D wolnossacy. Rozbilo sie tu i tam Znając renate już sam stamtąd nie wyjechałeś Cytuj Link to post Share on other sites
Dawid_S 54 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Ładny syf pod maską Ale tak super autko Jesteś z Zielonej?? Nie, tam tylko studiuję. Ale prawdę mówiąc jestem tutaj pn-pt, a tylko weekendy i święta w domu (okolice Głogowa, dolnośląskie). BTW - kto ma czas sprzątać pod maską? ;P Tak na prawdę to gdyby nie ten kolektor to nie napisałbyś tak No wozidło niczego sobie, tylko ładniejsze felgi by się przydały Ładniejsze, tzn jakie? To są oryginalne Speedline'y do AR Edytowane 15 Stycznia 2013 przez koziro Cytuj Link to post Share on other sites
Night rider 109 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Nie mam nic konkretnego na myśli, ale coś z finezją. W końcu to Alfa. Te też są w porządku ale bardziej pokroju Audi, czyli nic co się wyróżnia Cytuj Link to post Share on other sites
Dawid_S 54 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Hmmm... "pokroju Audi", a mają na środku logo AR? ;P Może poniższe foto bardziej ukaże Ci te fele i się do nich przekonasz W końcu niemało kosztowały... Cytuj Link to post Share on other sites
Igoruss 5141 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 W końcu niemało kosztowały...To że były drogie nie oznacza że są jakoś specjalnie piękne (IMO) Cytuj Link to post Share on other sites
Dawid_S 54 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Specjalnie nie, ale i tak nie ja je kupowałem tylko poprzedni właściciel Pewnie większość kwoty za logo AR. Mi się podobają i moim zdaniem pasują do tego auta. Ale co najlepsze - są szerokie, mam do tego dość fajne oponki, więc auto genialnie trzyma się drogi (wiosna-lato-jesień) Cytuj Link to post Share on other sites
Night rider 109 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Dobra, zmieniam zdanie, są ładne i rzeczywiście pasują. Na poprzednich fotach niewiele było widać A co myślicie o moim Opelku? Cytuj Link to post Share on other sites
Courius 24 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Takie coś mi się widzi :http://otomoto.pl/renault-clio-rs-C25377770.html Diesel nie ma szans nawet ten v12 z uturbioną benzyną v12. Takie fakty. Fakty są takie, że jakiś czas temu będąc w Niemczech na tamtejszych autobanach miałem okazję uczestniczyć w teście między tdi a benzyną wolnossącą. Jaki był wynik tego testu ? VW Passat B6 2.0TDI 170KM na DSG od startu zatrzymanego zostawił w tyle Mercedesa S320 do 200km/h. Jak widać większa moc nie jest jedynym elementem wpływającym na osiągi, ale i moment obrotowy dzięki, któremu można tą moc przenieść na koła - > drogę. Dlatego polecam próbowania wszystkich smaczków motoryzacyjnych. Nadal śmigam Passatem 1.8Turbo i jestem zadowolony Edytowane 15 Stycznia 2013 przez Courius Cytuj Link to post Share on other sites
herbatkowy 2 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Do wożenia du*y: 320D E46, caly uklad wydechowy przelot 2,75 cala z kwasówki + końcowy MRMotors RM7, remap na około 160 koni, z zewnatrz jak widac pare pierdół, auto fajnie pali na trasie w góry przy dynamicznej jeździe 5,5 litra z bagażem. Jak będzie dobrze jak jest teraz, to za rok spełniam marzenie czyli E46 M3 w manualu, kolor yellow phoenix. http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/579852_320958857982620_1250168962_n.jpg Do szaleństw i swawoli: CBR 600 F4i 2002, zwykle najzwyklejsze z milym wydechem gratis filmik: Edytowane 15 Stycznia 2013 przez herbatkowy Cytuj Link to post Share on other sites
Dawid_S 54 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Dobra, zmieniam zdanie, są ładne i rzeczywiście pasują. Na poprzednich fotach niewiele było widać A co myślicie o moim Opelku? Widać tylko kawałek Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Fakty są takie, że jakiś czas temu będąc w Niemczech na tamtejszych autobanach miałem okazję uczestniczyć w teście między tdi a benzyną wolnossącą. Jaki był wynik tego testu ? VW Passat B6 2.0TDI 170KM na DSG od startu zatrzymanego zostawił w tyle Mercedesa S320 do 200km/h. Jak widać większa moc nie jest jedynym elementem wpływającym na osiągi, ale i moment obrotowy dzięki, któremu można tą moc przenieść na koła - > drogę. Dlatego polecam próbowania wszystkich smaczków motoryzacyjnych. Nadal śmigam Passatem 1.8Turbo i jestem zadowolony Jesteś pewien, że aż do 200km/h diesel zostawił benzynę w tyle? Kuzyn ma Passka z 2.0 TDI 170KM i ten silnik jedzie ciągiem do 140-150 km/h, później robi się mułowaty. Cytuj Link to post Share on other sites
shae6666 110 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Fakty są takie, że jakiś czas temu będąc w Niemczech na tamtejszych autobanach miałem okazję uczestniczyć w teście między tdi a benzyną wolnossącą. Jaki był wynik tego testu ? VW Passat B6 2.0TDI 170KM na DSG od startu zatrzymanego zostawił w tyle Mercedesa S320 do 200km/h. Jak widać większa moc nie jest jedynym elementem wpływającym na osiągi, ale i moment obrotowy dzięki, któremu można tą moc przenieść na koła - > drogę. Dlatego polecam próbowania wszystkich smaczków motoryzacyjnych. Nadal śmigam Passatem 1.8Turbo i jestem zadowolony Ten mercedes to chyba na zaciągniętym ręcznym jechał. Cytuj Link to post Share on other sites
herbatkowy 2 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Panowie spokojnie i od poczatku, kto normalny porownuje 1500 kilogramowego passacika z bliżej dwu, niż półtoratonową S-klasą. Wolnossący silnik 3,2 litra V6 (224KM) mercedesa to nie jest jakiś demon prędkości w tej budzie, w połączeniu z jakby nie patrzeć dość oporną automatyczną skrzynią mozliwa jest opcja, ze nie ucieknie paskowi 2.0 tdi 170ps dsg. To tak jakby powiedziec ze bmw 750i jest wolne, bo 550i jest szybsze... Natomiast nie chce mi sie wierzyc ze pasek ucieka temu meśkowi powyżej 150km/h. To teraz pytanie do Was, mamy u nas w mieścinie na obwodnicy odmierzone równe 1/4 mili, jest wyścig Audi TT 1.8T quattro seria 225KM po remapie na 250km kontra BMW E36 328i seria 193KM sedan zrobiony wydech i dolot. Kto wygrywa? Edytowane 15 Stycznia 2013 przez herbatkowy Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 S320 to też nie Bóg wie jaki demon prędkości. ~220KM przy niemal dwóch tonach masy własnej robi swoje. Kto wygrywa?Zależy kto nimi pojedzie. Stawiam na TT przy porównywalnych kierowcach. Cytuj Link to post Share on other sites
herbatkowy 2 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Poza tym, Pan z mercedesa po pałowaniu 230km/h na trasie, gasi go i idzie do baru na obiad, a kolega z passata tdi po pałowaniu w trasie (o ile o tym wie) powinien zostawic auto z odpalonym silnikiem, bo inaczej nie wrozy sie dlugiego zywotu turbosprezarce z takiego auta. Wolnossak to wolnossak, nie ma turbo nie ma czujniczkow nie ma intercoolera nie ma elektrozaworkow, mapsensorow i innych pierdol, tak wiec jest 50% mniej rzeczy do zepsucia. Cos o tym wiem bo kolega ma beemke wolnossaca a ja doladowanego diesla. Otóż TT nie ma polotu, obaj kierowcy zdrowo porabani tak jak zreszta i ja, nie ma mowy o zle wrzuconych biegach. Tak nawiasem Beemka wazyla dokladnie tyle samo co Audi (1400kg). Z tym ze do Audi ledwo sie mieszcze a w beemce moge sobie nogi wystawic na blat Beemka 328 e36 w serii wychodzila ze szperą tak więc z miejsca , quattro praktycznie wogóle nie uciekało Beemce, natomiast potem napędy robią swoje. Napędź 200 końmi 2 koła, a napędź 250 końmi 4 koła, tak łopatologocznie troche, ale widać różnicę racja? Edytowane 15 Stycznia 2013 przez herbatkowy Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 a kolega z passata tdi po pałowaniu w trasie (o ile o tym wie) powinien zostawic auto z odpalonym silnikiem, bo inaczej nie wrozy sie dlugiego zywotu turbosprezarce z takiego auta.Turbotimer za 350PLN i po problemie. Ja tam wolę uturbione silniki. Cytuj Link to post Share on other sites
herbatkowy 2 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Kazdy woli co innego. Turbotimer do passata TDI Edytowane 15 Stycznia 2013 przez herbatkowy Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) BTW - kto ma czas sprzątać pod maską? ;P Tak na prawdę to gdyby nie ten kolektor to nie napisałbyś tak Przykładowo ja, zawsze mam czyściutko i pod maską, i w środku i na zewnątrz (tutaj wyjątek, w zimie nie myję auta poza podwoziem bo by mi uszelki powysadzało na mrozie). Pewnie większość kwoty za logo AR Nie do końca, firmowe felgi są robione zupełnie inaczej niż te w azji za 200zł 17" Lepiej dać więcej za brzydsze ale za to z pewnością że przy 100km/h nie rozwali sie felga od tak, bo wylewana była zamiast kucizna albo wysokociśnieniowa chociaż. VW Passat B6 2.0TDI 170KM na DSG od startu zatrzymanego zostawił w tyle Mercedesa S320 do 200km/h. Jak widać większa moc nie jest jedynym elementem wpływającym na osiągi, ale i moment obrotowy dzięki, któremu można tą moc przenieść na koła - > drogę. Koega w Mercedesie biegi zmieniał jak sierota, w takim wypadku pewnie i mój Golf 1.6 by go obleciał, swoja drogą DSG to mistrzostwo w skrzyniach i żaden człowiek nie zmieni biegu nawet w zbliżonym czasie Poza tym, moc zależy od momentu i obrotów więc też nie do końca prawisz prawdę Turbotimer do passata TDI A czemu nie ? Dla mnie TT powinien być montowany w każdym aucie z turbiną, bez znaczenia czy to Diesel, Benzyna czy Podtlenek-PropanuButanu Raz dla wygody, a dwa dla dobra turbiny, ale który producent o to dba teraz, przecież nie miałby kasy z klienta Edytowane 15 Stycznia 2013 przez bullseye Cytuj Link to post Share on other sites
herbatkowy 2 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 (edytowane) Koega w Mercedesie biegi zmieniał jak sierota 1. Naprawde uwazasz ze ten mercedes S byl w manualu? A jezeli przelaczyl na tiptronika i zle zmienial biegi, to chyba mial 12 lat i niezbyt dobra koordynacje ruchowa, tosz latwiej sie biegow zmieniac juz nie da... 2. No niby tak, mozna i do smarta 0,6T. Edytowane 15 Stycznia 2013 przez herbatkowy Cytuj Link to post Share on other sites
Night rider 109 Napisano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2013 Widać tylko kawałek Wstawię więcej fotek ale jak znajdę Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.