Popularne posty chudy131080 14114 Napisano 7 Listopada 2015 Popularne posty Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Nuda,nuda. https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/dd1cc8f44352fc4a829399082a320ea2.jpghttps://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/7a467ba6c0e049471a4fa6d7d3d57b78.jpghttps://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/1b5a25bbc4fd199faf8ac5a8e0d62a97.jpg 13 Cytuj Link to post Share on other sites
Silver Fox 1687 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 @chudy, śliczne auto, jeździłbym, jaki motor? Polażesz fotke wnętrza? Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 2.0D 136PS. https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/495d994ec1d67923e742e0fbe9cac1a2.jpghttps://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/87941ba151e89fdaa2ad5f3f55fd7be3.jpg 5 Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Ładna fura, tylko serducho mi nie pasuje . Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 (edytowane) Serduszko jest jak najbardziej optymalne dla niego,jak dla mnie.Jeśli nie sprzedam to trochę koników mu dodam. Edytowane 7 Listopada 2015 przez chudy131080 3 Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Serduszko jest jak najbardziej optymalne http://www.lloydmats.com/images/829049_Powered_by_ford.jpg 1 Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 HDI PSA. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Silniki R4 – 1.6 oraz 2.0 (takie same jak pod maską Focusów) – powstały w ramach kooperacji Forda z koncernem PSA. Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Wcale nudy nie ma Kołk, bo ja juz drugi raz poloske ukrecilem Cytuj Link to post Share on other sites
chudy131080 14114 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Silniki R4 – 1.6 oraz 2.0 (takie same jak pod maską Focusów) – powstały w ramach kooperacji Forda z koncernem PSA. Jedni twierdzą że Ford,inni że PSA więc niech będzie http://www.lloydmats.com/images/829049_Powered_by_ford.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
spider_1987 5488 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Zlot fanów Alfy, a na lawecie Fordy Do tego nówki do salonów Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Eh, zrobilem wywazanie kol na aucie i dalej bije i drga, chociaz mocno ten proceder ustapil. Nastepna geometria... Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 7 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Nastepna geometria... A po co Ci geometria? Ściągasz koło, tarczę i mierzysz piastę.Jeżeli tarcza wcześniej była krzywa i lekko biło (mało wyczuwalne), to po założeniu nowych efekt będzie spotęgowany. Geometria jest dobra jak samochód ściąga, robi 4 ślady lub był bardzo bity albo głęboka ingerencja w zawieszenie. Ja np. muszę zrobić geometrię bo demontowałem całe tylne zawieszenie, rozbierałem na części pierwsze i składałem od nowa. Jednak żeby to zrobić muszę pierw wymienić prawą tylną zwrotnicę bo okazało się, że jest krzywa Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 7 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 A po co Ci geometria? Ściągasz koło, tarczę i mierzysz piastę. Nie rozumiem? Dali mi porade na bimmerpost zeby zrobic alignment - zbieznosc, to nie to samo co geometria? Mozesz wytlumaczyc jak tłukowi? Cytuj Link to post Share on other sites
B o r o 389 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) Aligment = geometria, trust me Luksą, mow po polskiemu Edytowane 8 Listopada 2015 przez B o r o Cytuj Link to post Share on other sites
Fikuzi 2439 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 @ChudyJaka nuda ? Bardzo ładne auto Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Mozesz wytlumaczyc jak tłukowi? Samochód jeździ krzywo, robi 4 ślady, tnie opony - jedziesz na zbieżność. Samochód bije przy hamowaniu lub normalnej jeździe - masz problem kołami, tarczami, piastami. Jakbyś nie zauważył to ten ostatni element też się obraca. Jak okrąg ma wibracje w jego środku to znacznie większe będą na jego zewnętrznych krawędziach. Zresztą: http://autokult.pl/23838,lozyska-i-piasty-kol-objawy-zuzycia-i-wymiana http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344840 2 Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 8 Listopada 2015 Autor Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Piasty na oko sa w dobrym stanie Aligment = geometria, trust meLuksą, mow po polskiemu Nie rozumiem czy sie nabijasz, czy mowisz powaznie Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Na oko to chłop w szpitalu umarł. Czujnik zegarowy mocujesz do jarzma zacisku i sprawdzasz jedna i drugą piaste w obu płaszczyznach. Cytuj Link to post Share on other sites
ALF 28963 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Przy takim przebiegu to trochę dziwne ale znów przychodzi do głowy ta jakość dzisiejszych części... miałem w kebabie raz takie bicie ale wywaliłem opony na inne i było git, całe szczęście, że winne były tylko kapcie. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukson 3410 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Zapytałbym jeszcze o dopasowanie otworu centrującego felg ale gdyby był niewłaściwe dobrany to bicie byłoby na wszystkich kołach. Prosta czynność czyli pomiar piasty a zabierasz się do tego jak pies do jeża i szukasz usterki tam gdzie jej nie ma. Cytuj Link to post Share on other sites
szary_turbo 3473 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Lukson nie każdy jest takim multi- talentem jak Ty Cytuj Link to post Share on other sites
mkforever1 1029 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 (edytowane) Sam miałem podobny problem w dość dobrym samochodzie (MB C klasa) przy przebiegu ok 12tys km. Nie pomagała wymiana opon, felg, tarcz itp. Winna wszystkiemu była piasta w po prawej z przodu. Po wymianie problem ustąpił raz na zawsze. Choć inne awarie pojawiały się dość często... Edytowane 8 Listopada 2015 przez mkforever1 1 Cytuj Link to post Share on other sites
keers 10 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 https://images.tapatalk-cdn.com/15/11/08/2e8dec09f730585071f611d62f4f68c0.jpg Takie tam e39 7 Cytuj Link to post Share on other sites
buhert 2435 Napisano 8 Listopada 2015 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2015 Takie tam e39 jeszcze bok i tył poplose Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.