kabak 1991 63 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 A co myślicie panowie o starej Calibrze od Opla. Oprócz wyglądu potrafiło to fajnie pocisnąć. Ciekawe za ile można by go dostać dziś? I jak drogie do niego są części? Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14113 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 z M3 przerzucasz się na Calibre? Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Calibra wygląda jak z kibla... Moment... Co umiało pocisnąć? Z M3 2.0 LPG Edition;) Cytuj Link to post Share on other sites
kabak 1991 63 Napisano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2013 Szwagier miał fajną Calibrę i bardzo sobie to chwalił (szła bez problemu 220 ale nie wiem czy on coś grzebał przy niej) ale zakochał się w BMW. W sumie ja trochę też. Żeby się przerzucić to trzeba najpierw mieć Ja tylko sobie dywaguję i rozważam. W końcu to temat na luzie co nie? 8) Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3611 Napisano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Olej kalibre, kochaj sie w BMW, warto Cytuj Link to post Share on other sites
rap_r 650 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Calibre dostać można za nieduże pieniądze. Ale są pewne 'ale'. Po pierwsze - na tych autach najczęściej stosuje się wiejski tuning. Po drugie - bardzo trudno jest trafić na dobry egzemplarz. Rdza po prostu uwielbia ten model. Zresztą resztą starszych opli też nie pogardzi. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3611 Napisano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 http://greqone.pl/bmw3.xps Co myslicie? Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14113 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 niezła ale wszystkie te bmki są na jedno kopyto na twoim miejscu zastanowił bym się nad audi a4b8 w S-line,lub s4. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3611 Napisano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Silniki awaryjne, przod naped, mala kierownica. Podziekuje Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Audi jest na jedno kopyto;) Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14113 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 no co kto lubi mi się podoba te b8 sam miałem b6 i była O.K.Choć na bmw nie mogę nic złego powiedzieć brat ma e91 i bardzo przyjemnie się jeździ. Cytuj Link to post Share on other sites
1234567890 285 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 (edytowane) Takie coś mi się widzi : http://otomoto.pl/renault-clio-rs-C25377770.html Ten motor ma 750Nm i ciągnie jednakowo z każdej prędkości. Miałem okazje jechać Q7 V12 TDI i nie powiesz mi, że dieslem nie można cisnąć bo zawstydził by niejednego benzyniaka ze "znaczkiem GT".A gdzie tam, ciężarówki bez doładowania to również zamierzchłe czasy. Diesel nie ma szans nawet ten v12 z uturbioną benzyną v12. Takie fakty. Edytowane 9 Stycznia 2013 przez 1234567890 Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Chudy powiem Ci że jakbym miał postawić w garażu E91 albo B8 kombi To miałbym problem... Bo jak kombi to dla żony, a tu audi deklasuje E91... Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14113 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Nie no audica ładniejsza bez dwóch zdań.Mnie tam bardzo pasuje kombi,bardziej podoba mi się linia,a b8 to już bajka jak dla mnie. Ale jak pisałem co kto lubi. Cytuj Link to post Share on other sites
kabak 1991 63 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 GreQ nie gadaj że taką BMW chcesz kupić, jaki koszt tego cacka? No chyba że już masz no to sory Cytuj Link to post Share on other sites
Igoruss 5141 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Cena w linku. 700 zeta za podłokietnik to troche zdzierstwo Widziałem ostatnio taką, fajnie się prezentuje. Cytuj Link to post Share on other sites
kabak 1991 63 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Fakt, niedopatrzenie. A może GreQ śpi na kasie? Ja osobiście bym wolał czarną. Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Co było w tym linku? Na fajfonie nie widze załączników:( Cytuj Link to post Share on other sites
kabak 1991 63 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 BMW z ceną i opisem dodatków. P.S. BIGPUN na PW Ci wysłałem wiadomość z odpowiedzią na Twoje dzisiejsze pytanie do mnie. Cytuj Link to post Share on other sites
BIGPUN 12628 Napisano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2013 Aaaa beemki i dobieranie pod siebie:) Moja E65 byla prawie dwa razy droższa od bazy po skonfigurowaniu:) Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3611 Napisano 10 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 jaki koszt tego cacka? Masz w pliku , zastanawiam sie nad zakupem. Czekam az Bigi przedstawi swoja opinie 700 zeta za podłokietnik to troche zdzierstwo No coz, ale bez podlokietnika Panie to sie zyc nie da Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 Diesel nie ma szans nawet ten v12 z uturbioną benzyną v12. Takie fakty. Lol, tak jakbyś porównał 1.9TDI 130KM do 2.0TFSI 260KM. Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 A co myślicie panowie o starej Calibrze od Opla. Oprócz wyglądu potrafiło to fajnie pocisnąć. Ciekawe za ile można by go dostać dziś? I jak drogie do niego są części? Piekne i zacne auta, ale tylko i wyłącznie wersje 4x4 Turbo bo w sumie ich nie dotknął prąd agro tuningu, i w zasadzie tylko ta wersja fajnie cisnęła W polsce 4x4T ciężko znaleźć i z 10 000 trzeba szykować na średni model. Części tanie, bo to Opel przecież przypominam, że mamy XXI wiek, wolnossące silniki to się zostały tylko w ciężarówkach itp Przypominam, że mamy XXI wiek i ludzie cisną tak samo Yarisa 1.0 Sport jak i zwykłego Diesla wiec to nie zasada One nie zostały stworzone do tego, tylko do ekonomii. W zasadzie nie widziałem Diesla na zawodach (nieliczne wyjątki, ale to takich raczej nie rozmawiamy bo mało kogo stać na to). Cytuj Link to post Share on other sites
drachenfeles 5499 Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 a tak serio jeździłeś jakimś współczesnym dieslem? druga rzecz porównaj sobie moment w dieslu a benzynie przy tej samej pojemności Cytuj Link to post Share on other sites
bullseye 73 Napisano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2013 (edytowane) 2.0 CDTI w Insigni manual, 2.5CDTI w Vivaro manual (miał skrzynie z osobowego więc niby szedł lepiej), 2.0CDTI w VW Passacie B6 DSG (i tylko tutaj fajnie to jechało, ale tylko dlatego że nie trzeba było machać lewarkiem) i masa innych Opli nowych ale silniki do 1.7CDTI miały. Mówisz o tym pięknym płaskim momencie od 1300 do 3700 ? Tutaj masz rację, ale taki moment jest by towar przewieźć wygodnie, nie ważne praktycznie na jakich obrotach, w benzyniaku, nawet tym najgorszym, masz mniejszy moment ale zaczyna się on na 2700 i idzie równo w górę do 6000. Moment to nie wszystko, liczy się na jakich obrotach Ale dodam że tak, ze mnie fanboy Benzyny jest i Diesla nie uznaję z zasady Chociaż racji mam pewnie trochę I Diesla nowego drożej sie utrzymuje mimo małego spalania, po sportym czasie jako mechanik w Oplu śmiało mogę to stwierdzić. Edytowane 10 Stycznia 2013 przez bullseye Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.