Skocz do zawartości

Czym sie rozbijasz?


Recommended Posts

Ładny syf pod maską  :D Ale tak super autko  :P Jesteś z Zielonej??

Nie, tam tylko studiuję. Ale prawdę mówiąc jestem tutaj pn-pt, a tylko weekendy i święta w domu (okolice Głogowa, dolnośląskie).

 

BTW - kto ma czas sprzątać pod maską? ;P Tak na prawdę to gdyby nie ten kolektor to nie napisałbyś tak :) 

 

 

 

No wozidło niczego sobie, tylko ładniejsze felgi by się przydały :D

Ładniejsze, tzn jakie? To są oryginalne Speedline'y do AR ;)

Edytowane przez koziro
Link to post
Share on other sites

Specjalnie nie, ale i tak nie ja je kupowałem tylko poprzedni właściciel %-) Pewnie większość kwoty za logo AR. Mi się podobają i moim zdaniem pasują do tego auta. Ale co najlepsze - są szerokie, mam do tego dość fajne oponki, więc auto genialnie trzyma się drogi (wiosna-lato-jesień) :) 

Link to post
Share on other sites
Takie coś mi się widzi :

http://otomoto.pl/renault-clio-rs-C25377770.html :D

 

 

 

 

 

Diesel nie ma szans nawet ten v12 z uturbioną benzyną v12. Takie fakty.

Fakty są takie, że jakiś czas temu będąc w Niemczech na tamtejszych autobanach miałem okazję uczestniczyć w teście między tdi a benzyną wolnossącą. Jaki był wynik tego testu ? VW Passat B6 2.0TDI 170KM na DSG od startu zatrzymanego zostawił w tyle Mercedesa S320 do 200km/h. Jak widać większa moc nie jest jedynym elementem wpływającym na osiągi, ale i moment obrotowy dzięki, któremu można tą moc przenieść na koła - > drogę. Dlatego polecam próbowania wszystkich smaczków motoryzacyjnych. Nadal śmigam Passatem 1.8Turbo i jestem zadowolony :]

Edytowane przez Courius
Link to post
Share on other sites

Do wożenia du*y:

320D E46, caly uklad wydechowy przelot 2,75 cala z kwasówki + końcowy MRMotors RM7, remap na około 160 koni, z zewnatrz jak widac pare pierdół, auto fajnie pali na trasie w góry przy dynamicznej jeździe 5,5 litra z bagażem. Jak będzie dobrze jak jest teraz, to za rok spełniam marzenie czyli E46 M3 w manualu, kolor yellow phoenix.

http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/579852_320958857982620_1250168962_n.jpg

 

Do szaleństw i swawoli:

CBR 600 F4i 2002, zwykle najzwyklejsze z milym wydechem

 

gratis filmik:

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites
Fakty są takie, że jakiś czas temu będąc w Niemczech na tamtejszych autobanach miałem okazję uczestniczyć w teście między tdi a benzyną wolnossącą. Jaki był wynik tego testu ? VW Passat B6 2.0TDI 170KM na DSG od startu zatrzymanego zostawił w tyle Mercedesa S320 do 200km/h. Jak widać większa moc nie jest jedynym elementem wpływającym na osiągi, ale i moment obrotowy dzięki, któremu można tą moc przenieść na koła - > drogę. Dlatego polecam próbowania wszystkich smaczków motoryzacyjnych. Nadal śmigam Passatem 1.8Turbo i jestem zadowolony :]

Jesteś pewien, że aż do 200km/h diesel zostawił benzynę w tyle? Kuzyn ma Passka z 2.0 TDI 170KM i ten silnik jedzie ciągiem do 140-150 km/h, później robi się mułowaty.

Link to post
Share on other sites

Fakty są takie, że jakiś czas temu będąc w Niemczech na tamtejszych autobanach miałem okazję uczestniczyć w teście między tdi a benzyną wolnossącą. Jaki był wynik tego testu ? VW Passat B6 2.0TDI 170KM na DSG od startu zatrzymanego zostawił w tyle Mercedesa S320 do 200km/h. Jak widać większa moc nie jest jedynym elementem wpływającym na osiągi, ale i moment obrotowy dzięki, któremu można tą moc przenieść na koła - > drogę. Dlatego polecam próbowania wszystkich smaczków motoryzacyjnych. Nadal śmigam Passatem 1.8Turbo i jestem zadowolony

:D Ten mercedes to chyba na zaciągniętym ręcznym jechał. 

Link to post
Share on other sites

Panowie spokojnie i od poczatku, kto normalny porownuje 1500 kilogramowego passacika z bliżej dwu, niż półtoratonową S-klasą. Wolnossący silnik 3,2 litra V6 (224KM) mercedesa to nie jest jakiś demon prędkości w tej budzie, w połączeniu z jakby nie patrzeć dość oporną automatyczną skrzynią mozliwa jest opcja, ze nie ucieknie paskowi 2.0 tdi 170ps dsg. To tak jakby powiedziec ze bmw 750i jest wolne, bo 550i jest szybsze... Natomiast nie chce mi sie wierzyc ze pasek ucieka temu meśkowi powyżej 150km/h.

 

To teraz pytanie do Was, mamy u nas w mieścinie na obwodnicy odmierzone równe 1/4 mili, jest wyścig

Audi TT 1.8T quattro seria 225KM po remapie na 250km

kontra BMW E36 328i seria 193KM sedan zrobiony wydech i dolot.

Kto wygrywa?

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

Poza tym, Pan z mercedesa po pałowaniu 230km/h na trasie, gasi go i idzie do baru na obiad, a kolega z passata tdi po pałowaniu w trasie (o ile o tym wie) powinien zostawic auto z odpalonym silnikiem, bo inaczej nie wrozy sie dlugiego zywotu turbosprezarce z takiego auta. Wolnossak to wolnossak, nie ma turbo nie ma czujniczkow nie ma intercoolera nie ma elektrozaworkow, mapsensorow i innych pierdol, tak wiec jest 50% mniej rzeczy do zepsucia. Cos o tym wiem bo kolega ma beemke wolnossaca a ja doladowanego diesla.

 

 

Otóż TT nie ma polotu, obaj kierowcy zdrowo porabani tak jak zreszta i ja, nie ma mowy o zle wrzuconych biegach.

Tak nawiasem Beemka wazyla dokladnie tyle samo co Audi (1400kg). Z tym ze do Audi ledwo sie mieszcze a w beemce moge sobie nogi wystawic na blat :)

Beemka 328 e36 w serii wychodzila ze szperą tak więc z miejsca , quattro praktycznie wogóle nie uciekało Beemce, natomiast potem napędy robią swoje. Napędź 200 końmi 2 koła, a napędź 250 końmi 4 koła, tak łopatologocznie troche, ale widać różnicę racja?

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites
a kolega z passata tdi po pałowaniu w trasie (o ile o tym wie) powinien zostawic auto z odpalonym silnikiem, bo inaczej nie wrozy sie dlugiego zywotu turbosprezarce z takiego auta.
Turbotimer za 350PLN i po problemie. Ja tam wolę uturbione silniki.
Link to post
Share on other sites
BTW - kto ma czas sprzątać pod maską? ;P Tak na prawdę to gdyby nie ten kolektor to nie napisałbyś tak

 

Przykładowo ja, zawsze mam czyściutko i pod maską, i w środku i na zewnątrz (tutaj wyjątek,  w zimie nie myję auta poza podwoziem bo by mi uszelki powysadzało na mrozie).

 

 

Pewnie większość kwoty za logo AR

 

Nie do końca, firmowe felgi są robione zupełnie inaczej niż te w azji za 200zł 17" :) Lepiej dać więcej za brzydsze ale za to z pewnością że przy 100km/h nie rozwali sie felga od tak, bo wylewana była zamiast kucizna albo wysokociśnieniowa chociaż.

 

 

VW Passat B6 2.0TDI 170KM na DSG od startu zatrzymanego zostawił w tyle Mercedesa S320 do 200km/h. Jak widać większa moc nie jest jedynym elementem wpływającym na osiągi, ale i moment obrotowy dzięki, któremu można tą moc przenieść na koła - > drogę.

 

 

Koega w Mercedesie biegi zmieniał jak sierota, w takim wypadku pewnie i mój Golf 1.6 by go obleciał, swoja drogą DSG to mistrzostwo w skrzyniach i żaden człowiek nie zmieni biegu nawet w zbliżonym czasie :)

Poza tym, moc zależy od momentu i obrotów więc też nie do końca prawisz prawdę :P

 

Turbotimer do passata TDI

 

A czemu nie ? Dla mnie TT powinien być montowany w każdym aucie z turbiną, bez znaczenia czy to Diesel, Benzyna czy Podtlenek-PropanuButanu :)

Raz dla wygody, a dwa dla dobra turbiny, ale który producent o to dba teraz, przecież nie miałby kasy z klienta :)

Edytowane przez bullseye
Link to post
Share on other sites
Koega w Mercedesie biegi zmieniał jak sierota

 

1. Naprawde uwazasz ze ten mercedes S byl w manualu? A jezeli przelaczyl na tiptronika i zle zmienial biegi, to chyba mial 12 lat i niezbyt dobra koordynacje ruchowa, tosz latwiej sie biegow zmieniac juz nie da...

 

2. No niby tak, mozna i do smarta 0,6T.

Edytowane przez herbatkowy
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...